eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ / 36 / 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Włocławek: DIZ / 36 / 2009
Numer ogłoszenia: 123691 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ / 36 / 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego Ambulansu Ratunkowego oraz przeniesienie jego własności na Zamawiającego po okresie trwania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje leasing jednego samochodu rocznik 2009 typu furgon -Ambulans Ratunkowy o danych technicznych i wyposażeniu określonym w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był 1. najwyższej jakości i spełniał parametry wymienione w Specyfikacji technicznej , 2. objęty był gwarancją - minimum 2 lata podstawa bez limitu kilometrów, -minimum 3 lata na powłokę lakierniczą, - minimum 12 lat na perforację korozyjną licząc od daty odbioru samochodu 2. Wyposażenie Ambulansu w sprzęt medyczny 1. Defibrylator -Lifepack 12 + ładowarka do baterii, kable, pulsoksymetr, mankiet do RR 2. Termos - do podgrzewania płynów 3. ssak przenośny 4. pompa infuzyjna, 5. nosze wraz z platformą 6. krzesło kardiologiczne 7. podbierak, 8. deska ortopedyczna ZESTAW TRANSPORTOWY REANIMACYJNY (NOSZE Z TRANSPORTEREM I MOCOWANIEM DO LAWETY AMBULANSU) NOSZE GŁÓWNE REANIMACYJNE (Model urządzenia producent rok produkcji) - potrójnie łamane z możliwością ustawienia pozycji przeciwwstrząsowej i pozycji zmniejszającej napięcie mięśni brzucha, - płynna regulacja nachylenia oparcia pod plecami do kąta min. 75°, - wysuwane rączki do przenoszenia - zabezpieczone antykorozyjne poprzez wykonanie z odpowiedniego materiału lub dodatkowe pokrycie specjalną farbą o tzw. porach zamkniętych - pasy zabezpieczające o regulowanej długości mocowane bezpośrednio do ramy noszy (w tym pasy szelkowe), - możliwość wprowadzania noszy przodem i tyłem do kierunku jazdy, - cienki materac z tworzywa sztucznego o powierzchni antypoślizgowej nieabsorbujący krwi i płynów, - dodatkowe pasy zabezpieczające transport dzieci na noszach, - składany wieszak na pojemnik z płynami infuzyjnymi, - składane oparcia boczne, - konstrukcja pozwalająca na uzyskanie do intubacji pozycji głowy tzw. pozycji węszącej TAK 2. TRANSPORTER DO NOSZY GŁÓWNYCH (Model urządzenia producent rok produkcji) - z systemem szybkiego i bezpiecznego połączenia z noszami, - z możliwością zapięcia noszy głową lub nogami w kierunku jazdy, - dodatkowe uchylne uchwyty transportera - z wielostopniową regulacją wysokości minimum w 6 poziomach, - wyposażony w kółka jezdne obrotowe w zakresie o 360 stopni, min. 2 kółka wyposażone w hamulce - możliwością zablokowania dwóch do jazdy na wprost, - możliwość odblokowania kółek do jazdy na wprost realizowana przez fabrycznie zamontowany system pozwalający na prowadzenie transportera bokiem przez jedną osobę z dowolnego miejsca na obwodzie transportera - system niezależnego składania się goleni przednich i tylnych przy wprowadzaniu i wyprowadzaniu noszy z do ambulansu pozwalający na bezpieczne wprowadzenie wyprowadzenie noszy z pacjentem nawet przez jedną osobę. - obciążenie dopuszczalne co najmniej 200 kg, - możliwość ustawienia pozycji drenażowych Trendelenburga i Fowlera na minimum trzech poziomach pochylenia, - zabezpieczony antykorozyjne poprzez wykonanie z odpowiedniego materiału lub dodatkowe pokrycie specjalną farbą o tzw. porach zamkniętych - z systemem mocowania transportera do lawety ambulansu - skrócona instrukcja obsługi zestawu transportowego umieszczona w widocznym miejscu, - folder, instrukcja obsługi, deklaracja zgodności CE, - certyfikat potwierdzający zgodność zestawu z normą PN-EN 1789 - certyfikat potwierdzający zgodność zestawu z normą PN-EN 1865 TAK NOSZE ZBIERAKOWE (Model urządzenia producent rok produkcji) - wykonane z aluminium - wielostopniowa regulacja długości oraz możliwość złożenia do transportu - rozdzielane na dwie niezależne połówki; - min. 