eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zator › Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.4.2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Zator: Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.4.2015.
Numer ogłoszenia: 129521 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109733 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.4.2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia opisanego w tytule jest : Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 2. Zestawienie i opis wszystkich elementów dostawy zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, zatytułowany Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. 3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia-szczegóły dotyczące rozwiązań równoważnych, oraz rozwiązań niedopuszczalnych jako równoważne, opisano w OPZ. Szczegóły dotyczące kolorystyki, kształtu i innych cech technicznych i użytkowych dostarczanych elementów zamówienia, (a więc cech dopuszczonych jako rozwiązania równoważne), będą uzgadniane przez dostawcę z Zamawiającym, przed dostawą. 4. Rodzaj zamówienia-dostawy. 5. Wspólny słownik zamówień CPV: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 39110000-6 Siedziska, krzesła 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 39710000-2 El. Sprzęt gosp. Domowego 39831700-3 Autom. Dozownik mydła 39514400-2 Autom. zasobniki na ręczniki papierowe 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i zamontować wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 8. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, montaż i właściwe ustawienie dostarczonych wyrobów w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika ZCAZ pod adresem: 32-640 Zator, ul. J. Słowackiego 15, oraz wysprzątanie i doprowadzenie wszystkich pomieszczeń do stanu pierwotnego. 9. UWAGA ! Zamawiający nie ma jeszcze potwierdzenia środków finansowych na dofinansowanie zamówienia z Programu Szwajcarskiego. W związku z tym Zamawiający w zależności od rozwoju sytuacji : a. rozstrzygnie przetarg i ogłosi jego wyniki, a następnie zawrze umowę z Wykonawcą, jeżeli w terminie związania ofertą uzyska potwierdzenie dofinansowania zadania, b. rozstrzygnie przetarg i ogłosi jego wyniki, a następnie wystąpi do wykonawcy o przedłużenie terminu związania ofertą wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp, a Wykonawca wyrazi na to zgodę, jeżeli w pierwotnym terminie związania ofertą dofinansowanie nie zostanie potwierdzone, c. zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, w przypadku nie uzyskania w przedłużonym terminie związania ofertą dofinansowania z Programu Szwajcarskiego lub unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.11.00.00-6, 30.19.00.00-7, 39.71.00.00-2, 39.83.17.00-3, 39.51.44.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS A. Łobos, M. Łobos Sp. J., Al. Pokoju 1a, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 404442,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 442235,43

  • Oferta z najniższą ceną: 442235,43 / Oferta z najwyższą ceną: 1555624,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.