eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu - uzbrojenie terenu - Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny Strefa S1 - I etap w miejscowości Jasionka i Tajęcina, gmina Trzebownisko województwo podkarpackie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-15

POZYCJA 13106

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu - uzbrojenie terenu - Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny Strefa S1 - I etap w miejscowości Jasionka i Tajęcina, gmina Trzebownisko województwo podkarpackie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., do kontaktów: Adam Markusiewicz E-mail: miastoprojekt@rarr.rzeszow.pl tel.017/ 86 76 255, ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, fax 017 8520611, e-mail: dkozdeba@rarr.rzeszow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Akcyjna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu - uzbrojenie terenu - Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny Strefa S1 - I etap w miejscowości Jasionka i Tajęcina, gmina Trzebownisko województwo podkarpackie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: miejscowaść Jasionka i Tajęcina gmina Trzebownisko województwo podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Powierzchnia terenu objętego realizacją inwestycji - 71,12ha 2. Długość przebudowy dróg powiatowych -1021,42 m 3. Długość budowy nowych dróg - 1766,18 m W/w drogi o parametrach: klasa techniczna - Z kategoria ruchu - KR-4 szerokość w liniach rozgraniczających - 20,00 m prędkość projektowana Vp - 60 km/h szerokość jezdni - 7,00 m skrzyżowania dróg - zwykłe 4. Sieć wodociągowa z rur PE100 SDR17 dz 200 - 110,5 mb PE100 SDR17 dz 160 - 2533,5 mb PE100 SDR17 dz 110 - 1014,0 mb oraz przełożenie dwóch fragmentów istniejącej sieci wodociągowej PE110 i sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej PE90 przy przejściu pod drogami - 193,5 mb 5.Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC typu \S\ 200mm - 141 m PVC typu \N\ 200mm - 3657 m PVC typu \N\ 250mm - 262 m tłoczna - PE 50mm - 12 m tłoczna - PE 90mm - 362 m tłoczna - PE 180mm - 1095 m pompownie P1, P2, P3, P4, P5 ogrodzenie w/w pompowni 6. Sieć kanalizacji deszczowej DN 500mm - 212 m DN 600mm - 204 m DN 800mm - 739 m DN 1000mm - 995 m DN 1200mm - 430 m DN 1400mm - 182 m DN 1600mm - 722 m DN 1800mm - 313,5 m DN 2000mm - 165,5 m DN 2400mm - 329,0m 7. Sieć gazu średnioprężnego z rur PE80 SDR11 fi160 x 14,6mm \B\ - 1285 m PE80 SDR11 fi125 x 11,4mm \B\ - 1165 m PE80 SDR11 fi110 x 10,0 mm \B\- 660 m 8. Kanalizacja telekomunikacyjna z rur HDPE 110/6,3 , 3-otworowa - 29 m PVC 110/3, 2-otworowa - 97 m 9. Rury ochronne dla kabli energet. projektowanych stalowe fi200 (219,1/7,1) - 293 m PVC typ DVK 110 - 18,2 m na kablach telefonicznych istniejących PVC dwudzielna A 110PS - 44 m na kanalizacji teletechnicznej istniejącej PVC dwudzielna A 160PS - 90 m 10. rozbiórkę istniejącego zbiornika p.poż. 11. wycinka istniejącego drzewostanu wg decyzji wydanej przez Wójta Gminy Trzebownisko 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: jak w pkt III.2. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie: Przebudowa dróg powiatowych 1021 m; budowa nowych dróg 1170 m, sieć wodociągowa 3 670 m , kanalizacja sanitarna 4 092 m pięć przepompowni z ogrodzeniem, kanalizacja deszcozwa 4 382m, gaz ziemny 3110 m, przełożenie istniejacej sieci telefonicznej 126 m, wycinka drzew, rozbiórka zbiornika p.poż, - Kontrakt realizowany wg warunków FIDIC 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 18 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w Prawa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wykonywali w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług , których przedmiotem było: - pełnienie nadzoru dla przynajmniej 3 zakończonych inwestycji z zakresu dróg, gospodarki wodno-ściekowej lub ochrony środowiska ,zawierających jednocześnie realizację robót we wszystkich branżach tj. drogowej, wodno-kanalizacyjneji elektrycznej o wartości minimum 10.000.000 PLN w tym: a)co najmniej 2 realizowane były zgodnie z warunkami FIDIC b)co najmniej 1 zawierała nadzór wykonania kanalizacji deszczowej długości minimum 1km , o średnicy 1000 mm - 1200 mm 2. posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie każdego z ostatnich trzech lat kalendarzowych tj.2004,2005,2006 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w ilości minimum 15 pracowników ( zatrudnionych na podstawie umowy o pracę), 3. