eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › usługa nadzoru archeologicznego oraz przeprowadzenie badań archeologicznych przy realizacji zadaniaPrace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Oświęcim: usługa nadzoru archeologicznego oraz przeprowadzenie badań archeologicznych przy realizacji zadania: Prace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3
Numer ogłoszenia: 125061 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa nadzoru archeologicznego oraz przeprowadzenie badań archeologicznych przy realizacji zadania: Prace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1.Pełnienie nadzoru archeologicznego i przeprowadzenie badań archeologicznych podczas prac ziemnych towarzyszących realizacji zadania Prace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3 3.3. Zakres robót przewidzianych do nadzorowania: Roboty budowlane związane z odgruzowywaniem piwnic oraz wzmacnianiem fundamentów i wykonaniem przyłącza CO podczas realizacji projektu: Prace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz i - bloki o nr inw. A-2 i A-3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1500 PLN 00/100 (słownie: tysiącpięćsetzłotych PLN 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), wyrażające się: 1.2.1. wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 usług nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z wykonaniem prac budowlano - konserwatorskich obiektów zabytkowych , w tym przynajmniej jeden nadzór nad pracami dotyczącymi obiektu wpisanego do rejestru zabytków. Prace te powinny odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Należy podać ich wartość oraz daty i miejsca wykonania nadzorów oraz załączyć dokumenty potwierdzających, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie. 1.2.2.dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, spełniających poniższe wymagania, tj.: do wykonania nadzoru archeologicznego: uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych, określone w § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz. U. 150 poz. 1579/, tj. tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyta po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczna praktyka zawodowa w zakresie tych badań lub kwalifikacje określone w §13 tegoż rozporządzenia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub działalności wykonywanej osobiście (obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia) na sumę gwarancyjną równą co najmniej cenie ofertowej brutto; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p., Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i spełniania wymagań formalnych, o których mowa w niniejszej siwz wg. formuły spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w niniejszej siwz spowoduje wykluczenie wykonawcy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ , oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 niniejszej SIWZ, informacja o zakresie prac powierzonych podwykonawcom o których mowa w dziale II punkcie 10 specyfikacji w przypadku wykonywania zamówienia przy pomocy podwykonawców. oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających, że osoby, o których mowa w pkt. d, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia; d. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami zawierającymi informację na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. e. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 usług nadzoru archeologicznego nad wykonaniem prac budowlano - konserwatorskich odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości , daty i miejsca wykonania oraz danych dotyczących prac konserwatorskich lub budowlanych objętych nadzorem oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w punkcie III. pkt. 1.2.1);. f. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający (zgodnie z punktem III pkt. 1.3.), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub działalności wykonywanej osobiście na sumę gwarancyjną równą co najmniej cenie ofertowej brutto..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny, Dziennik podawczy (parter, pokój nr 6).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej/ Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.