3 pasy zabezpieczające mocowane do noszy - dopuszczalne obciążenie min 150 kg - waga max. 8 kg. - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty - folder - załączyć do oferty TAK DESKA ORTOPEDYCZNA (Model urządzenia producent rok produkcji) DESKA: - wykonana z tworzywa sztuczne , łatwozmywalnego w kolorze zielonym - Minimum 14 dużych uchwytów umożliwiających pracę w grubych rękawicach - Trzpienie do mocowania pasów karabińczykowych - min. 5 szt. na jednej stronie wbudowane w sposób uniemożliwiający kontuzje dłoni personelu przenoszącego tj. w osobnych otworach , niezależnych od uchwytów do przenoszenia za pomocą rąk. Długość - min. 180 cm Szerokość - min. 45 cm Waga deski - max 8 kg PASY ZABEZPIECZAJACE DO DESKI - konstrukcja pasa dwuczęściowa - możliwość regulacji długości - zapięcie pasów w postaci metalowego szybkozłącza - mocowanie pasa do trzpieni za pomocą metalowych obrotowych karabińczyków - pasy kodowane kolorem STABILIZATOR GŁOWY - system 2 klocków z otworami umożliwiającymi dostęp do tętnic szyjnych - podkładka z rzepem do przyczepiania klocków - paski do mocowania stabilizatora do deski - deklaracje zgodności CE - załączyć do oferty - Folder - załączyć do oferty TAK KRZESEŁKO KARDIOLOGICZNE (Model urządzenia producent rok produkcji) - możliwość złożenia do transportu w ambulansie - wysuwane rączki przednie - udźwig co najmniej 150 kg - minimum 2 pasy poprzeczne - waga krzesełka do 10 kg - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty - Folder - załączyć do oferty TAK POMPA INFUZYJNA JEDNOSTRZYKAWKOWA (Model urządzenia producent rok produkcji) - transportowa z zasilaniem akumulatorowo- sieciowym - przystosowana do polskich strzykawek 10 ml - 50 ml - szybkość podawania do 0,1ml h do 99ml h - automatyczne rozpoznawanie strzykawki - wbudowana biblioteka leków - funkcja bezpiecznego podawania dawki uderzeniowej - wskaźnik ciśnienia infuzji - szybkość dozowania dawki uderzeniowej programowalna co 1 ml h - zasilanie 220V i 12V z wtyczką do gniazda w ambulansie - płynne przechodzenie z zasilania sieciowego na zasilanie z akumulatora - funkcja alarmu dźwiękowego - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty - Folder - załączyć do oferty TAK DEFIBRYLATOR (Model urządzenia producent rok produkcji) - zasilanie akumulatorowe i sieciowe z instalacji 230 V i 12 V - Tryb pracy półautomatyczny i manualny - Typ dwufazowy z kardiowersją, energia w zakresie 2J do nie mniej niż 200 J ustawiana na 25 poziomach - Instrukcje głosowe w języku polskim - Prezentacja na ekranie w języku polskim - Detekcja rytmu stymulatora - Rejestrowane dane przebieg całości akcji i ratowania życia - możliwość wykonania 12-odprowadzeniowego EKG - komplet odprowadzeń EKG, komplet kabli - łyżki nakładki dla dzieci i dorosłych - certyfikat potwierdzający zgodność zestawu z normą PN-EN 1789 - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty - Folder - załączyć do oferty TAK PULSOKSYMETR TRANSPORTOWY (Model urządzenia producent / rok produkcji) 1. Zakres pomiarowy w zakresie min.: SpO2 0 - 100% Częstotliwość pulsu: 20 - 300 1/min 2. Dokładność: SpO2: maks. + - 2% (70 - 100%) Częstotliwość pulsu maks. + - 1 Digit do 100/min oraz + - 1% powyżej 100 min 3. Kolorowy wyświetlacz OLED min. 128 x 160 punktów 4. Wyświetlane parametry: Wysycenie tlenem Częstotliwość Puls Pletyzmogram Bargraf Trend krótkotrwały i długotrwały 5. Wskaźniki: jakość sygnału, amplituda pulsu, naładowanie baterii, wygłuszenie alarmu, rozpoznanie czujnika, brak połączenia z czujnikiem 6. Informacje trendu: Trend długotrwały min. do 48 - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty - Folder - załączyć do oferty TAK SSAK AKUMULATOROWY TRANSPORTOWY ( Model urządzenia producent rok produkcji) - Ssak akumulatorowo - sieciowy z możliwością zasilania 12V i 220V - precyzyjna stopniowa podświetlana regulacja siły ssania umożliwiająca dokładne ustawienie siły