eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią oraz uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu. Zadanie nr 1Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu. Zadanie nr 2Uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Zawiercie: Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią oraz uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu. Zadanie nr 1: Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu. Zadanie nr 2: Uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 127553 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza , ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6722882, 602 773 051, faks 32 6722882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią oraz uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu. Zadanie nr 1: Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu. Zadanie nr 2: Uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią oraz uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC. Zadanie nr 1: Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczenia Sali tanecznej nr 320 oraz pomieszczenia szatni, aranżację meblową wnętrz wraz z dostosowaniem instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz lokalizacji gniazd elektrycznych dla potrzeb osób odbywających w niej próby oraz ćwiczenia taneczne. 1. Zakres prac obejmuje: Roboty demontażowe: - demontaż trzech sztuk drzwi, - demontaż przewodu wentylacyjnego o długości 8m, wykonanego z blachy stalowej, - demontaż osłony przewodu wentylacyjnego, - demontaż karniszy oraz żaluzji okiennych, - rozebranie boazerii ściennej, - demontaż lamp oświetleniowych; - demontaż istniejącej posadzki w szatni (płytki PCV), - skucie posadzki cementowej w szatni, - demontaż istniejących włączników i gniazd elektrycznych, - częściowe wyburzenie ścian. - Roboty remontowo-montażowe: - wykonanie przesklepienia otworów drzwiowych, - uzupełnienie ścianek działowych, - uzupełnienie tynków, - obsadzenie kratek wentylacyjnych, ściennych oraz sufitowych, - obsadzenie ościeżnic wraz z montażem drzwi aluminiowych, - montaż ościeżnicy wraz ze skrzydłem drzwiowym drewnianym, - montaż trzech sztuk progów z drewna liściastego, - wyrównanie podłoża pod posadzkę w szatni, - montaż płytek podłogowych w szatni wraz z cokołami, - wykonanie sufitu podwieszonego gipsowo-kartonowego na powierzchni 32,10m2, - zmycie i zeskrobanie starej farby na ścianach oraz sufitach, - przygotowanie podłoża pod malowanie farbami akrylowymi, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi. Roboty elektryczne: - montaż przewodów elektrycznych, - montaż lamp (plafonów) oświetleniowych - 17 szt., - montaż opraw halogenowych - 16 szt., - montaż włączników świetlnych oraz gniazdek. Roboty związane z konserwacją podłogi na sali tanecznej: - mechaniczne szlifowanie parkietu, - wymiana listew przyściennych, - jednokrotne malowanie parkietu-półmat. - Wykończenie i wyposażenie wnętrza: - dostarczenie i montaż zabudowy garderoby oraz pozostałych elementów, - wyposażenie wnętrza sali tanecznej oraz szatni, - montaż drzwi podwieszonych przesuwnych do wydzielonej garderoby, - dostarczenie i montaż rolet okiennych podgumowanych, kolor antracyt. 2. Stan istniejący: Sala taneczna nr 320 zlokalizowana na II piętrze Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum w Zawierciu. Dojście do sali prowadzi z klatki schodowej przez korytarz, gdzie zlokalizowane jest bezpośrednie wejście do sali oraz szatni. Pomieszczenia szatni oraz sala są przyległe, komunikacja między nimi jest zapewniona poprze przejście z sali tanecznej. Przedmiotowe pomieszczenia są doświetlone światłem naturalnym oraz sztucznym. Poniżej przedstawiono charakterystyczne parametry sali tanecznej: Szerokość: 894 cm Długość: 1743 cm Wysokość: 298 cm (sufit częściowo podwieszany do wysokości 266cm). Do sali tanecznej bezpośrednio przylega taras, do którego dojście jest zapewnione poprzez drzwi balkonowe znajdujące się w sali. Poniżej przedstawiono charakterystyczne parametry pomieszczenia szatni: Szerokość: 270 cm Długość: 280 cm Wysokość: 298 cm. 3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu prowadzenia prac na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarem robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP. 9. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę. Zadanie nr 2: Uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje częściowe pokrycie starych dachów papą termozgrzewalną wraz z obróbką blacharską oraz wymianę rury odpływowej. 1. Zakres prac obejmuje: - rozbiórkę czapek kominowych, - wykonanie nowych czapek kominowych, - odbicie odpadających tynków, - wykonanie nowych tynków kominów, - umocowanie obróbek blacharskich, - wymianę sztucera rury odpływowej, - obróbki kominów papą termozgrzewalną, - jednowarstwowe krycie papą termozgrzewalną, - posmarowanie nawierzchni roztworem asfaltowym, - wywóz i utylizację gruzu. 