eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnio › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Brzeźnio oraz Bronisławów - etap III podetap 1 oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzeźnio - ul. Kościelna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Brzeźnio: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Brzeźnio oraz Bronisławów - etap III podetap 1 oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzeźnio - ul. Kościelna
Numer ogłoszenia: 129990 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66664 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnio, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 043 8203026, 043 8203024, faks 043 8203671.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Brzeźnio oraz Bronisławów - etap III podetap 1 oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzeźnio - ul. Kościelna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Opis stanu docelowego oraz cele: Przedsięwzięcie ma na celu uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej gwarantujące odprowadzanie ścieków za pośrednictwem infrastruktury gminnej oraz poprawę stanu infrastruktury drogowej. 2.1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: a) Budowa kanalizacji sanitarnej W etapie III wyodrębniono dwa podetapy: - Podetap 1 - Podetap 2 Uwaga: Podetap 2 nie stanowi przedmiotu zamówienia i w dalszej części nie będzie opisywany. W opisywanym przedmiocie zamówienia nie występuje kanalizacja deszczowa. Zakres i stan infrastruktury wodno -ściekowej Przedmiotowy teren uzbrojony jest w sieć kanalizacji sanitarnej wykonanej w I i II etapie inwestycji. Odcinek do wykonania ma zostać połączony z wykonaną siecią kanalizacji sanitarnej w etapie II w ulicy Kościelnej w m. Brzeźnio. Wykaz robót do zrealizowania: - kanalizacja sanitarna w zakresie: kanałów grawitacyjnych odcinków sieci grawitacyjnej od kanału do granicy działki studzienek kanalizacyjnych kanalizacji tłocznej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej. Podetap 1 inwestycji obejmuje następujące elementy: Kanalizacja sanitarna: - Kanalizacja grawitacyjna: z rur PVC 160 mm ( odcinki sieci P17, P18, P19, P20, P21) L=11,20 m z rur PVC 200 mm ( kanał K.3 od studzienki S30+2,0 m w kierunku studz. S20+ zaślepki DN 200; kanał K.3.4 przewiert ze studzienką S.3.27; kanał K.3.3 L=161,20 m Studzienki K-3: S3.21, S3.22, S3.26, S3.29, S3.30 szt 5 K-3.4: S3.27 szt 1 K3.3- S3.23, S3.24, S3.25 szt 3 - Rurociąg tłoczny: z rur PEHD 110 mm (od Z2.36 do studz. rozprężnej + studzienka rozprężna +3,2 m w kierunku Z2.35) Ogólne warunki techniczne do wykonania robót: Średnice kolektorów sanitarnych zostały wykazane w projekcie budowlanym z rozróżnieniem wielkości oraz sposobu ich wykonania. b) Przebudowa ul. Kościelnej w Brzeźniu Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie między innymi: nowej nawierzchni jezdni na nowej podbudowie na całej długości drogi - 254,3 mb, chodników, zjazdów z kostki brukowej gr. 8,0 cm, odwodnienia - 1 kpl., oznakowania poziomego i pionowego, modernizacji oświetlenia ulicznego. 2.2. Zapisy dodatkowe dla realizacji kanalizacji i drogi: a) Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę dla w/w inwestycji (kanalizacja) oraz zgłoszenie robót (droga). b) Dodatkowe informacje dot. zakresu przedmiotu zamówienia: - opracowanie kosztorysów powykonawczych (oddzielnie dla drogi i oddzielnie dla kanalizacji) - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykonanie inwentaryzacji w zakresie kanalizacji - uzyskanie wszelkich koniecznych warunków, decyzji , zgód, opinii oraz uzgodnień branżowych - w formie pisemnej niezbędnych do zakończenia inwestycji, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości robót (m.in. poprzez pobranie próbek materiałów itp.) 2.3. Zapisy dodatkowe dla realizacji kanalizacji sanitarnej: a) Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, opisy techniczne), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. b)Wykonane i zgłaszane odcinki kanałów będą podlegały przeprowadzeniu prób szczelności i spadków wykonywanych techniką video oraz archiwizacji na nośniku cyfrowym ( zgodnie z PN-EN 1610-2002). Z wykonywanych prób wykonawca sporządzi kompletną dokumentację w postaci protokołu na piśmie wraz z załącznikiem pełnego zobrazowania na nośniku cyfrowym (DVD lub pamięci przenośnej). c) Zamawiający przedkłada opinię geotechniczną i dokumentację badań podłoża gruntowego (styczeń 2014), tym samym wyklucza się możliwość udzielenia zamówień dodatkowych związanych z warunkami gruntowo - wodnymi. d) Ogólne warunki techniczne do wykonania robót: Średnice kolektorów sanitarnych zostały wykazane w projekcie budowlanym z rozróżnieniem wielkości oraz sposobu wykonania. e) Zaprojektowana sieć kanalizacji sanitarnej odprowadzająca ścieki jest zlokalizowana w pasie dróg gminnych. f) Obowiązkiem Wykonawcy jest doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. Jeżeli w trakcie wykonywania robót powstaną szkody, ich