eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przygotowanie Wstępnych Studiów Wykonalności dla wskazanych 12 przedsięwzięć

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-09

POZYCJA 12578

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przygotowanie Wstępnych Studiów Wykonalności dla wskazanych 12 przedsięwzięć Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, do kontaktów: Anna Olędzka ul. Konstruktorska 1, ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa, tel. 022 4590636, fax 022 4590201. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie Wstępnych Studiów Wykonalności dla wskazanych 12 przedsięwzięć. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Projekt ten, współfinansowany przez Unię Europejską, przyczynia się do zmniejszania różnic społecznych i gospodarczych pomiędzy obywatelami Unii. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie Wstępnych Studiów Wykonalności dla przedsięwzięć: I. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji - II etap; II. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Ziemi Kłodzkiej; III. Czyste życie - kompleksowa gospodarka wodno - ściekowa na terenie Gminy Brwinów; IV. Restrukturyzacja infrastruktury technicznej Gminy Małkinia Górna w zakresie gospodarki wodno - ściekowej; V. Uporządkowanie systemu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn; VI, Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej zlewni rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec; VII. Ochrona wód w dorzeczu rzeki Dunajec i Uszwicy, poprzez uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie działalności Związku Międzygminnego w Brzesku; VIII. Program wodno-ściekowy Gminy Krynica Zdrój; IX. Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Związku gmin dorzecza Rudawy, Rudna i Sanki; X. Budowa kanalizacji i oczyszczalni ścieków w Gminie Wieliczka; XI. Program kanalizacji sanitarnej Gmin Dorzecza Górnej Odry z odprowadzeniem ścieków do istniejącej oczyszczalni w Raciborzu - ETAP II FAZA I, Gmina Krzyżanowice i Kornowac; XII. Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów - budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych. Terminy wykonania dla poszczególnych Części zamówienia wynoszą: Część I, II, VI, VII, VIII, IX, X, XII - w ciągu 90 dni, Część III, IV, V -w ciągu 60 dni, Część XI -w ciągu 120 dni. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługi wykonywane będą, odpowiednio dla poszczególnych Części zamówienia, w następujących województwach: I, II - dolnośląskie; III, IV, V - mazowieckie; VI, VII, VIII, IX, X - małopolskie, XI, XII - śląskie. Kod NUTS: PL01, PL07, PL06, PL0C. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje przygotowanie Wstępnych Studiów Wykonalności dla przedsięwzięć wskazanych w pkt. II.1.5). Oferta częściowa rozumiana jest jako oferta na przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla jednej z 12 Części. Każdy z Wykonawców będzie mógł złożyć ofertę maksymalnie na 4 (wybrane przez siebie) z 12 Części zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane są wadia dla Części: I - 7 000 PLN, II - 9 000 PLN, III - 5 000 PLN, IV - 5 000 PLN, V - 5 000 PLN, VI - 6 000 PLN, VII - 6 000 PLN, VIII - 6 000 PLN, IX - 4 000 PLN, X - 4 000 PLN, XI - 4 000 PLN, XII - 4 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktur wystawionych przez wykonawcę i zaakceptowanych przez zamawiającego, na rachunek bankowy wykonawcy, w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury. Podstawą wystawienia faktury przez wykonawcę jest zawiadomienie o zatwierdzeniu przez zamawiającego Raportu Końcowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia można otrzymać od zamawiającego lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego - wzór zamieszczono pod ogłoszeniem o niniejszym zamówieniu). Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust, 1 pkt. 1 -9 ustawy Prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, wykonawca musi złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 u.p.z.p,, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielanie zamówienia wymienione wyżej dokumenty musi złożyć każdy z nich. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt, a), c) i d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt.b). zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat (zamawiający będzie brał pod uwagę dane wykazane w poz. A rachunku zysków i strat), a w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienione wyżej dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten musi być spełniony łącznie przez tych wykonawców): wykonawca musi wykazać, że osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych średnioroczne przychody netto ze sprzedaży równe co najmniej wartości 400 000 PLN (przy innej walucie należy przyjąć przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: Ad.1: informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (wzór formularza informacji można uzyskać od zamawiającego lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego - wzór zamieszczono pod ogłoszeniem o niniejszym zamówieniu). Ad.2: wykaz wykonanych usług (wzór formularza Wykazu usług można otrzymać od zamawiającego lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego- wzór zamieszczono pod ogłoszeniem o niniejszym zamówieniu). W przypadku usług określonych w pkt. 2 b) i 2.c) wykonawcy są zobowiązani podać nr, datę i organ wydający decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, wydane na podstawie sporządzonych przez wykonawców koncepcji. Wykonawca musi załączyć do wykazu usług oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, dokumentów wystawionych przez zleceniodawcę / zleceniodawców potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Brak dokumentu lub dokument, który nie potwierdza należytego wykonania całości wykazanej usługi, będzie skutkował nie uznaniem przez zamawiającego wykonania tej usługi. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymienione wyżej dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie wskazanych warunków. 1. Wykonawca musi posiadać przeciętne roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych, tj. 2005, 2004, 2003r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w liczbie co najmniej 5 osób. 2. