eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › modernizacja systemu grzewczego na terenie ASP im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi - II Etap - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12631

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: modernizacja systemu grzewczego na terenie ASP im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi - II Etap - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, do kontaktów: Aleksandra Sowińska-Banaszkiewicz 696-070-946, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, fax 042 2547418, e-mail: asowinska@asp.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.asp.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu grzewczego na terenie ASP im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi - II Etap - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łódź, ul. Wojska Polskiego 121. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: roboty budowlano - instalacyjne związane z wymianą istniejącej instalacji grzewczej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamówienie współfinansowane jest ze środków EkoFunduszu Zamawiający wymaga, by Wykonawca realizujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców z krajów UE, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii lub Norwegii. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: I.roboty budowlano - instalacyjne związane z wymianą istniejącej instalacji grzewczej, w tym min.: 1)wykonanie przebić, 2)demontaż istniejących i montaż nowych grzejników, przewodów, zaworów itp., 3)izolacja cieplna, 4)roboty wykończeniowe, roboty tynkarskie i malarskie, 5)próby szczelności we wszystkich pawilonach ASP w Łodzi, oraz II.roboty budowlano - instalacyjne związane z wykonaniem nagrzewnic do wentylacji, w tym min.: 1)montaż nagrzewnic, 2)kanałów wentylacyjnych, 3)wykonanie przewodów instalacji elektrycznej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 07.05.2007; lub data zakończenia: 15.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 50.000,- PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone wart. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Złożenie aktualnego wypisu/odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierające nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy, z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Złożenie informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Złożenie informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. 7) Dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 mln złotych. 8) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, oraz osób z uprawnieniami, wymaganymi prawem budowlanym, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano - instalacyjnej, posiadającymi aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby zawodowej. Należy przedstawić komplet ww. uprawnień budowlanych oraz informację, z której wynika średnie roczne zatrudnienie przez ostatnie trzy lata co najmniej 20 osób. 9) Wykaz zrealizowanych w okresie 2002-2006, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu dwóch lat zadania polegające na modernizacji instalacji grzewczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 1.800.000,- zł, w każdym z tych lat. 10) Dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których ww. zamówienia były realizowane, potwierdzające, że zostały roboty budowlane zostały wykonane należycie. 11) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy z której wynika, że wysokość środków lub zdolność kredytowa są nie mniejsze niż 500.000,-PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunki. 12) szczegółowy kosztorys ofertowy z wyraźnym określeniem marki/ producenta przewidywanych urządzeń. 13) oświadczenie dotyczące robót przy udziale podwykonawców. 14) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej. Wykonawcy mogą zapłacić bezpośrednio w kasie ASP, w siedzibie Zamawiającego w godz. 10.00 - 14.00. lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, V pietro, sala Senatu - pok. 504.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.