eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 15) o zkresiepakiet 1 - remont pomieszczeń terapii zajęciowej, remont gabinetu zabiegowwego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych, pakiet 2 - remont dachu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Gniezno: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 15) o zkresie: pakiet 1 - remont pomieszczeń terapii zajęciowej, remont gabinetu zabiegowwego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych, pakiet 2 - remont dachu
Numer ogłoszenia: 125605 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, fax 061 4261118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 15) o zkresie: pakiet 1 - remont pomieszczeń terapii zajęciowej, remont gabinetu zabiegowwego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych, pakiet 2 - remont dachu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 15) o zkresie: pakiet 1 - remont pomieszczeń terapii zajęciowej, remont gabinetu zabiegowwego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych, pakiet 2 - remont dachu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia. Oceny spełniania warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z warunków skutkuje odrzuceniem oferty wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. oświadczenie pisemne - art. 22 ustawy 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do rejestru działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówień dokument z datą wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3. złożenie pełnomocnictwa na piśmie ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie 4. przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę wykonawców 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. aktualnych zaświadczeń ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości opłat, składek, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenie przez Wykonawcę: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją o kwalifikacjach stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisy o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000 PLN 2. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli za wykonawcę występuje inna osoba nie figurująca w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej 3. Dołączenie pisemnej gwarancji na dach min. 5 lat , na pozostałe roboty min. 12 m-cy. Do oferty należy dołączyć ponadto: 1. umowę podpisaną przez wykonawcę a stanowiącą załącznik do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont pomieszczeń terapii zajęciowej, remont gabinetu zabiegowego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pomieszczeń terapii zajęciowej, remont gabinetu zabiegowego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont dachu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont dachu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.