Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Włodawa: Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1700L w miejscowości Nowy Holeszów
Numer ogłoszenia: 123365 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Lubelska 60/6, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5723018, faks 082 5725513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wlodawa.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1700L w miejscowości Nowy Holeszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie istniejącego przepustu o średnicy 80 cm i długości 10m wraz ze ściankami czołowymi oraz ułożenie nowej części przelotowej przepustu rurowego jednootworowego z rur o średnicy 100 cm wraz ze ściankami czołowymi i umocnieniem wlotów oraz odtworzeniem nawierzchni. Szczegółowy zakres robót zawiera SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 400,00 zł do dnia 20.08.09 do godz. 10.00. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być złożone w formie oryginału. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1700L w miejscowości Nowy Holeszów na następujące konto: Bank Spółdzielczy w Parczewie 56 8042 0006 0550 1632 2000 0040III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki ogólne: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający minimalne warunki szczegółowe określone poniżej. Informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach stanowiących załączniki do oferty: 1.Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży mostowej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót branży mostowej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy otrzymają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia proszeni są o przesłanie faksem 082/57-25-513 lub pocztą elektroniczną na adres: zdp.wlodawa@wp.pl krótkiej informacji zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienie zawiadamiani będą o zapytaniach i wyjaśnieniach dotyczących SIWZ, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert itp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę na formularzu wg załączonego wzoru. Do oferty należy dołączyć: 1.Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1-4 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej Ustawą (załącznik 2). 4.Kosztorys ofertowy (załącznik 1). 5.Wykaz 3 wykonanych zamówień branży mostowej o podobnym charakterze wykonanych w ostatnich 5-ciu latach wraz z referencjami (załącznik 3). 6.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik 4) wraz z kopią uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z kopią aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). 7.Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpwlodawa.elbi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, pokój nr 6 - Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (świetlica) w dniu 20.08.2009r o godz. 10:45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa ziemniaków i warzyw do Zakładu Karnego we Włodawie
- Dostawa rozwiązań podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w Starostwie Powiatowym we Włodawie
- Budowa hali i linii technologicznej do produkcji paliwa alternatywnego RDF z pozostałości po segregacji odpadów w instalacji komunalnej - I etap.
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kodrąb - etap II
- Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w Gminie Zamość
- "Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Lutyckiej w Poznaniu"
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- BUDOWA OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW O WYD. DO 5 M3/DOBĘ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W DZWOLI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.