ssania - nawet w warunkach ograniczonej widoczności regulowana w zakresie dolna granica regulacji nie większa 0,05 kPa, górna nie mniej niż -70kPa - przepływ min. 20 l min - wbudowany akumulator - czas pracy min. 40 min. - podświetlany wskaźnik bieżącego poziomu naładowania baterii - słój na wydzielinę o poj. min.0,8 L z tworzywa sztucznego , przystosowany do sterylizacji - płyta ścienna uchwyt do mocowania ssaka z funkcją zasilania 12 V - certyfikat zgodności zestawu z normą PN-EN 1789 - załączyć do oferty - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty - Folder - załączyć do oferty TAK PRZENOŚNY OGRZEWACZ PŁYNÓW INFUZYJNYCH ( Model urządzenia producent rok produkcji) - Materiał zewnętrzny typu cordura lub równoważnego - Izolujący materiał wewnętrzny - Ogrzewanie płynów do temperatury od 36 do 38 °C bez względu na warunki zewnętrzne - Wbudowany termostat - Możliwość zawieszenia na stojaku - Pojemność min. 3 l - Zasilanie 12V i 220V - Możliwość podawania - bezpośrednio z ogrzewacza - płynów infuzyjnych jednocześnie min. z 2 kroplówek - folder załączyć TAK 3. Wymagania dotyczące leasingu: Dotyczy samochodu z opcją wykupu: Leasing w walucie: złoty Rodzaj rat leasingowych równe Okres leasingu 48 miesięcy Wartość pierwszej raty 10% wartości samochodu Wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingu 1% wartości początkowej samochodu Zakres ubezpieczenia AC, OC, NNW, Assistance pojazdu 4. Warunki ubezpieczenia I. Wymagane warunki AC 1. Suma ubezpieczenia powinna odpowiadać wartości pojazdu w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia. 2. Ubezpieczeniem powinny być objęte szkody powstałe w pojeździe bądź jego wyposażeniu polegające na: a) uszkodzeniu pojazdu w związku z ruchem i postojem wskutek: - nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z pochodzącymi z zewnątrz pojazdu: innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami, - działania osób trzecich, w tym również włamania. b) uszkodzeniu lub utracie pojazdu wskutek następujących zdarzeń losowych: - powodzi, zatopienia, uderzenia pioruna, pożaru, wybuchu, opadu atmosferycznego, huraganu, osuwania lub zapadania się ziemi, - nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu. c) uszkodzeniu wnętrza pojazdu przez osoby, których przewóz wymagany był potrzebą udzielenia pomocy medycznej, d) kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia, e) uszkodzeniu pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia. 3. Przedmiot ubezpieczenia: pojazd wraz z wyposażeniem podstawowym oraz wyposażeniem dodatkowym bez zastosowania udziału własnego w szkodach AC - w ruchu i postoju oraz AC - kradzież, wysokość odszkodowania zostanie ustalona od pełnej wartości samochodu wraz z podatkiem VAT. 4. W szkodach polegających na uszkodzeniu ubezpieczonych pojazdu przy ustaleniu wartości szkody nie będzie potrącane zużycie eksploatacyjne części zamiennych zakwalifikowanych do wymiany - zniesienie amortyzacji. 5. Na wysokość wypłaconego odszkodowania nie będzie miało wpływu naruszenie przez Ubezpieczonego przepisów Prawa o ruchu drogowym. 6. Likwidacja szkód nastąpi poprzez bezgotówkową naprawę w autoryzowanym serwisie naprawczym. 7. W przypadku braku naprawy nastąpi rozliczenie kosztorysowe (zakres terytorialny RP oraz UE). 8. Stała suma odszkodowania - suma ubezpieczenia pojazdu nie podlega pomniejszeniu o wypłacone odszkodowania oraz utratę wartości pojazdu (brak konieczności doubezpieczania pojazdu po szkodzie). II. Wymagane warunki OC: W zakresie określonym ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. Nr 124, poz. 1152 ze zmianami). III. Wymagane warunki NNW: 1. Ubezpieczeniem powinni być objęci: kierowca i każdy z pasażerów. 2. Suma ubezpieczeń wynosi 10 000 zł na jedno miejsce (system miejsc). 