koszt ponosi Wykonawca robót. Wykonawca ma obowiązek w trakcie wykonywania robót umożliwić właścicielom i mieszkańcom posesji dojazd do nich, a także zapewnić możliwość przejazdu pozostałym użytkownikom dróg, na których będą prowadzone roboty. g) Przed rozpoczęciem robót budowlanych na danym terenie Wykonawca zawiadomi skutecznie właścicieli nieruchomości na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego. h) Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca przedstawi projekt tymczasowej organizacji ruchu, który uzgodni z odpowiednimi zarządcami drogi oraz wystąpi o zajęcie pasa drogowego. Koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót ponosi wykonawca robót, w tym koszty projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. i) Koszty obsługi geodezyjnej w tym m.in. wytyczenie nowych obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej, odtworzenie uszkodzonych w trakcie budowy punktów granicznych ponosi wykonawca. j) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne na zamontowane maszyny i urządzenia, wystawione przez ich wytwórców oraz podpisaną przez siebie kartę gwarancyjną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wszelkie wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót. k) Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opinia geotechniczna i dokumentacja badań podłoża gruntowego, stanowiące rozdział III niniejszej siwz. l) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Autorskiego, w tym ochrony środowiska oraz przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż., przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. m) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty, świadectwa pozwalające na ich stosowanie. Dokumenty te zobowiązany jest przedłożyć przed rozpoczęciem robót Inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji na ich wbudowanie, zamontowanie itp. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. n) Wykonawca gwarantuje, że użyte do wykonania obiektów materiały, urządzenia itp. będą nowoczesne, fabrycznie nowe, wysokiej jakości oraz pozbawione będą wad projektowych wykonawczych i materiałowych, a ich elementy stanowić będą nowoczesne i sprawdzone rozwiązania technologiczne i projektowe. o) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. p) Wykonawca gwarantuje wykonanie kompletnego przedmiotu umowy zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę itp., warunkami technicznymi wykonania i odbiorów oraz z aktualnie obowiązującymi normami państwowymi, prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz dobrą praktyką inżynierską. q) Wykonawca ma obowiązek sporządzić kompletną dokumentację powykonawczą robót, w tym dokumentację do celów odbioru końcowego, nadzoru budowlanego, służb sanitarno-epidemiologicznych, służb ochrony środowiska, itp. Wykonawca ma obowiązek uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowość wykonania robót, przygotować wszystkie kompletne dokumenty, badania, analizy i sprawdzenia. r) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie mienia i inne szkody wyrządzone Zamawiającemu, jego podwykonawcom i osobom trzecim o ile wynikają one z działania lub zaniechania Wykonawcy. s) Wykonawca zapewni od momentu przejęcia placu budowy do chwili podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego: - bezpieczeństwo wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, oraz właścicieli i mieszkańców posesji zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, - utrzymanie placu budowy i obiektów w należytym porządku, - ochrony ppoż. placu budowy, - ochrony mienia znajdującego się na placu budowy, - wykonania i utrzymania na placu budowy oświetlenia, oznakowania, zapór, przegród, zabezpieczeń. - niezwłoczne usuwanie zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg, dojazdów do placu budowy, placów składowych. t) Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia warunków i terenu prac będących przedmiotem zamówienia niezbędnych do wyceny prac - stąd wyklucza się roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 2.4. Oferta powinna uwzględniać również następujące koszty: a) wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z SIWZ, b) koszt wykonania robót budowlanych w tym: urządzenia, materiały sprzęt, robocizna, narzuty i dodatki dla Wykonawcy, c) koszty zatrudnionego personelu, d) koszty transportu, e) zabezpieczenie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót oraz wznowienie geodezyjne znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzonych robót, f) zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, g) koszty wszelkich robót przygotowawczych, przygotowanie placu budowy, h) urządzenie terenu budowy, utrzymanie zaplecza budowy i placu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, itp.) dozorowanie budowy, i) wywóz nadmiaru urobku, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, j) organizacje ruchu na czas prowadzenia robót, k) wykonanie dokumentacji powykonawczej (budowlanej i geodezyjnej), łącznie z naniesieniami zmian do zasobów mapowych, wraz z wersją elektroniczną i uzyskanie potwierdzenia, l) koszty związane z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót, m) koszty związane z odbiorami wykonywanych robót, n) wykonanie badań powykonawczych tj. badań stopnia zagęszczenia podbudowy na odcinkach dróg i terenach utwardzonych lub innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a związanych z przedmiotem zamówienia, o) prac porządkowych, p) koszty odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych, oraz poniesienie konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót, q) przeszkolenie pracowników obsługi wskazanych przez użytkownika, r) wszystkie koszty ogólne obejmujące: gwarancje, ubezpieczenia, zaplecze budowy, tablice informacyjne, analizy i badania, próby końcowe, przedodbiorowe i odbiorowe, instrukcje eksploatacji i konserwacji, dokumentacje powykonawcze, roboty tymczasowe. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz projektu umowy do niniejszego postępowania. 2.5. Obowiązkiem Wykonawcy/przedstawiciela wykonawcy jest uczestnictwo w uruchomieniu systemu kanalizacyjnego. 2.6. W przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 2.7. Szczególne obowiązki Wykonawcy i wymagania odnośnie sposobu prowadzenia robót: a) Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: - Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie dokumentacją projektową na podstawie warunków niniejszego przetargu, z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku. - Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, Prawem o Ruchu Drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. - Szczególną uwagę Wykonawcy muszą również zwrócić na warunki dotyczące zatrudnienia pracowników na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz obowiązek przestrzegania wszystkich przepisów prawnych dotyczących warunków świadczenia pracy dla każdej grupy pracowników. - Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie Robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę ceny ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. - Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć nań, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową w sprawie zamówienia publicznego. b) Zastosowane materiały i urządzenia muszą być wykonane zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy wynikające z art. 30 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - Europejskie aprobaty techniczne, - Wspólne specyfikacje techniczne, - Polskie Normy przenoszące normy europejskie, - Normy państw członkowskich Unii Europejskiej przenoszące europejskie normy zharmonizowane, - Polskie Normy wprowadzające normy międzynarodowe, - Polskie Normy, - Polskie aprobaty techniczne. 2.8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą dla kanalizacji sanitarnej. 2.9. W okresie gwarancji serwisowanie wynikające z wytycznych producenta dla urządzeń i rurociągów kanalizacji sanitarnej zapewnia Wykonawca. 2.10. Wykonawca w przypadku uszkodzenia urządzenia i rurociągów kanalizacji sanitarnej w okresie gwarancji niezwłocznie usunie zaistniałe uszkodzenia, chyba że nie będzie to możliwe, zapewni wtedy urządzenia zastępcze. 2.11. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wynosi na wykonane roboty (materiały i robociznę, maszyny, urządzenia) i wady wbudowanych materiałów, urządzeń i rurociągów kanalizacyjnych - co najmniej 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 2.12. Zabezpieczenie antykorozyjne instalacji, budowli, urządzeń musi zapewniać trwałość w okresie gwarancji i rękojmi wynikającą z funkcjonowania kanalizacji narażonej na kontakt z różnymi elementami ścieków i osadów. 2.13. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ (dokumentacji przetargowej tj. opisy techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiary robót) pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Parametry wydajnościowe i jakościowe zostały wskazane w dokumentacji projektowej. Możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i dołączone do oferty - załącznik nr 11 do SIWZ. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty. (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) W sytuacji zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe, bądź użytkowe tych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania informacji odnośnie miejsca zainstalowania i pracy urządzenia równoważnego oraz dokonania oględzin i sprawdzenia jego działania na wskazanym obiekcie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów, rzeczoznawców, itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o., Czartki 60, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 590228,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 386220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 386220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 468753,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.