eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych oraz świadczenie usług administrowania centralą telefoniczną, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych w 2011 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Gdańsk: dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych oraz świadczenie usług administrowania centralą telefoniczną, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 12606 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych oraz świadczenie usług administrowania centralą telefoniczną, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych w 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych oraz świadczenie usług administrowania centralą telefoniczną, napraw konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych.
Poprzez urządzenia telekomunikacyjne należy rozumieć:
- centralę telefoniczną ALKATEL 4200E oraz centralę telefoniczną o parametrach wskazanych w ppkt 2) określenia przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
- aparaty telefoniczne,
- telefaksy
- urządzenia wielofunkcyjne z faksem.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności: przeglądy okresowe, regulacje oraz naprawy urządzeń telekomunikacyjnych.
1) Zakres czynności naprawy i konserwacji centrali telefonicznej ALKATEL 4200E musi obejmować co najmniej:
- programowanie centrali, zmiana konfiguracji to jest administrowanie,
- wymiana układu scalonego MEB 512,
- wymiana transformatora w układzie zasilania,
- wymiana modułu translacji miejskiej TCL 4,
- wymiana modułu translacji abonenckiej SLC 8,
- wymiana modułu DISA,
- wymiana akumulatora,
- wymiana modułu PRA (trakt cyfrowy).
Usługa będzie realizowana do momentu montażu i uruchomienia nowej centrali (przewidywany okres montażu nowej centrali drugi kwartał 2011 roku).
2) Centrala telefoniczna (będzie nowo zakupiona oraz zamontowana w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74) będzie posiadała parametry nie gorsze niż:
- 8 x interfejs miejski ISDN BRA (2B + D),
- karta ISDN PRA 30B + D,
- 200 x porty analogowe wewnętrzne,
- 2 aparaty systemowe z LCD model zaawansowany - minimum 19 klawiszy programowalnych, port USB do integracji z PC, wyświetlacz 24 znaki, pełen duplex rozmowy przy odłożonej słuchawce,
- 5 aparatów systemowych z LCD model standardowy - minimum 12 klawiszy programowalnych, port USB do integracji z PC, wyświetlacz 24 znaki, pełen duplex rozmowy przy odłożonej słuchawce,
- obudowa stojąca,
- dwukanałowa zapowiedź z możliwością wyboru numerów wewnętrznych za pomocą DYMF 2
- linie, czas nagrania nie mniej niż 9 minut,
- taryfikacja wraz z oprogramowaniem i buforem rozmów na nie mniej niż 240 abonentów (umożliwiające pokrycie rozbudowy centrali do 120 nn) ze zdalnym dostępem poprzez LAN i obsługa pakietów darmowych minut,
- zasilanie awaryjne na około 1 godzinę,
- głowica KRONE strona Liniowa,
- możliwość w przyszłości zastosowania technologii IP do sieciowania central oraz podłączenia 200
- aparatów w technologii IP.
3) Zakres administrowania centralą telefoniczną obejmuje:
- Wewnętrzny system taryfikacyjny.
- Zestawienie połączeń konferencyjnych.
- Połączenia oczekujące.
- Połączenie trójstronne.
- Układ sekretarsko-dyrektorski.
- Przekazywanie połączeń (transfer).
- Zawieszenie połączenia.
- Przejęcie wywołania z innego aparatu.
- Sygnalizację połączenia oczekującego (w trakcie rozmowy).
- DISA (system kierowania ruchem przychodzącym).
- System poczty głosowej.
- Zapowiedź słowną.
- Usługę -nie przeszkadzać-
- Wejście -na trzeciego- z powiadomieniem.
- Wybieranie skrócone zamknięte (wewnętrzna książka telefoniczna).
- Przenoszenie wywołań bezwarunkowe (Forwarding) - CFU.
- Przenoszenie wywołań przy braku odpowiedzi (opóźnione) - CFNR.
- Przenoszenie wywołań przy zajętości - CFB.
- Przenoszenie wywołań do abonenta zewnętrznego.
