eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USTANOWIENIE INŻYNIERA KONTRAKTU dla zadania pnBudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Aglomeracji Węgorzewo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Węgorzewo: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USTANOWIENIE INŻYNIERA KONTRAKTU dla zadania pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Aglomeracji Węgorzewo.
Numer ogłoszenia: 126228 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Sienkiewicza 24, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 427 28 28, faks 87 4272828.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukwegorzewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USTANOWIENIE INŻYNIERA KONTRAKTU dla zadania pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Aglomeracji Węgorzewo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Aglomeracji Węgorzewo w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 2)Obowiązki Inżyniera Kontraktu zwanego dalej w SIWZ Wykonawcą: W imieniu i na rzecz Zamawiającego, Wykonawca przejmuje obowiązek zorganizowania, przygotowania oraz kontrolowania procesu inwestycyjnego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 1409) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z obwiązującymi przepisami w branżach: - budowlano - konstrukcyjnej, - instalacji sanitarnych, - instalacji elektrycznych, - drogowej oraz koordynacji robót poszczególnych branż. 3)Wykonawca reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie i wykonuje bieżącą kontrolę jakości i ilości wykonywanych robót, bierze udział w sprawdzeniu i odbiorach robót zakrywanych i zanikających, próbach, badaniu i odbiorze instalacji oraz urządzeń technicznych, jak również przy odbiorze gotowego obiektu. 4)W imieniu Zamawiającego pełni funkcję Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego zgodnie z art. 27 Prawa Budowlanego (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 1409) 5)Inżynier Kontraktu zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół osób, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny w postaci: Kierownika Zespołu, Inspektorów Nadzoru dla branży: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci technologicznych, instalacji i sieci wodociągowo-kanalizacyjnych urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej, specjalistę ds. rozliczeń finansowych. Szczegółowe wymagania, jakie muszą spełnić ww. osoby zostały zapisane w rozdziale V SIWZ. 6)Szczegółowy zakres i opis usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.000 zł, słownie: siedem tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 kompleksowej usługi pełnienia obowiązków inżyniera kontraktu przy realizacji zadań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej obejmującej nadzór nad realizacją obiektów, wraz z rozliczeniem budowy oraz środków unijnych o wartości minimum 5 mln złotych ( z podatkiem VAT) w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena tego warunku nastąpi poprzez weryfikację złożonych przez Wykonawcę dokumentów. W przypadku, gdy Wykonawca przedłoży dokumenty dotyczące wykonanych robót w walucie obcej, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie walutowym NBP na dzień składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie okresla tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie: a)Eksperta nr 1 - na stanowisko kierownika zespołu, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w dowolnej specjalności inżynierskiej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi, - pełniącą co najmniej 1 raz funkcję Inżyniera Kontraktu przy realizacji zakończonych inwestycji budowlanych, z zakresu gospodarki wodno-ściekowej realizowanej z udziałem środków funduszy europejskich o całkowitej wartości inwestycji minimum 5 mln zł brutto. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego, z zakresu gospodarki wodno-ściekowej obejmującej budowę sieci wodociągowych, sieci kanalizacyjnych, przepompowni, oczyszczalni ścieków, ujęć wody; która została zrealizowana i zakończona - o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł brutto współfinansowaną ze środków funduszy europejskich. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uzna roboty z zakresu gospodarki wodno-ściekowej takie jak budowa sieci sanitarnych i wodociągowych, przepompowni, ujęć wody, oczyszczalni ścieków łącznie w obu wykazanych usługach. Od Inżyniera Kontraktu wymagana jest znajomość, programów unijnych, zwłaszcza Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w zakresie wymogu znajomości języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Inżynierem - Kierownikiem Zespołu. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. b)Eksperta nr 2 - na stanowisko inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych lub inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie, jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych obiektów kubaturowych c)Eksperta nr 3 - na stanowisko inspektora nadzoru robót sanitarnych posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą, co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik robót sanitarnych lub inspektor nadzoru robót sanitarnych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie, jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót sanitarnych na min. jednej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków, d)Eksperta nr 4 - na stanowisko inspektora nadzoru robót elektrycznych posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależą-cą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, ja-ko kierownik robót elektrycznych lub inspektor nadzoru robót elektrycznych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie, jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót elektrycznych i AKPiA. e)Eksperta nr 5 na stanowisko inspektora nadzoru robót drogowych, posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót drogowych lub inspektor nadzoru robót drogowych. f)Eksperta nr 6 na stanowisko rozliczeń finansowych, posiadającą wyższe wykształcenie ekonomiczne oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków unijnych o całkowitej wartości minimum 5 mln zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o przedłożone oświadczenia i dokumenty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tys. złotych. Okazanie polisy wymagane będzie od Wykonawcy wybranego w postępowaniu, przed podpisaniem umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1)zmiany terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności (np. ewentualne wykopaliska archeologiczne). 2)zmiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót. 3)ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji zamówienia; 4)wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 5)zmiany ceny w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 6)istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia. 7)zmiany formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art. 149 Pzp; 8)wstrzymania robót budowlanych, a tym samym realizacji usługi; 9)odmowy wydania przez organy administracyjne lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukwegorzewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. 11-600 Węgorzewo ul. Sienkiewicza 24 budynek A pok. 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. 11-600 Węgorzewo ul. Sienkiewicza 24 budynek A pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie będzie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.