eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją nawierzchni ulic w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Nowy Targ: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją nawierzchni ulic w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013
Numer ogłoszenia: 127851 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83753 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją nawierzchni ulic w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją nawierzchni ulic w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. 2.Wykaz zadań przewidzianych do nadzoru inwestorskiego dla zadania modernizacja nawierzchni ulic w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu wraz z charakterystyką. L.P. Nazwy zadań Długość odcinka Okres realizacji Przewidywany koszt zadań w zł netto 1.Modernizacja nawierzchni ul. Orkana od ul. Ogrodowej do ul. Sobieskiego 150 mb 2011 r. 404 000 2.Modernizacja nawierzchni ul. Harcerskiej 145 mb 2012 r. 515 000 3.Modernizacja nawierzchni ul. Szkolnej i Placu Słowackiego do ul. Parkowej 248 mb 2012 r. 1 222 000 4.Modernizacja nawierzchni ul. Ogrodowej od ul. Krzywej do ul. K. Wielkiego i od ul. Szafarskiej do ul. Orkana 326 mb 2010 r. 1 098 000 5.Modernizacja nawierzchni ul. Długiej od ul. Krzywej do ul. Orkana 409 mb 2011 r.1 424 000 6.Modernizacja nawierzchni ul. Sokoła od ul. Kolejowej do ul. Ogrodowej 145 mb2010 r. 420 000 Łącznie: 1 423 mb Modernizacja nawierzchni ulic w centrum miasta polegała będzie na wymianie nawierzchni jezdni i chodników. W zakresie jezdni przewidziane jest wykonanie frezowanie dotychczasowej nawierzchni, częściowa wymiana podbudowy, wykonanie warstw asfaltobetonowych w tym warstwa ścieralna zbrojona siatką stalową. Chodniki - zerwanie dotychczasowych warstw, wymiana podbudowy z jej wzmocnieniem, nawierzchnia z kostki betonowej grubość 8 cm. Krawężniki - wymiana na krawężniki granitowe na ławie betonowej. Przy krawężniku ścieki odwadniające z kostki kamiennej. Ponadto planowane jest uregulowanie odwodnienia ulic z dobudową studzienek ściekowych, przykanalików i sieci deszczowej. Zakres robót obejmuje również wykonanie oznakowań organizacji ruchu, uporządkowanie i wykonanie nowych miejsc postojowych i regulację obecnej infrastruktury. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do: 1/ sprawowania nadzoru na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wpisem ustaleń do dziennika budowy. Dodatkowo inspektor zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie 4 godz. od telefonicznego powiadomienia (godziny rozliczane będą w ramach standardowego czasu pracy 700-1500). Zamawiający naliczy kary umowne w przypadku przekroczenia terminu godzin stawienia się na wezwanie telefoniczne, 2/ zapewnienia we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę, 3/ zatwierdzania materiałów do wbudowania na etapie realizacji robót (poprzez wpis w dzienniku budowy), 4/ opiniowania proponowanych rozwiązań zamiennych, 5/ wykonywania powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwania w imieniu zamawiającego nad prawidłową realizacją umów zawartych z wykonawcami oraz chronienia interesów zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, kontrolowania wykonawcy w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu, 6/ przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek zamawiającego oraz informowania zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i terminach ich wykonania, 7/ sprawdzania i potwierdzania prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczych, 8/sprawdzenia projektów i przedmiarów robót posiadanych przez zamawiającego na realizację nadzorowanych inwestycji oraz do złożenia uwag na piśmie w terminie do 7 dni od przekazania dokumentacji, 9/ oceny oferty wybranej przez zamawiającego w zakresie jej treści, przyjętych materiałów, rozwiązań technologicznych, parametrów pod kątem zabezpieczenia wykonania robót zgodnie z projektem, SIWZ, wymogami zamawiającego oraz sztuką budowlaną (ocena będzie dokonana poprzez złożenie stosownego oświadczenia). 5. Inne postanowienia dotyczące usługi stanowiącej przedmiot zamówienia: 1/ zobowiązuje się inspektora nadzoru do zabezpieczenia nadzoru w branży drogowej, 2/ w razie konieczności inspektor nadzoru zabezpieczy nadzór w podzakresie stanowiącym część inwestycji w której nie posiada on uprawnień do nadzorowania. Jednocześnie zobowiązuje się inspektora do dostarczenia do siedziby zamawiającego dokumentów potwierdzających, że dana osoba posiada uprawnienia do nadzorowania robót oraz potwierdzenia wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor za efekt podwykonawstwa lub jego zaniechanie odpowiada jak za własne, 3/ wycena przedmiotowego nadzoru inwestorskiego została przedstawiona w rozdziale II ust 2 z uwzględnieniem ich wartości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowo-finansowego dla danych robót, 4/ opis zadań przewidzianych do nadzorowania przedstawiony został w rozdziale II ust 2 i 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5/ inspektorowi nadzoru nie wolno wykorzystywać we własnym interesie rzeczy i praw zamawiającego, 6/ jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym zamawiającego, który podejmuje decyzje co do zlecenia tych robót wykonawcy, 7/ inspektorowi nadzoru nie wolno wydawać wykonawcy poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych nie objętych umową o roboty budowlane, 8/ zamawiający zobowiązuje się współdziałać z inspektorem nadzoru celem umożliwienia mu należytego wywiązania się z powierzonych czynności, a w szczególności udzielać mu informacji i wyjaśnień oraz udostępniać potrzebne dokumenty, 9/ do dnia zlecenia zamawiający przekaże inspektorowi nadzoru projekty budowlane oraz całą dokumentację budowy na podstawie protokołu przekazania potwierdzonego przez obie strony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją nawierzchni ulic w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Polaczek GEO-ART Geodezja i Budownictwo, ul. Mościckiego 21`, 34-470 Czarny Dunajec, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101660,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91494,00

  • Oferta z najniższą ceną: 91494,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91494,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.