- Podział abonentów na kategorie uprawnień/restrykcji.
- Tworzenie nowych numerów wewnętrznych i dowolne przypisywanie
numerów wewnętrznych do portów wewnętrznych.
- Nadawania restrykcji numerom wewnętrznym (blokada połączeń: komórkowych, międzynarodowych, międzystrefowych, na usługi infolinii).
- CLIP - identyfikację numeru dzwoniącego.
- CLIR - blokadę identyfikacji numeru dzwoniącego.
4) Zakres czynności konserwacji i napraw aparatów i linii telefonicznych musi obejmować co najmniej:
- Programowanie NT1 plus.
- Programowanie aparatu telefonicznego KXP 3250PD.
- Programowanie aparatu telefonicznego Eurit 25.
- Instalację aparatów telefonicznych.
- Wymianę przewodu aparat telefoniczny - słuchawka.
- Wymianę przewodu aparat telefoniczny - gniazdko.
- Wymianę końcówki RJ.
- Utrzymanie ciągłości linii wewnętrznych.
- Przenoszenie numerów telefonicznych w obrębie GZNK.
- Układanie przewodu YTKSY.
- Układanie przewodu UTP4 kat 5.
- Montaż łączówek typu krone.
- Pomiar kabla.
- Montaż i demontaż gniazda telefonicznego.
- Krosowanie obwodów.
- Demontaż końcówek krone LSA.
- Montaż przełącznicy telefonicznej.
- Wciąganie kabla do kanalizacji kablowej.
- Demontaż i montaż instalacji telefonicznej.
5) Zakres czynności naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem musi obejmować co najmniej:
- Wymianę układu zasilania.
- Wymianę gilotyny.
- Wymianę wałków pobierających papier.
- Wymianę baterii litowej.
- Wymianę lampy grzewczej.
- Wymianę czujnika papieru.
- Wymianę bębna.
- Wymianę toneru.
- Wymianę folii.
6) Zakres czynności konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych z faksem:
- Czyszczenie zewnętrzne urządzenia i podajników papieru.
- Sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru.
- Sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru.
- Oczyszczenie wnętrza urządzenia.
- Sprawdzenie i konserwacja elementu grzewczego.
- Czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (wałki, rolki, paski itp).
- Konserwacja i smarowanie elementów metalowych (łożyska, wałki, kółka zębate, itp).
- Smarowanie mechaniki urzadzeń wielofunkcyjnych.
- Sprawdzenie i testowanie urzadzeń wielofunkcyjnych.
7) Faksy zainstalowane są we wszystkich placówkach GZNK pod niżej wymienionymi adresami:
Dział Techniczny - ul. Cygańska Góra 1;
Zarząd, Archiwum, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń, Dział Współpracy - ul. Partyzantów 74;
Biuro Zamiany Mieszkań- ul. Dyrekcyjna 6;
BOM nr 1 - ul. Sienna 6,
BOM nr 2 - ul. Zielona 8/9,
BOM nr 3 - ul. Słomiana 2,
BOM nr 4 - ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
BOM nr 5 - ul. Kartuska 175,
BOM nr 6 - ul. Batorego 12,
BOM nr 7 - ul. Mściwoja II 44,
BOM nr 8 - ul. Śniadeckich 12,
BOM nr 9 - ul. Na Zaspę 31.
8)W przypadku wystąpienia usterki nieprzewidzianej, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (w koszt 1 rbg należy wliczyć również dojazd).
9)Dostawa materiałów eksploatacyjnych obejmuje tonery i folie.
