eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu fotograficznego oraz sprzętu audio-wideo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-14

Poznań: Dostawa sprzętu fotograficznego oraz sprzętu audio-wideo
Numer ogłoszenia: 128733 - 2014; data zamieszczenia: 14.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0618552521, faks 061 8528091.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu fotograficznego oraz sprzętu audio-wideo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty cyfrowe, obiektywy, zestawy oświetleniowe, statywy, karty pamięci, quadrocopter z osprzętem, kamery wideo, sprzęt do animacji 3D, sprzęt muzyczny, głowica panoramiczna, głowica wideo, nagrywarrki dysków SSD, ładowarki, monitor podglądowy, mikrofony, rejestrator audio, filtry, zestaw interaktywny, projektory multimedialne, odtwarzacz plików multimedialnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 38.65.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości: - Część 1 zamówienia: 400,00 zł (czterysta zł); - Część 2 zamówienia: 200,00 zł (dwieście zł); - Część 3 zamówienia: 200,00 zł (dwieście zł); - Część 4 zamówienia: nie wymaga się wadium; - Część 5 zamówienia: 1.400,00 zł (jeden tysiąc czterysta zł); - Część 6 zamówienia: 400,00 zł (czterysta zł); - Część 7 zamówienia: 2.000,00 zł (dwa tysiące zł); - Część 8 zamówienia: 100,00 zł (sto zł); - Część 9 zamówienia: 300,00 zł (trzysta zł); - Część 10 zamówienia: 1.300,00 zł (jeden tysiąc trzysta zł); - Część 11 zamówienia: 700,00 zł (siedemset zł). Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. Wadium można wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego; Bank Zachodni WBK nr rachunku 50 1090 1362 0000 0000 3601 7904. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za prawidłowo wniesione, jeżeli zostanie uznane na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, to w ofercie należy dostarczyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 oraz 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk oferta, wypełniony formularz cenowy, wypełnione zestawienie oferowanego sprzętu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy wyłącznie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. terminy zależne od producenta/dystrybutora). 2. Zamawiający dopuszcza dostarczenie sprzętu równoważnego, jeżeli sprzęt przedstawiony w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji w czasie realizacji umowy. Zmiany określone powyżej wymagają wyczerpującego udokumentowania przez Wykonawcę oraz akceptacji Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uap.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 60-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok. 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: 60-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok. 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty cyfrowe - szt. 3, obiektywy - szt. 3, zestaw oświetleniowy - szt. 2, statyw - szt. 1, karta pamięci - szt. 1,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Quadrocopter + gimbal - szt. 1, moduł OSD - szt. 1, nadajnik 5,8 GHz - szt. 1, antena 5.8 - szt. 1, śmigła do quadroptera - szt. 4, uchwyt monitora - szt. 1, osłona śmigła - szt. 1, moniter FPV 7 cali - szt. 1, kamera sportowa - szt. 1, walizka do quadrcoptera - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kamera - szt. 1, przewód AV - szt. 1, statyw - szt. 2, torba - szt. 1, karta pamięci - szt. 1,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat cyfrowy - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gogle do wirtualnej rzeczywistości - szt. 1, kamera - szt. 4, strój motion capture - szt. 2markery do motion capture - szt. 2, rękawiczki do motion capture - szt. 2, tasma reflaksyjna - szt. 5, oprogramowanie animacji, system motion capture - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klawiatura sterująca - szt. 1, rejestrator cyfrowy - szt. 1, mikrofon studyjny - szt. 1, słuchawki - szt. 3, monitory odsłuchowe - szt. 1, zestaw audio-wokalny - szt. 1, oprogramowanie muzyczne, zestaw mikrofonowy - szt. 1, mikrofony dynamiczne - szt. 2, mikser audio - szt. 1, interfejs audio - szt. 1, statyw mokrofonowy - szt. 3, adapter gwintu - szt. 2, rejestrator audio - szt. 2, adapter stereo - szt. 2, adaptery mono - szt. 10, kable - szt. 4, efekt delay analogowy - szt. 1, zestaw syntezyterów analogowych - szt. 1, sekwenser z obsługą - szt. 1, mikrofon do kamery - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica panoramiczna - szt. 1, aparat cyfrowy - szt. 6, obiektyw - szt. 4, kasety do aparatu - szt. 20, softbox- szt. 4, reflektor - szt. 1, plaster miodu do reflektorów - szt. 1, głowica do statywu 3D - szt. 3, statyw fotograficzny - szt. 4, ruchomy panel dyfuzyjny - szt. 1, katra pamięci - szt. 3, głowica wideo - szt. 1, torba - szt. 1, plecak - szt. 1, filtr UV - szt. 1, ładowarka - szt. 1, nagrywarka dysków SSD - szt. 1, monitor podglądowy - szt. 1, stacja dokująca do dysków - szt. 1, statyw z kołami - szt. 1, śruba szybkiego montażu - szt. 1, zestaw głowic do kranów kamerowych - szt. 1, zestaw oświetleniowy - szt. 6, softbox - szt. 2, klamra do mocowania akcesoriów - szt. 3, rama modułowa - szt. 2, tkanina dyfuzyjna - szt. 1, blenda fotograficzna - szt. 2, przewody HDMI - szt. 1, przewód mikrofonowy - szt. 1, przewód SDI - szt. 1, zestaw filtrów żelowych - szt. 1, tło fotograficzne kartonowe - szt. 1, akumulator - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera wideo - szt. 1, karta pamięci - szt. 1, mikrofon do kamery - szt. 1, rejestrator audio - szt. 1, obiektyw - szt. 3, filtr ochronny - szt. 8, torba fotograficzna - szt. 2, zestaw do czyszczenia obiektywu - szt. 1, statyw - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Apatar cyfrowy - szt. 2, statyw - szt. 1, obiektyw - szt. 1, filtry - szt. 3, stabilizator naramienny - szt. 1, follow focus - szt. 1, pierścień ostrości na obiektyw - szt. 2, dysk SSD - szt. 1, plecak fotograficzny - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw interaktywny - szt. 2, słuchawki - szt. 4, kolumna głośnikowa - szt. 4, zestaw pracowni językowej - szt. 1, projektor - szt. 6, ekran projekcyjny - szt. 1, odtwarzacz DVD - szt. 1,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor - szt. 9, odtwarzacz plików multimedialnych - szt. 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.