eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Sochaczew: kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Numer ogłoszenia: 123952 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie , ul. Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8649521, faks 046 8649525.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie w zakresie: a)opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów zarządzeń, instrukcji. procedur, uchwał (Rady Społecznej), porozumień, pism, regulaminów i innych uregulowań wewnętrznych b)udzielanie porad, konsultacji, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa na wniosek członków Dyrekcji lub kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych, c)opiniowanie projektów umów, której stroną jest Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, d)opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, e)opiniowanie treści korespondencji Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, f)prowadzenie postępowań sądowych oraz administracyjnych i reprezentowanie Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej, g)doradztwa między innymi w zakresie prawa pracy, prawa medycznego, prawa umów, prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych, h)wykonywanie innych czynności o charakterze prawnym zleconych przez członków Dyrekcji Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie takich jak opiniowanie działań proceduralnych np. ugoda, umorzenie wierzytelności, odmowa uznania roszczeń, zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, i)informowanie członków Dyrekcji o stwierdzonych uchybieniach u Zamawiającego dotyczących działalności w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, j)prowadzenie rejestru spraw sądowych i opinii prawnych, k)przeprowadzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, szkoleń dotyczących nowelizacji i stosowania prawa, l)informowanie (drogą mailową) członków Dyrekcji Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych w szczególności z zakresu prawa medycznego, zamówień publicznych, prawa pracy i innego mogącego mieć istotne znaczenie dla funkcjonowania podmiotu. 2.Terminy realizacji wybranych punktów z zakresu przedmiotu zamówienia a)opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów zarządzeń, instrukcji, procedur, uchwał (Rady Społecznej), porozumień, pism, regulaminów i innych uregulowań wewnętrznych bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania prośby o opinię i projektu dokumentów (liczy się od dnia otrzymania również drogą mailową). b)udzielanie porad i konsultacji - niezwłocznie; sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa bez zbędnej zwłoki, ale nie dłużej niż 7 dni roboczych od daty otrzymania prośby i projektu dokumentów (liczy się od dnia otrzymania również drogą mailową). c)opiniowanie projektów umów dotyczących działalności Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie bez zbędnej zwłoki, ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania prośby i projektu dokumentów (liczy się od dnia otrzymania również drogą mailową). d)opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 7 dni roboczych od daty otrzymania prośby i projektu dokumentów (liczy się od dnia otrzymania również drogą mailową). e)opiniowanie treści korespondencji Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi bez zbędnej zwłoki ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania prośby i projektu dokumentów (liczy się od dnia otrzymania również drogą mailową). W przypadkach skomplikowanych lub niedookreślonych Wykonawca z Zamawiającym uzgodnią terminy realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zasadą jest, że czynności te będą wykonywane bez zbędnej zwłoki. 3.Miejsce i sposób świadczenia obsługi prawnej Wykonawca będzie realizował poszczególne czynności związane ze świadczeniem kompleksowej obsługi prawnej: a)stacjonarnie w siedzibie Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew w ilości minimum 14 godzin tygodniowo, w uzgodnione dwa dni tygodnia (przy czym preferowany jest wtorek i czwartek) w godzinach 8.00-15.00 b)online poprzez wymianę korespondencji drogą elektroniczną na uzgodnione adresy email oraz telefonicznie i faxem w pozostałe dni tygodnia (preferowany poniedziałek, środa, piątek). Zamawiający w przypadku takiej konieczności, w tym pilnych potrzeb w zakresie wykonania czynności obsługi prawnej będzie wysyłał drogą mailową prośby i projekty dokumentów, celem wykonania obsługi prawnej. c)poza siedzibą Zamawiającego - w przypadku takiej konieczności (np. reprezentowanie przed sądami, organami, urzędami administracji publicznej). 4. Organizacja usługi obsługi prawnej: a)Osoby wykonujące usługę obsługi prawnej zobowiązane będą do stosowania narzędzi informatycznych obowiązujących u Zamawiającego, a w szczególności poczty elektronicznej. Zamawiający zapewni właściwy dostęp osobom wskazanym przez Wykonawcę do ww. narzędzi. b)Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie, w którym będzie świadczona usługa obsługi prawnej. c)Koszty eksploatacyjne (energia elektryczna i cieplna oraz utrzymanie czystości) związane z użytkowaniem pomieszczenia przez Wykonawcę pokrywa Zamawiający. d)Wykonawca i Zamawiający wskażą osoby odpowiedzialne za kontakty z Zamawiającym w zakresie organizacyjnotechnicznym oraz podadzą dane teleadresowe (w tym adres poczty elektronicznej) niezbędne do właściwego przepływu informacji. e)Szczegóły organizacyjne usługi obsługi prawnej zostaną uzgodnione pomiędzy przedstawicielem Wykonawcy a przedstawicielem Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub - w wypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - wykonuje min. 5 usług kompleksowej obsługi prawnej (dla zakładów, instytucji, placówek służby zdrowia), świadczoną nieprzerwanie w okresie, co najmniej 12 miesięcy każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje min. czterema osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, wpisanymi aktualnie na listę radców prawnych (zgodnie z ustawą z dnia 06. 07. 1982 r. o radcach prawnych (tekst jedn. - Dz. U. z 2010 r., Nr 10, poz. 65 z późn. zm.) lub adwokatów (zgodnie z ustawą z dnia 26. 05. 1982 r. - Prawo o adwokaturze (tekst jedn. - Dz. U. z 2009 r., Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), spośród których: a)dwie osoby ( świadczące usługi w trybie stacjonarnym) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w świadczeniu kompleksowej obsługi prawnej oraz co najmniej dwukrotnie reprezentowała mocodawcę w postępowaniu przed organami orzekającymi, w sprawach dotyczących co najmniej jednej z dziedzin prawa, wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, a postępowanie zostało rozstrzygnięte zgodnie z interesem mocodawcy; b)dwie osoby (świadczące usługi drogą elektroniczną) posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w świadczeniu kompleksowej obsługi prawnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli każda osoba świadcząca usługi na rzecz Zamawiającego jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej ze świadczeniem pomocy prawnej w rozumieniu ustawy o radcach prawnych lub ustawy - Prawo o adwokaturze na kwotę min. 50.000 euro

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a)zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w par. 8 pkt 1 umowy; b)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa; c)zmiany w szczególności ze względów organizacyjnych (np. dni, godziny świadczenia usług), osobowych w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy; d)opóźnień w realizacji umowy - w zakresie zmian w terminach w par. 3 pkt. 1 umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji zapisów umowy; e)zmiana nazwy lub formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie ul. Batalionów Chłopskich 3/7, pok. 158.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 11:00, miejsce: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie ul. Batalionów Chłopskich 3/7, pok. 143 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.