eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie, dostawa i montaż tablic i elementów oznakowania budynku i pomieszczeń z prawem opcji na potrzeby projektu SERVICE INTER-LAB Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji dla Sektora Usług

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Szczecin: Wykonanie, dostawa i montaż tablic i elementów oznakowania budynku i pomieszczeń z prawem opcji na potrzeby projektu SERVICE INTER-LAB Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji dla Sektora Usług
Numer ogłoszenia: 131499 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Szczeciński , al. Jana Pawła II 22A, 70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4441179, faks 091 4441174, 4441104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż tablic i elementów oznakowania budynku i pomieszczeń z prawem opcji na potrzeby projektu SERVICE INTER-LAB Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji dla Sektora Usług.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tabliczka przydrzwiowa - 120 sztuk (+ 12 sztuk w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji) Tabliczka przydrzwiowa typu CIRCLE wykonana z profili aluminiowych adonowanych - w kolorze srebrnym, zakończona dwiema zaślepkami PCV w kolorze szarym. Zabezpieczenie w postaci przezroczystej foli antyrefleksyjnej. System umożliwiający montaż tabliczki zarówno w poziomie jak i w pionie. W komplecie: przyssawka umożliwiająca podniesienie folii zabezpieczającej w celu szybkiej i łatwej wymiany informacji. Wymiar tabliczki: 213x297mm. 2. Numery pomieszczeń - 260 sztuk (+ 26 sztuk w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji) Tabliczka wykonana z płyty kompozytowej typu dibond w kolorze srebrnym szczotkowanym o standardowej grubości 3mm. Znaki frezowane do czarnej warstwy kompozytowej. Wymiar tabliczki: 100x60mm. Przykładowy projekt w załączniku. 3. Oznakowanie pomieszczeń sanitarnych - 50 sztuk Grafika wykonana z płyty kompozytowej typu dibond w kolorze srebrnym szczotkowanym o standardowej grubości 3mm, 3 wzory według projektu w załączniku. Wymiar maksymalny: 60x70 mm 4. Tablica informacyjna - 12 sztuk Tablica wykonana z plexi transparentnej o grubości 6 mm, kolorowa grafika drukowana na foli samoprzylepnej, przyklejana na plexi. Znaki wycinane z płyty kompozytowej typu dibond w kolorze srebrnym szczotkowanym, przyklejane na plexi. Przykładowy projekt tablicy w załączniku. Tablica montowana na 8 nierdzewnych dystansach w kolorze srebrnym. Wymiar maksymalny: 200x150 cm 5. Tablica informacyjna II - 4 sztuki Tablica wykonana z plexi transparentnej o grubości 6 mm, kolorowa grafika drukowana na foli samoprzylepnej, przyklejana na plexi. Znaki wycinane z płyty kompozytowej typu dibond w kolorze srebrnym szczotkowanym, przyklejane na plexi. Przykładowy projekt tablicy w załączniku. Tablica montowana na 8 nierdzewnych dystansach w kolorze srebrnym. Wymiar maksymalny: 200x60 cm 6. Tablica informacyjna III - 8 sztuk Tablica wykonana z plexi transparentnej o grubości 6 mm, kolorowa grafika drukowana na foli samoprzylepnej, przyklejana na plexi. Znaki wycinane z płyty kompozytowej typu dibond w kolorze srebrnym szczotkowanym, przyklejane na plexi. Przykładowy projekt tablicy w załączniku. Tablica montowana na 4 nierdzewnych dystansach w kolorze srebrnym. Wymiar maksymalny: 30x24 cm 7. Tablica informacyjna IV - 8 sztuk Tablica wykonana z plexi transparentnej o grubości 6 mm, kolorowa grafika drukowana na foli samoprzylepne, przyklejana na plexi. Tablica montowana na 6 nierdzewnych dystansach w kolorze srebrnym. Wymiar maksymalny: 61x200 cm 8. Tablica informacyjna V - 12 sztuk Tablica wykonana z plexi transparentnej o grubości 6 mm, znaki wycinane z płyty kompozytowej typu dibond w kolorze srebrnym szczotkowanym, przyklejane na plexi. Przykładowy projekt tablicy w załączniku. Tablica montowana na 6 nierdzewnych dystansach w kolorze srebrnym. Wymiar maksymalny: 200x40 cm 9. Tablica informacyjna VI - 9 sztuk Tablica wykonana z formetallu - aluminium anodowane - srebrne szczotkowane. Znaki grawerowane komputerowo. Tablica montowana na 6 nierdzewnych dystansach w kolorze srebrnym. Wymiar maksymalny tablicy: 90x70cm 10. Grafika wycinana z foli - 20 sztuk Grafika wykonana z różnokolorowych foli samoprzylepnych barwionych w masie wycinanych na ploterze tnącym. Grafika przyklejana na ściany szklane. Przykładowy projekt w załączniku. Maksymalny wymiar grafiki: 200x100cm 11. Tablica pamiątkowa - 1 sztuka Tablica pamiątkowa wykonana z formetallu - aluminium anodowane - srebrne szczotkowane. Znaki grawerowane komputerowo. Przykładowy projekt w załączniku. Tablica montowana na 6 nierdzewnych dystansach w kolorze srebrnym. Wymiar tablicy: 90x70cm 12. Folia na przeszklenia Folia imitująca piaskowanie szkła, gładka bez wycinanych wzorów. Wymiar modułów folii I: 112cm x 147cm Ilość: 21 sztuk Wymiar modułów folii II: 63cm x 111cm Ilość: 7 sztuk Wymiar modułów folii III: 50cm x 10 m Ilość: 1 sztuka +dodatkowo 9,76 m2 folii w rolce nie dociętej (8mb folii o szerokości 1,22m). 13. Montaż wyżej wymienionych elementów. Przewidziane rodzaje podłoża: okna: folia; ściany szklane: folia, szkło, aluminium (profile); ściany w systemie zabudowy lekkiej suchej; ściany murowane: ściany z bloczków silikatowych, tynkowane, ściany z bloczków betonu komórkowego, tynkowane, ściany z bloczków cementowych, tynkowane, ściany z cegły kratowej, tynkowanej, ściany z betonu monolitycznego, tynkowane; słupy żelbetowe, tynkowane, słupy z drewna klejonego, lakierowane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 PLN. (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Formularz cen jednostkowych - załącznik nr 3. 3) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem art. 144 ust. 1 są niedopuszczalne. 2. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 3) Możliwa jest zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia umownego z jednoczesnym utrzymaniem standardu wykonania zamówienia; 4) Konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany przepisów prawa;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zamówień Publicznych w pokoju nr 009 , budynek administracji US, al. Papieża Jana Pawła II nr 31, Szczecin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zamówień Publicznych w pokoju nr 009 , budynek administracji US, al. Papieża Jana Pawła II nr 31,70-453 Szczecin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa zawarta w ramach projektu SERVICE INTER-LAB Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji dla Sektora Usług, nr umowy UDA-RPZP.01.02.01-32.001/10-00. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.