Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Wysokie Mazowieckie: Budowa Hali Sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących
i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem
Numer ogłoszenia: 130598 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych , ul. 1000-lecia 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 0-86 275 22 35, faks 0-86 275 22 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Hali Sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie hali sportowej o wymiarach areny 36 x 19 x 7,0 m z pełnym wyposażeniem wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.42.11.48 - Instalowanie bram .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 110 000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - aktualny ( powinien potwierdzać stan istniejący na dzień przetargu, tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub powinien być zaopatrzony w adnotację właściwego urzędu potwierdzającą aktualność danych dokumentu) dokument dopuszczający do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej ), - aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, datowanych nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, - informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych z datą wydania nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - dane o doświadczeniu oferenta w wykonywaniu robót w zakresie objętym zamówieniem (roboty o technologii zgodnej z zamówieniem, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonywane w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, ich wartości z podsumowaniem ogółem oraz daty i miejsce ich wykonania), poświadczone dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Warunkiem udziału w przetargu jest ujęcie w wykazie co najmniej trzech obiektów kubaturowych typu sportowego ( hale sportowe, pływalnie ) przez Wykonawcę inwestycji na kwotę min. 3 000 000 PLN każdy. - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z kopiami uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami ( Kierownik budowy minimum 5 letni staż na stanowisku Kierownika budowy ) i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres, - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na min 1 000 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2 500 000,00 PLN, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy. 5.Wykonawca biorący udział w niniejszej procedurze przetargu nieograniczonego powinien spełniać łącznie wszystkie przesłanki wyżej określone. Brak spełnienia którejkolwiek przesłanki, stanowi podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będą ubiegać się Wykonawcy wspólnie (konsorcjum), zamawiający wymaga, aby ww. warunki łącznie spełnił co najmniej jeden z Wykonawców (lider)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Ofertę wg załączonego formularza stanowiącego integralną część SIWZ -zał 1 SIWZ -Kosztorys ofertowy na poszczególne elementy składowe zamówienia (zgodnie z przedmiarami )zał 3 SIWZ -Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 punkt 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie określające spełnienie przez nich warunków powinni podpisać uprawnieni przedstawiciele członka Konsorcjum) -Aktualny ( potwierdzający stan istniejący na dzień przetargu, tzn. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub powinien być zaopatrzony w adnotację właściwego urzędu potwierdzającą aktualność danych dokumentu) dokument dopuszczający do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument ten obowiązuje wszystkich uczestników konsorcjum. -Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, datowanych nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Dokument ten obowiązuje wszystkich uczestników konsorcjum. 8.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument ten obowiązuje wszystkich uczestników konsorcjum. 8.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument ten obowiązuje wszystkich uczestników konsorcjum. 8.8. Dane o doświadczeniu oferenta w wykonywaniu robót w zakresie objętym zamówieniem (roboty o technologii zgodnej z zamówieniem, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonywane w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, ich wartości z podsumowaniem ogółem oraz daty i miejsce ich wykonania), poświadczone dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w przetargu jest ujęcie w wykazie co najmniej trzech obiektów kubaturowych typu sportowego (hale sportowe, pływalnie ) przez Wykonawcę inwestycji na kwotę min. 3 000 000 PLN ( trzy miliony) każdy - załącznik nr 6do SIWZ. -Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. -Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5 SIWZ. -Kierownik budowy - minimum 5 letni staż na stanowisku Kierownika budowy, uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego ( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert). -Kierownik robót instalacyjnych - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego ( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert). -Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego ( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert). -Kierownik robót drogowych - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert). -Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na min 1 000 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2 500 000,00 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jagiellonczyk.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół Ogólnokształcacych i Policealnych
18-200 Wysokie Mazowieckie
ul.1000 lecia 15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:30, miejsce: pokój nr 5 - sekretariat Zespołu Szkół Ogólnokształcacych i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem ul.Tysiąclecia 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Przebudowa strażnicy oraz doposażenie OSP w Wysokiem Mazowieckiem.
- Zakup środków dezynfekcyjnych - powtórka
- Zakup i dostawa sprzętu do bieżącego utrzymania drogi powiatowej w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Mazowieckiej w Czyżewie
- Budowa żłobka miejskiego w Wysokiem Mazowieckiem
- Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo - Trojanowo - Kuczyn
- Budowa dróg na osiedlu przy ul. Ks. Prałata Józefa Obrembskiego w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- "Modernizacja boiska piłkarskiego przy Liceum Ogólnokształcącym w Poddębicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.