eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa części zamiennych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Grudziądz: Dostawa części zamiennych
Numer ogłoszenia: 125650 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do Jednostki Wojskowej 4503- magazyn w Grudziądzu (zadania od nr 1 do nr 5) oraz magazyn przy ul. 6-ego Marca (zadanie nr 6). Zadanie nr 1: Dostawa akcesoriów i materiałów technicznych;Zadanie nr 2: Dostawa części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych;Zadanie nr 3:Dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, SCAM;Zadanie nr 4: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR,JELCZ; Zadanie nr 5: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki KRAZ;Zadanie nr 6: Dostawa łożysk..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 39.83.15.00-1, 24.30.00.00-7, 44.44.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca przedłoży dokumenty:Nr1-Formularz ofertowy,Nr3-Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału,Nr 4-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu,Nr 5- Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,Nr 6-Informacja o Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie: 1.Podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określił go co do tożsamości w ofercie;2.miejsca dostawy i Odbiorcy(na terytorium RP) o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy;3.zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen i wymagań wskazanych w umowie;4. terminu realizacji, w przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających przyjęcie dostawy nie powstałych z winy Zamawiającego;5.dopuszcza się możliwość zmiany formy dostawy z jednorazowej na kilkukrotną o ile to będzie organizacyjnie możliwe ze strony Zamawiającego a taka forma dostawy nie spowoduje żadnych negatywnych skutków w zakresie realizacji umowy i jej terminu zakończenia. O zmianach, o których mowa w pkt 2 i 4 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru dla poszczególnych Odbiorców, oraz wskazaniem ewentualnie nowych Odbiorców, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia od którego będą obowiązywały zmiany; Zmiany jak powyżej pkt 1-4( z wyjątkiem pkt.5) wymagają zachowania formy pisemnej(aneksu) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z Uzasadnieniem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak powyżej, z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz-7zł, na WNIOSEK-wysyłka 14,15zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz(pom.7bud1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie koperty:Dostawa części zamiennych-sprawa 27/2012 nie otwierać do dnia 08.05.2012r. do godziny 10.00Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów i materiałów technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów i materiałów technicznych.Dostarczone części zamienne powinny być zgodne z oznaczeniem katalogowym wyszczególnionym w specyfikacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowania innych oznaczeń katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą.Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności.Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-ekspoatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie 6 miesięcy.Gwarancyjny okres pracy dostarczonych wyrobów po zamontowaniu do pojazdów, maszyny, urządzenia po upływie gwarantowanego okresu przechowywania w warunkach magazynowych wynosi:dla zespołów napędowych 12 miesięcy lub przebiegu 50 tys. km w zależności od tego, który z tych warunków zostanie spełniony wcześniej;dla części zamiennych metalowych, wykonanych z gumy lub tworzyw sztucznych na okres 12 miesięcy. Okresy gwarancyjne rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów i części w pojazdach,maszynach,urządzeniach po ewentualnym okresie ich przechowywania. Płyn do spryskiwaczy i środek do konserwacji podwozi musi posiadać termin ważności minimum do września 2013r.Wraz z dostawą części zamiennych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczenia z tytułu gwarancji natomiast wraz z dostawą płynu do spryskiwaczy i środka do konserwacji podwozi Wykonawca dostarczy świadectwo lub kartę charakterystyki produktu.Dostarczone części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być nowe, nieużywane,nieregenerowane i w kategorii pierwszej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.15.00-1, 24.30.00.00-7, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych.Dostarczone części zamienne powinny być zgodne z oznaczeniem katalogowym wyszczególnionym w specyfikacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowania innych oznaczeń katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą.Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności.Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-ekspoatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie 6 miesięcy.Gwarancyjny okres pracy dostarczonych wyrobów po zamontowaniu do pojazdów, maszyny, urządzenia po upływie gwarantowanego okresu przechowywania w warunkach magazynowych wynosi:dla zespołów napędowych 12 miesięcy lub przebiegu 50 tys. km w zależności od tego, który z tych warunków zostanie spełniony wcześniej;dla części zamiennych metalowych, wykonanych z gumy lub tworzyw sztucznych na okres 12 miesięcy. Okresy gwarancyjne rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów i części w pojazdach,maszynach,urządzeniach po ewentualnym okresie ich przechowywania. Wraz z dostawą części zamiennych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczenia z tytułu gwarancji .Dostarczone części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być nowe, nieużywane,nieregenerowane i w kategorii pierwszej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, SCAM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, SCAM.Dostarczone części zamienne powinny być zgodne z oznaczeniem katalogowym wyszczególnionym w specyfikacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowania innych oznaczeń katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą.Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności.Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-ekspoatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie 6 miesięcy.Gwarancyjny okres pracy dostarczonych wyrobów po zamontowaniu do pojazdów, maszyny, urządzenia po upływie gwarantowanego okresu przechowywania w warunkach magazynowych wynosi:dla zespołów napędowych 12 miesięcy lub przebiegu 50 tys. km w zależności od tego, który z tych warunków zostanie spełniony wcześniej;dla części zamiennych metalowych, wykonanych z gumy lub tworzyw sztucznych na okres 12 miesięcy. Okresy gwarancyjne rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów i części w pojazdach,maszynach,urządzeniach po ewentualnym okresie ich przechowywania. Wraz z dostawą części zamiennych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczenia z tytułu gwarancji .Dostarczone części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być nowe, nieużywane,nieregenerowane i w kategorii pierwszej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR,JELCZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR,JELCZ.Dostarczone części zamienne powinny być zgodne z oznaczeniem katalogowym wyszczególnionym w specyfikacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowania innych oznaczeń katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą.Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności.Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-ekspoatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie 6 miesięcy.Gwarancyjny okres pracy dostarczonych wyrobów po zamontowaniu do pojazdów, maszyny, urządzenia po upływie gwarantowanego okresu przechowywania w warunkach magazynowych wynosi:dla zespołów napędowych 12 miesięcy lub przebiegu 50 tys. km w zależności od tego, który z tych warunków zostanie spełniony wcześniej;dla części zamiennych metalowych, wykonanych z gumy lub tworzyw sztucznych na okres 12 miesięcy. Okresy gwarancyjne rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów i części w pojazdach,maszynach,urządzeniach po ewentualnym okresie ich przechowywania. Wraz z dostawą części zamiennych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczenia z tytułu gwarancji .Dostarczone części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być nowe, nieużywane,nieregenerowane i w kategorii pierwszej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki KRAZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki KRAZ.Dostarczone części zamienne powinny być zgodne z oznaczeniem katalogowym wyszczególnionym w specyfikacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowania innych oznaczeń katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą.Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności.Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-ekspoatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie 6 miesięcy.Gwarancyjny okres pracy dostarczonych wyrobów po zamontowaniu do pojazdów, maszyny, urządzenia po upływie gwarantowanego okresu przechowywania w warunkach magazynowych wynosi:dla zespołów napędowych 12 miesięcy lub przebiegu 50 tys. km w zależności od tego, który z tych warunków zostanie spełniony wcześniej;dla części zamiennych metalowych, wykonanych z gumy lub tworzyw sztucznych na okres 12 miesięcy. Okresy gwarancyjne rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów i części w pojazdach,maszynach,urządzeniach po ewentualnym okresie ich przechowywania. Wraz z dostawą części zamiennych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczenia z tytułu gwarancji .Dostarczone części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być nowe, nieużywane,nieregenerowane i w kategorii pierwszej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa łożysk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łożysk.Dostarczone części zamienne powinny być zgodne z oznaczeniem katalogowym wyszczególnionym w specyfikacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowania innych oznaczeń katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą.Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności.Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-ekspoatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie 6 miesięcy.Gwarancyjny okres pracy dostarczonych wyrobów po zamontowaniu do pojazdów, maszyny, urządzenia po upływie gwarantowanego okresu przechowywania w warunkach magazynowych wynosi:dla zespołów napędowych 12 miesięcy lub przebiegu 50 tys. km w zależności od tego, który z tych warunków zostanie spełniony wcześniej;dla części zamiennych metalowych, wykonanych z gumy lub tworzyw sztucznych na okres 12 miesięcy. Okresy gwarancyjne rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów i części w pojazdach,maszynach,urządzeniach po ewentualnym okresie ich przechowywania. Wraz z dostawą części zamiennych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczenia z tytułu gwarancji .Dostarczone części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być nowe, nieużywane,nieregenerowane i w kategorii pierwszej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.44.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.