Ilość telefaksów będących w użytkowaniu GZNK oraz przewidywana ilość tonerów i folii na rok 2011:
Canon L 295 - szt. 9; tonerów 190
Canon MF-5650 - szt. 5; tonerów 60
HP - 1319 - szt.19; tonerów 220
HP - 1522 - szt.18; tonerów 250
HP - 3055 - szt. 2; tonerów 12
HP - 3200 - szt 4; tonerów 70
HP - 3015 - szt 11; tonerów 100
HP - 3050 - szt 7; tonerów 60
Samsung ML 3051- szt 18; tonerów 250
Panasonic KX MB - 773 -szt 4; tonerów 48
Panasonic KX - FL 503 - szt 3; tonerów 34
Panasonic KX - FM 90 - szt 5; tonerów 24
10)Materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych Hewlett Packard (HP) muszą spełniać następujące wymagania:
a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
e) spełniać parametry takie jak: pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
- wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp.,
g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
11) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania także następujących usług:
- Przeglądy instalacji telefonicznych,
- Ekspertyzy technicznych uszkodzeń telefonów, faksów, linii telefonicznych i centrali,
- Porady techniczne na telefon,
- Kontakt z TP S.A. w sprawie awarii linii miejskich.
12) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Naprawy i konserwacje realizowane będą przez pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wskazanym w każdy dzień roboczy w godzinach od 8:00 do 15:00.
2. Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej urządzenia, jeżeli jest to niezbędne do usunięcia usterki.
3. Wykonawca nie może pobierać żadnego dodatkowego wynagrodzenia za wykonanie w ramach umowy prac konserwacyjnych, napraw i ekspertyz.
4. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji najpóźniej 4 godziny po zgłoszeniu usterki przez Zamawiającego. Jeżeli nie będzie to możliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do podjęcia natychmiast po ich ustaniu.
5. Naprawy i konserwacje wykonywane będą w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu w/w napraw i konserwacji po wcześniejszym uzgodnieniu Wykonawcy z Zamawiającym - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania urządzenia zastępczego.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ekspertyzy - wyceny, w przypadku gdy:
- całkowity koszt netto naprawy pojedynczego urządzenia przekroczy: w przypadku aparatu telefonicznego 70,00 zł, a w przypadku central i faksów 200,00 zł; wówczas naprawa zostanie zlecona Wykonawcy po uprzedniej akceptacji ekspertyzy przez Zamawiającego,
- zgodnie z warunkami gwarancji do usunięcia uszkodzenia zobowiązany jest producent lub dostawca urządzenia,
- przeprowadzenie naprawy lub konserwacji spowodowałoby utratę gwarancji producenta lub dostawcy na naprawienie urządzenia z wyjątkiem sytuacji, gdy zgodnie z warunkami gwarancji rodzaj uszkodzenia lub sposób w jaki powstało powoduje utratę gwarancji lub też usunięcie uszkodzenia nie leży w kompetencji serwisu gwarancyjnego.
7. Wykonawca zobowiązany jest nie ujawniać osobom postronnym danych Zamawiającego, do których ma dostęp w związku z przeprowadzeniem prac konserwacyjnych i napraw.
8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych tonerów i folii wymienionych w w/w sprzęcie i ich utylizacji zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.).
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 3 600,00 ZŁ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
      - minimum 1 usługę polegającą na obsłudze systemu połączeń pomiędzy jednostkami w skróconej numeracji typu CENTREX. Dopuszcza się przeszkolenie przez TP S.A. lub innego operatora w zakresie obsługi systemu typu CENTREX, jako doświadczenie zawodowe dotyczące realizacji usług.
      - minimum 1 dostawę polegającą na dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń telekomunikacyjnych o wartości brutto minimum 50 000,00 zł w ciągu roku.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
      W przypadku powoływania się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów należy przedstawić udział tych podmiotów w wykonywaniu części zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie
      - 1 osobą na stanowisku serwisanta
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
    4. Złożyć Formularze cenowe, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    5. Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,
    6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
    7. Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 0.45
    • 2 - cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.35
    • 3 - cena (roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej) - 0.10
    • 4 - cena (suma cen jednostkowych netto naprawy centrali ALKATEL) - 0.5
    • 5 - cena (ryczałt miesięczny administrowanie nową centralą) - 0.5

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 16 w godz. 9:00 - 12:00. Cena brutto - 12,20 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
    .

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.03.2011.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 04.02.2011 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego, Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 9 - świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: Grażyna Pietrowska; stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych;
    Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok.16, tel. 58 320 02 20;
    adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.