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) łącznie w okresie ostatnich trzech lat (licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: 2a) co najmniej 1 Studium Wykonalności dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości inwestycyjnej co najmniej 15 000 000 PLN netto. Przez wartość inwestycyjną przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w studium wykonalności. Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie należy przyjąć przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE; 2b) co najmniej 1 koncepcję dla zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej o minimalnej łącznej długości 20 km, rozumianą jako dokumentacja do Wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, na podstawie której wydano odpowiednie decyzje; 2c) co najmniej 1 koncepcję komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 15 000 RLM, rozumianą jako dokumentacja do Wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, na podstawie której wydano odpowiednie decyzje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 8. Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 8 wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania wskazanych przez zamawiającego warunków. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki minimalne będzie większa niż 8, zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków. Jeżeli w wyniku rankingu wykonawców, dwóch lub więcej wykonawców zajmie pozycję ósmego wykonawcy, zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców, którzy zajmą tą pozycję. Znaczenie warunków jest następujące: 1. przeciętne roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (2005, 2004, 2003) - 5%, przy czym za zatrudnienie: 5 osób, 6-10 osób, powyżej 10 osób, przyznane będzie odpowiednio - 0, 60, 100 pkt.; 2. liczba wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat usług - 85%, przy czym: za wykonanie 1, 2, 3, 4, 5 i więcej Studiów Wykonalności dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości inwestycyjnej co najmniej 15 mln PLN netto, przyznane będzie odpowiednio - 0, 30, 50, 65, 80 pkt., za wykonanie 1, 2, 3 i więcej koncepcji dla zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej o minimalnej łącznej długości 20 km, przyznane będzie odpowiednio - 0, 5, 10 pkt., za wykonanie 1, 2, 3 i więcej koncepcji komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 15 000 RLM, przyznane będzie odpowiednio - 0,5,10 pkt,; 3, wysokość średniorocznych przychodów netto ze sprzedaży - 10%, przy czym za przychody w wysokości co najmniej 400 000 PLN, 1 mln PLN, 2 mln PLN, powyżej 2 mln PLN, przyznane będzie odpowiednio - 0, 30, 60, 100 pkt. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DOZ/01/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.04.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności na podstawie Memorandum Finansowego nr 2002/PL/16/P/PA/013. 4) Informacje dodatkowe: 1. Każdy z wykonawców będzie mógł złożyć ofertę na max. 4 z 12 części zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z wnioskiem. Wszelką korespondencję zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem 3. Termin określony w pkt. II.3) dotyczy Części III, IV i V, Wszystkie terminy, dla poszczególnych części, określone zostały w pkt. II.1.5) oraz w załączniku B. 4. Wnioski należy przesyłać na adres wskazany w pkt I.1) albo składać w pokoju nr 214 lub 213 przy ul. Konstruktorskiej 1 lub w Kancelarii Głównej NFOŚiGW. 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji - II etap. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 90 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Ziemi Kłodzkiej. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 90 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Czyste życie - kompleksowa gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Brwinów. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 60 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Restrukturyzacja infrastruktury technicznej Gminy Małkinia Górna w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 60 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Uporządkowanie systemu kanalizacji sanitarnej na terenie Gmny Raszyn. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 60 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej zlewni rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 90 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Ochrona wód w dorzeczu rzeki Dunajec i Uszwicy, poprzez uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie działalności Związku Międzygminnego w Brzesku. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 90 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Program wodno-ściekowy Gminy Krynica Zdrój. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 90 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Zapewnienie prowaidłowej gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Związku gmin dorzecza Rudawy, Rudna i Sanki. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 90 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Budowa kanalizacji i oczyszczalni ścieków w Gminie Wieliczka. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 90 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Program kanalizacji sanitarnej Gmin Dorzecza Górnej Odry z odprowadzeniem ścieków do istniejącej oczyszczalni w Raciborzu - Etap II faza I. Gmina Krzyżanowice i Kornowac. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 120 dni od udzielenia zamówienia CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.13.00, 74.13.15.00, 74.14.19.00, 74.14.11.00, 74.14.15.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia: Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów - budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych. 3) Zakres lub wartość: Przygotowanie Wstępnego Studium Wykonalności dla ww. przedsięwzięcia. Szczegółowy zakres prac określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: czas trawania 90 dni od udzielenia zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.