Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Goczałkowice-Zdrój: WYBÓR BANKU NA PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ
Numer ogłoszenia: 124661 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój , ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 2107185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goczalkowicezdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR BANKU NA PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prowadzenie rachunku bieżącego Gminy, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy oraz rachunków pomocniczych w oparciu o odrębne umowy zawarte z poszczególnymi jednostkami.2. Możliwość zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym.3. Prowadzenie obsługi kasowej w miejscowości Zamawiającego co najmniej 6 godzin dziennie w godzinach otwarcia Urzędu Gminy4. Dokonywanie przelewów rachunek do innego banku oraz wewnątrz banku.5. Sporządzanie elektronicznego wyciągu bankowego na każdy dzień roboczy.6. Świadczenie usług home banking 7.Przyjmowanie wpłat gotówkowych8.Dokonywanie wypłat gotówkowych9.Realizacji przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej 10.Realizacji przelewów w wewnątrz banku w systemie bankowości elektronicznej11.Udostępnienie systemu bankowości elektronicznej, umożliwiający dokonywanie przelewów, płatności masowych oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych, stanie rachunku i dokonywanych operacjach, 12.Obsługę budżetu - rachunek bieżący będzie odbywać się wyłącznie na terenie Goczałkowic-Zdrój z możliwością wydzierżawienia przez Zamawiającego pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Gminy przy ul. Szkolnej 13, 13. Zamawiający zastrzega, że dyspozycja wypłaty w okienku kasy odbywała się również w wersji uproszczonej na podstawie pisemnego zlecenia kierownika danej jednostki organizacyjnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić warunki z art. 22 ust 1 pkt 1-3 a także:1) Wypełnić druk Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ.2) Wykazać się wykonaniem usługi prowadzenia bankowej obsługi budżetu jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia dokumentów (listów referencyjnych) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, przez jednostkę organizacyjną banku, która będzie realizować zamówienie. W przypadku nowo powstałych jednostek bankowych, potwierdzenie spełniania w.w warunku udziału w postępowaniu powinna spełnić jednostka nadrzędna, np. w stosunku do filii banku, oddział któremu ona podlega. Wykonawca musi się wykazać co najmniej dwoma obsługiwanymi jednostkami samorządu.3) Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,Ocena spełnienia warunków udziału będzie w dokonana oparciu o przedłożone dokumenty oświadczenia przez sprawdzenie czy żądania Zamawiającego są spełnione czy nie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.4) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goczalkowicezdroj.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój ,ul.Szkolna 13, 43-230 Gczałkowice-Zdrój pokój nr 205 II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy I piętro ul. Szkolna 13, Goczałkowice - Zdrój.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zawidów oraz jednostek organizacyjnych
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.