2. Stan istniejący: Przedmiotowy dach ma powierzchnię ponad 2.000 m2. W kilku miejscach stwierdzono nieszczelności pokrycia dachowego uwidaczniające się na sufitach i na ścianach pomieszczeń ostatniej kondygnacji. Przyczyną zaistniałych zacieków jest obluzowanie się obróbek blacharskich murów ogniowych, odpadający tynk przy kominach i częściowe wykruszenie się batonu na czapkach kominowych oraz odklejenie się obróbek kominów z papy termozgrzewalnej. 3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu prowadzenia prac na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rzutem dachu oraz z przedmiarem robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP. 9. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.14-6, 45.42.11.31-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.11.12.20-6, 45.21.23.00-9, 45.26.12.10-9, 45.26.14.20-4, 45.23.24.52-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie pomieszczeń o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda. Powyższy warunek dotyczy wyłącznie Zadania nr 1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których wyżej mowa są: - poświadczenia; - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym wyżej mowa. Uwaga: Wykaz robót należy złożyć wyłącznie w przypadku składania oferty przez Wykonawcę na Zadanie nr 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę wyłącznie na Zadanie nr 2 nie należy składać Wykazu robót. Uwaga: Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania robót budowlanych w liczbie i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku. Uwaga: W przypadku gdy Zamawiający - Miejski Ośrodek Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza - jest podmiotem, na rzecz którego, roboty, budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których powyżej mowa. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz i dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 1) Druk Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga, aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie nr 1: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, b) wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych, c) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, e) braku w dokumentacji projektowej, f) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, g) zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, 2) rezygnacja z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje, 3) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: a) zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w § 5 ust. 1, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, b) zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego, 4) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania, w wyniku którego doszło do zawarcia umowy, Wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 5) zmiana technologii wykonania robót, lub zmiana materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, 6) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: a) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego. 3. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 7 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu. 4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. 5. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zadanie nr 2: Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: a) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego. 2) Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: a) udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wystąpienia wad lub braków w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, d) działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej, e) braku możliwości prowadzenia prac budowlanych spowodowanych niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi ich wykonanie zgodnie z wymaganiami technologicznymi, jeżeli rzeczywiście nie prowadzono w tym okresie prac, robót budowlanych oraz innych usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy. W takim wypadku termin zakończenia robót może zostać przesunięty o czas przerwy w robotach udokumentowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego, 3) Zmiany osobowe - mogą nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4) Zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty. W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki podane w SIWZ. 5) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.)- zmiana może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 2. Zmiana postanowień umowy z naruszeniem ust. 1 jest nieważna. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mok.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.07.2016r. Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1: maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy; minimalny termin realizacji zamówienia: 15 dni od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 2: do 14 dni od dnia zawarcia umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczenia Sali tanecznej nr 320 oraz pomieszczenia szatni, aranżację meblową wnętrz wraz z dostosowaniem instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz lokalizacji gniazd elektrycznych dla potrzeb osób odbywających w niej próby oraz ćwiczenia taneczne. 1. Zakres prac obejmuje: Roboty demontażowe: - demontaż trzech sztuk drzwi, - demontaż przewodu wentylacyjnego o długości 8m, wykonanego z blachy stalowej, - demontaż osłony przewodu wentylacyjnego, - demontaż karniszy oraz żaluzji okiennych, - rozebranie boazerii ściennej, - demontaż lamp oświetleniowych; - demontaż istniejącej posadzki w szatni (płytki PCV), - skucie posadzki cementowej w szatni, - demontaż istniejących włączników i gniazd elektrycznych, - częściowe wyburzenie ścian. - Roboty remontowo-montażowe: - wykonanie przesklepienia otworów drzwiowych, - uzupełnienie ścianek działowych, - uzupełnienie tynków, - obsadzenie kratek wentylacyjnych, ściennych oraz sufitowych, - obsadzenie ościeżnic wraz z montażem drzwi aluminiowych, - montaż ościeżnicy wraz ze skrzydłem drzwiowym drewnianym, - montaż trzech sztuk progów z drewna liściastego, - wyrównanie podłoża pod posadzkę w szatni, - montaż płytek podłogowych w szatni wraz z cokołami, - wykonanie sufitu podwieszonego gipsowo-kartonowego na powierzchni 32,10m2, - zmycie i zeskrobanie starej farby na ścianach oraz sufitach, - przygotowanie podłoża pod malowanie farbami akrylowymi, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi. Roboty elektryczne: - montaż przewodów elektrycznych, - montaż lamp (plafonów) oświetleniowych - 17 szt., - montaż opraw halogenowych - 16 szt., - montaż włączników świetlnych oraz gniazdek. Roboty związane z konserwacją podłogi na sali tanecznej: - mechaniczne szlifowanie parkietu, - wymiana listew przyściennych, - jednokrotne malowanie parkietu-półmat. - Wykończenie i wyposażenie wnętrza: - dostarczenie i montaż zabudowy garderoby oraz pozostałych elementów, - wyposażenie wnętrza sali tanecznej oraz szatni, - montaż drzwi podwieszonych przesuwnych do wydzielonej garderoby, - dostarczenie i montaż rolet okiennych podgumowanych, kolor antracyt. 2. Stan istniejący: Sala taneczna nr 320 zlokalizowana na II piętrze Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum w Zawierciu. Dojście do sali prowadzi z klatki schodowej przez korytarz, gdzie zlokalizowane jest bezpośrednie wejście do sali oraz szatni. Pomieszczenia szatni oraz sala są przyległe, komunikacja między nimi jest zapewniona poprze przejście z sali tanecznej. Przedmiotowe pomieszczenia są doświetlone światłem naturalnym oraz sztucznym. Poniżej przedstawiono charakterystyczne parametry sali tanecznej: Szerokość: 894 cm Długość: 1743 cm Wysokość: 298 cm (sufit częściowo podwieszany do wysokości 266cm). Do sali tanecznej bezpośrednio przylega taras, do którego dojście jest zapewnione poprzez drzwi balkonowe znajdujące się w sali. Poniżej przedstawiono charakterystyczne parametry pomieszczenia szatni: Szerokość: 270 cm Długość: 280 cm Wysokość: 298 cm. 3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu prowadzenia prac na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarem robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP. 9. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.14-6, 45.42.11.31-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.21.23.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 10
    • 3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje częściowe pokrycie starych dachów papą termozgrzewalną wraz z obróbką blacharską oraz wymianę rury odpływowej. 1. Zakres prac obejmuje: - rozbiórkę czapek kominowych, - wykonanie nowych czapek kominowych, - odbicie odpadających tynków, - wykonanie nowych tynków kominów, - umocowanie obróbek blacharskich, - wymianę sztucera rury odpływowej, - obróbki kominów papą termozgrzewalną, - jednowarstwowe krycie papą termozgrzewalną, - posmarowanie nawierzchni roztworem asfaltowym, - wywóz i utylizację gruzu. 2. Stan istniejący: Przedmiotowy dach ma powierzchnię ponad 2.000 m2. W kilku miejscach stwierdzono nieszczelności pokrycia dachowego uwidaczniające się na sufitach i na ścianach pomieszczeń ostatniej kondygnacji. Przyczyną zaistniałych zacieków jest obluzowanie się obróbek blacharskich murów ogniowych, odpadający tynk przy kominach i częściowe wykruszenie się batonu na czapkach kominowych oraz odklejenie się obróbek kominów z papy termozgrzewalnej. 3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu prowadzenia prac na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rzutem dachu oraz z przedmiarem robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP. 9. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.12.10-9, 45.26.14.20-4, 45.23.24.52-5, 45.11.12.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.