eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › ZADANIE 1odtworzenie ogrodzenia szko³y (dokoñczenie) ZADANIE 2wymiana stolarki okiennej w budynku szko³y



Og³oszenie z dnia 2007-07-26

Gliwice: ZADANIE 1: odtworzenie ogrodzenia szko³y (dokoñczenie) ZADANIE 2: wymiana stolarki okiennej w budynku szko³y
Numer og³oszenia: 127016 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa nr 2, ul. Go¼dzikowa 2, 44-152 Gliwice, woj. ¶l±skie, tel. 032 237 86 23, fax 032 237 86 23.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: szko³a podstawowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZADANIE 1: odtworzenie ogrodzenia szko³y (dokoñczenie) ZADANIE 2: wymiana stolarki okiennej w budynku szko³y.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

    II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Przedmiotem zamówienia jest wymiana ogrodzenia terenu szko³y od strony ulicy Go¼dzikowej. Istniej±ce ogrodzenie , furtki i brama s± w z³ym stanie technicznym. Elementy metalowe i betonowe s± uszkodzone. Istniej±ce ogrodzenie wraz z furtkami i bram± zostanie wymienione na ogrodzenie z furtkami i bram± z elementów i przêse³ systemowych typu UDAR3 (http://www.urban-metal.pl). Zamawiaj±cy, ze wzglêdu na ju¿ wykonan± wymianê ogrodzenia z tego systemu, wymaga wykonania wymiany ogrodzenia, bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania, z tego samego systemu. D³ugo¶æ ogrodzenia (³±cznie z furtkami i bram±) - oko³o 70,0 m ZADANIE 2: wymiana stolarki okiennej w budynku szko³y Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien w budynku szko³y. Istniej±ce okna s± w z³ym stanie technicznym. Wystêpuj± uszkodzenia elementów okien. Planuje siê, w ramach prac termomodernizacyjnych, wymianê istniej±cych okien drewnianych na okna PCW, wymianê parapetów zewnêtrznych i wewnêtrznych Ilo¶æ okien do wymiany: 84 sztuki

    II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeñ Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeñ Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

    II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIA£U

    • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Warunki przyst±pienia do postêpowania: 1.1. Posiadanie uprawnieñ do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ Wykonawca winien posiadaæ uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadziæ dzia³alno¶æ w zakresie objêtym zamówieniem. Ocena spe³nienia tego warunku - dostarczenie nastêpuj±cych dokumentów: Orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku spó³ki cywilnej orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarcze lub aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru dla ka¿dego ze wspólników wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 1.2.Posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia, a tak¿e dysponowanie potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonanie przez wykonawcê w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie co najmniej trzech robót o warto¶ci brutto przedmiotu zamówienia. Ocena spe³nienia tego warunku - dostarczenie nastêpuj±cych dokumentów: Wykaz wykonanych w ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich zamawiaj±cych Dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem: kierownik robót uprawniony w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej; sta¿ minimum 3 lata, przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby In¿ynierów. Ocena spe³nienia tego warunku - dostarczenie nastêpuj±cych dokumentów: Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacjê robót z udokumentowaniem ich do¶wiadczenia zawodowego, sta¿u pracy i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do odpowiedniej Okrêgowej Izby In¿ynierów) 1.3.Znajdowanie siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien mieæ dostêp lub dysponowaæ ¶rodkami finansowymi wystarczaj±cymi do realizacji zamówienia. Ocena spe³nienia tego warunku - z³o¿enie o¶wiadczenie o posiadaniu niezbêdnych ¶rodków dla realizacji przedmiotu zamówienia 1.4. Nie podleganie wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postêpowania okre¶laj±: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych). Ocena spe³nienia tego warunku - dostarczenie nastêpuj±cych dokumentów: Orygina³ o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) o tre¶ci zgodnej z specyfikacj± istotnych warunków zamówienia, wraz za¶wiadczeniem z w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego Oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z p³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne, lub ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert. Ocena spe³nienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci z³o¿onych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia te warunki
    • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Warunki przyst±pienia do postêpowania: 1.1. Posiadanie uprawnieñ do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ Wykonawca winien posiadaæ uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadziæ dzia³alno¶æ w zakresie objêtym zamówieniem. Ocena spe³nienia tego warunku - dostarczenie nastêpuj±cych dokumentów: Orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku spó³ki cywilnej orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarcze lub aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru dla ka¿dego ze wspólników wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 1.2.Posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia, a tak¿e dysponowanie potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonanie przez wykonawcê w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie co najmniej trzech robót o warto¶ci brutto przedmiotu zamówienia. Ocena spe³nienia tego warunku - dostarczenie nastêpuj±cych dokumentów: Wykaz wykonanych w ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich zamawiaj±cych Dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem: kierownik robót uprawniony w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej; sta¿ minimum 3 lata, przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby In¿ynierów. Ocena spe³nienia tego warunku - dostarczenie nastêpuj±cych dokumentów: Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacjê robót z udokumentowaniem ich do¶wiadczenia zawodowego, sta¿u pracy i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do odpowiedniej Okrêgowej Izby In¿ynierów) 1.3.Znajdowanie siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien mieæ dostêp lub dysponowaæ ¶rodkami finansowymi wystarczaj±cymi do realizacji zamówienia. Ocena spe³nienia tego warunku - z³o¿enie o¶wiadczenie o posiadaniu niezbêdnych ¶rodków dla realizacji przedmiotu zamówienia 1.4. Nie podleganie wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postêpowania okre¶laj±: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych). Ocena spe³nienia tego warunku - dostarczenie nastêpuj±cych dokumentów: Orygina³ o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) o tre¶ci zgodnej z specyfikacj± istotnych warunków zamówienia, wraz za¶wiadczeniem z w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego Oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z p³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne, lub ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert. Ocena spe³nienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci z³o¿onych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia te warunki

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl

    Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szko³a Podstawowa Nr 2, ul. Go¼dzikowa 2; 44-100 Gliwice.

    IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Szko³a Podstawowa Nr 2, ul. Go¼dzikowa 2; 44-100 Gliwice.

    IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

    ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

    CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: odtworzenie ogrodzenia szko³y (dokoñczenie).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Przedmiotem zamówienia jest wymiana ogrodzenia terenu szko³y od strony ulicy Go¼dzikowej. Istniej±ce ogrodzenie , furtki i brama s± w z³ym stanie technicznym. Elementy metalowe i betonowe s± uszkodzone. Istniej±ce ogrodzenie wraz z furtkami i bram± zostanie wymienione na ogrodzenie z furtkami i bram± z elementów i przêse³ systemowych typu UDAR3 (http://www.urban-metal.pl). Zamawiaj±cy, ze wzglêdu na ju¿ wykonan± wymianê ogrodzenia z tego systemu, wymaga wykonania wymiany ogrodzenia, bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania, z tego samego systemu. D³ugo¶æ ogrodzenia (³±cznie z furtkami i bram±) - oko³o 70,0 m.
    • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: wymiana stolarki okiennej w budynku szko³y.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2: wymiana stolarki okiennej w budynku szko³y Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien w budynku szko³y. Istniej±ce okna s± w z³ym stanie technicznym. Wystêpuj± uszkodzenia elementów okien. Planuje siê, w ramach prac termomodernizacyjnych, wymianê istniej±cych okien drewnianych na okna PCW, wymianê parapetów zewnêtrznych i wewnêtrznych Ilo¶æ okien do wymiany: 84 sztuki.
    • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

    Podziel siê

    Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


    Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

    chcê zamieszczaæ og³oszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.