3. Przedmiotem ubezpieczenia będą co najmniej trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych: a. podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu, b. podczas przebywania w pojeździe w przypadku zatrzymania pojazdu lub postoju na trasie jazdy, c. podczas naprawy pojazdu na trasie jazdy, d. bezpośrednio przy załadowywaniu i rozładowywaniu pojazdu. 4 W ramach sumy ubezpieczenia Ubezpieczyciel powinien gwarantować następujące świadczenia: a) świadczenia z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku w stosunku procentowym do sumy ubezpieczenia w jakim ubezpieczony doznał trwałego uszczerbku, w wysokości 1% sumy ubezpieczenia za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu, b) świadczenia z tytułu śmierci zaistniałej w wyniku NNW w wysokości 100% sumy ubezpieczenia, c) zwrot kosztów nabycia (w złotych) środków pomocniczych i protez proporcjonalnie do stopnia trwałego uszczerbku lecz nie więcej niż do wysokości 10% sumy ubezpieczenia, d) zwrot kosztów leczenia (w złotych) NNW proporcjonalnie do stopnia trwałego uszczerbku lecz nie więcej niż do wysokości 10% sumy ubezpieczenia, e) zwrot udokumentowanych kosztów transportu zwłok od miejsca zgonu do miejsca pochowania. IV. Wymagane warunki Assistance: 1. Ubezpieczenie Assistance, powinno gwarantować kierowcom i pasażerom pojazdów: a) pomoc w trudnych sytuacjach, takich jak wypadek, awaria, unieruchomienie oraz kradzież pojazdu, a także w przypadkach nagłego zachorowania kierowcy oraz urazu ciała kierowcy lub pasażera, b) pomoc techniczną, medyczną, organizacyjną i informacyjną, udzielaną na terenie całej Polski, c) bezpłatne holowanie z miejsca wypadku dla poszkodowanego oraz dla sprawcy wypadku lub kolizji, d) pełen zakres bezpłatnych usług pomocy drogowej, e) pojazd zastępczy. 2. Świadczeniami realizowanymi pod warunkiem zaistnienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową w odległości powyżej 50 km od siedziby Zamawiającego powinny być a) w przypadku awarii pojazdu - pomoc techniczna dotycząca pojazdu (naprawa na miejscu zdarzenia albo holowanie do najbliższego autoryzowanego warsztatu naprawczego), - pomoc kierowcy i pasażerom, (zakwaterowanie lub przejazd do miejsca zamieszkania lub pobytu, odbiór naprawionego pojazdu). b) w przypadku unieruchomienia pojazdu z powodu wypadku lub awarii, Ubezpieczyciel powinien organizować i pokrywać koszty naprawy na miejscu zdarzenia albo organizować i pokrywać koszty holowania do najbliższego autoryzowanego warsztatu naprawczego (ewentualnie najpierw na wybrany przez Ubezpieczyciela parking, jeżeli zdarzenie zaszło poza godzinami pracy warsztatu naprawczego) albo do miejsca zamieszkania lub pobytu (lub warsztatu naprawczego w pobliżu miejsca zamieszkania lub pobytu) posiadacza pojazdu wg następujących limitów - limit kwotowy naprawy na miejscu zdarzenia powinien wynosić co najmniej 400 PLN, - limit kwotowy holowania pojazdu do najbliższego autoryzowanego warsztatu powinien wynosić co najmniej 400 PLN albo do miejsca zamieszkania lub pobytu (lub warsztatu w pobliżu miejsca zamieszkania lub pobytu) 600 PLN. c) w przypadku unieruchomienia pojazdu z powodu braku paliwa, Ubezpieczyciel organizuje i pokrywa koszty dostarczenia właściwego paliwa (z wyłączeniem kosztów paliwa) do miejsca zatrzymania tego pojazdu w ilości niezbędnej do dojechania do najbliższej czynnej stacji paliw, d) jeżeli w następstwie wypadku lub awarii pojazd jest unieruchomiony i gdy jego naprawa nie może odbyć się w tym samym dniu, w którym nastąpiło zdarzenie (np. dzień świąteczny, weekend) albo gdy pojazd został skradziony i nie odzyskano go w dniu kradzieży, Ubezpieczyciel - organizuje i pokrywa koszty przejazdu do najbliższego hotelu oraz zakwaterowania (noclegów) kierowcy i pasażerów pojazdu w hotelu - do momentu naprawienia lub odzyskania tego pojazdu i nie dłużej niż przez 3 doby; limit kwotowy zakwaterowania jednej osoby powinien wynosić co najmniej 120 PLN za dobę, bądź - organizuje i opłaca koszty przejazdu kierowcy i pasażerów pojazdu środkiem