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym: a) Inżynier koordynator - inspektor nadzoru budowlanego, posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie , posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej dwóch inwestycji prowadzonych w ciągu ostatnich 3 latach według warunków FIDIC,w tym co najmniej jednej inwestycji o wartości minimum 8.000.000 PLN. b) inspektorzy nadzoru - uprawnienia bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosownie do nadzorowanych robót o specjalności: - drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych,kanalizacyjnych, gazu ziemnego - w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz teletechnicznych, c) 3 inspektorów pełniących zastępstwo na czas urlopu bądź choroby inspektorów wskazanych do pełnienia nadzoru ( posiadających minimalne wymagane dla danych branż uprawnienia i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) 4. kadra do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu musi posiadać: - dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie - potwierdzenie członkostwa w odpowiednich izbach samorządu zawodowego - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat licząc od daty wydania uprawnień budowlanych - prowadzenie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 nadzorów w swojej branży 5.zatrudniają specjalistę ds. rozliczeń finansowych - posiadającego wykształcenie techniczne lub ekonomiczne , 5 letnie doświadczenie zawodowe, uczestniczył w pracach zespołu Inżyniera /Inspektora Nadzoru na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlano-montażowych w min. 1 projekcie realizowanym wg FIDIC o wartości min.5 .000.000 PLN , obejmującym roboty drogowe, wodno-kanalizacyjne i elektryczne 6.osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód roczny w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN. 7. posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia na kwotę co najmniej 700 000 PLN ( słownie : siedemset tysięcy złotych). 8. Wykonawca musi posiadać środki własne lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150 tys PLN 9. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia, nie spełnia 10.W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał kadrowy, personel oraz sytuacje ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów, że łącznie spełniają warunki o których mowa w w/w punktach. Dokumenty o których mowa dla spełnienia warunków ogólnych każdy z członków konsorcjum składa oddzielnie. 11.Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Programu Zapewnienia Jakości usług Inżyniera Kontraktu szczegółowo opisującego sposób zapewnienia jakości usług, obejmujący m.in.: organizację i sposób wykonania funkcji Inżyniera Kontraktu; metody i sposób monitoringu Kontraktu; sposób sporządzania i przechowywania dokumentacji budowy; metody rozwiązania problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; sposób odbioru prac; tryb składania oraz treść sprawozdań z przebiegu realizacji prac; tryb obsługi okresu Zgłaszania Wad (okresu gwarancyjnego) Jeżeli Oferent posiada aktualnie wdrożony System Zapewnienia Jakości ISO 9000 to zamiast Programu jw. może dołączyć aktualny certyfikat posiadania i stosowania Systemu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 6.1.Bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, albo inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak wyżej, 6.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 150 000 PLN Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 700 000 PLN. 6.4.Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie (Potencjał kadrowy), Do informacji na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzających spełnienie warunków, winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz Świadectwa Szkoleń i Certyfikaty z zakresu FiDIC. 6.5.Informację na temat przeciętnej liczby pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed data wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, potwierdzającą spełnienie warunków 6.6.Wykaz doświadczenie zawodowe potwierdzający wykonanie prac, 6.7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa jw.- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 11:00, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Rzeszowie Rzeszów, ul. Szopena, pok. 317.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Realizacja projektu w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrostu Konkurencyjności Przedsiębiorstw - lata 2004 - 2006, Priorytet 1 Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.3. Tworzenie korzystnych warunków dla rozwoju firm 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.