eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Choszczewo kierunek Bogucice ETAP III na długości 240mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Szadek: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Choszczewo kierunek Bogucice ETAP III na długości 240mb
Numer ogłoszenia: 131329 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Szadku , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 043 8215004 8216810, faks 043 8215773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: UrzadGiM@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Choszczewo kierunek Bogucice ETAP III na długości 240mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Choszczewo kierunek Bogucice ETAP III na długości 240mb. KODY CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, Zakres prac określonych w przetargu obejmuje ostatni odcinek przebudowy o długości 240mb - ETAP III - od strony drogi wojewódzkiej do granicy pomiędzy gminami Szadek i Zadzim. Zakres prac obejmuje: - Roboty pomiarowe - Wyprofilowanie istniejącej drogi, - Mechaniczne zagęszczenie podłoża, - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15cm, - Skropienie podbudowy emulsją asfaltową, - Mechaniczne wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym o śr. grubości 4cm, - Plantowanie i profilowanie poboczy, - Pobocza gruntowe - mieszanka piaszczysto glinista. Dokładny opis zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary, kosztorysy nakładcze. Wykonawca dostarczy także inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Dokładny opis zamówienia określa: dokumentacja projektowa Załącznik nr 7 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.31.41-9, 45.23.32.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - złożą pisemne oświadczenie, iż spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ). - prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub krajowego rejestru sądowego w zakresie określonym zamówieniem, - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 11.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegające na wykonaniu prac związanych z wykonywaniem nawierzchni asfaltowej o łącznej długości minimum 300mb każda z dróg, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach zgodnych z zakresem roboty określonej w specyfikacji (minimum 1 osoba - kierownik budowy w zakresie budowy dróg). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. - w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zatrudniali nie mniej niż 8 pracowników, w każdym roku z 3 lat. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowną informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków. W oparciu o złożone oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje stosując system oceny: spełnia - nie spełnia, tzn.: a) wykonawca złożył wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenia - spełnia warunek udziału w postępowaniu, b) wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu lub oświadczenie - nie spełnia warunku udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo uzupełnienia konieczne było unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Oferta przetargowa ( Załącznik nr 1), b. Wypełnione kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót będących załącznikiem do SIWZ (Załącznik nr 2) c. Oświadczenie z art. 22 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) (Załącznik nr 3) d. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 11.08.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.). (Załącznik Nr 4) f. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień tj. np. kserokopie uprawnień i przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa kierownika budowy / kierownika robót z uprawnieniami w specjalnościach: budowa dróg, g. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, (Załącznik nr 5) Wyżej wymienione wykazy, dokumenty i oświadczenia powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę. Poświadczenie powinno być opatrzone pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem, zgodne z oryginałem itp.. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc w zakładce dokumentacja przetargowa - specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek, pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Szadku, ul. Warszawska 3, 98- 240 Szadek, pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamieszczono w BZP w dniu 11.08.2009 r. Nie przewiduje się umowy ramowej, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.