transportu wybranym przez Ubezpieczyciela do ich miejsc zamieszkania lub pobytu, albo do miejsca przeznaczenia, gdy koszt kontynuacji podróży nie jest wyższy od kosztu przejazdu do miejsca zamieszkania lub pobytu, - organizuje i pokrywa koszty jednorazowego przejazdu właściciela po odbiór naprawionego albo odzyskanego po kradzieży pojazdu środkiem transportu wybranym przez Ubezpieczyciela. e) jeżeli wskutek urazu ciała konieczny jest transport medyczny kierowcy lub pasażerów w celu hospitalizacji, Ubezpieczyciel powinien organizować i pokrywać co najmniej koszty następujących usług - transportu sanitarnego poszkodowanych do jednego z najbliższych szpitali lub - przewiezienia poszkodowanych do szpitala wyposażonego w urządzenia specjalistyczne (medyczne) odpowiednim środkiem transportu z niezbędną opieką, jeżeli z medycznego punktu widzenia taki transport jest konieczny albo, - bezpośredniego transportu poszkodowanych lotem rejsowym do odpowiedniego szpitala albo innego ośrodka leczniczego w pobliżu miejsca zamieszkania poszkodowanego w RP, albo bezpośrednio do jego miejsca zamieszkania lub pobytu, z niezbędną opieką medyczną, włącznie z przewożeniem ambulansem drogowym na i z lotniska, jeżeli jego stan zdrowia zezwala na taki transport. O możliwości oraz sposobie transportu decyduje lekarz prowadzący ubezpieczonego w szpitalu lub lekarz upoważniony przez Ubezpieczyciela, f) w przypadku, gdy kierowca doznał urazu ciała lub nagle zachorował, a żaden z pasażerów nie posiada prawa jazdy lub nie może kierować pojazdem, Ubezpieczyciel zapewnia zmiennika kierowcy w celu powrotu pasażerów ubezpieczonym pojazdem do miejsca zamieszkania lub pobytu posiadacza pojazdu. Koszty paliwa ponosi posiadacz lub pasażerowie pojazdu; g) w przypadku zgonu, Ubezpieczyciel organizuje i pokrywa koszty transportu zwłok do miejsca pochowania w Polsce, h) w razie awarii, wypadku, kradzieży lub unieruchomienia pojazdu: - udzielenie informacji o telefonach pomocy drogowej na terenie RP, na żądanie i koszt kierowcy, zorganizowanie przyjazdu pomocy drogowej w celu naprawy pojazdu na miejscu zdarzenia lub odholowania go do warsztatu, - udzielenie informacji o lokalnej sieci autoryzowanych warsztatów samochodowych i lokalnych możliwościach naprawy pojazdu, - przekazanie pilnej wiadomości - w związku z zaistnieniem zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową - osobie wskazanej przez kierowcę lub pasażera pojazdu, - udzielenie informacji w zakresie otrzymania pojazdu zastępczego. 1) 66114000-2 Usługi leasingu finansowego, 2) 34.11.00.00 - Samochody osobowe 3) 66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie Opisanym w Rozdziale III, Wykonawca który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony. 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - doświadczenia ww. zakresie lub przedstawią pisemne, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji/ f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie. 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów a. koncesja zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów a. wykaz wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej 3 usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonane na kwotę 500 000,00 zł brutto ( każda usługa ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie lub wykonywanie, wg. Załącznika nr 6 do SIWZ 4. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów a. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Wysokość ubezpieczenia z tytułu winna wynosić łącznie minimum 500 000,00 zł. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE . W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Uwaga brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki ul. Wieniecka 49 p. 303 87 - 800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki ul. Wieniecka 49 p. 303 87 - 800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.