eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa 60 › Usługa obsługi imprezy rozdania nagród tygodnika Polska Zbrojna BUZDYGANY 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Warszawa 60: Usługa obsługi imprezy rozdania nagród tygodnika Polska Zbrojna BUZDYGANY 2011
Numer ogłoszenia: 12291 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 22 6845365, faks 22 6845503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polska-zbrojna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa obsługi imprezy rozdania nagród tygodnika Polska Zbrojna BUZDYGANY 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi imprezy rozdania nagród tygodnika Polska Zbrojna Buzdygany 2011. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi technicznej i cateringowej imprezy. Liczba osób biorących udział w imprezie: 400-450. Zamawiający zobowiązuje się do potwierdzenia ostatecznej liczby osób na tydzień przed imprezą, tj. do 17 lutego 2012 roku. Impreza rozdania nagród tygodnika Polska Zbrojna Buzdygany 2011 odbędzie się w 24 lutego 2012 roku, od godziny 19.00. 1.Wykonawca dysponuje obiektem na terenie miasta stołecznego Warszawy. 2.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w czasie imprezy na terenie obiektu : a)sali do części oficjalnej (bankietowej) z miejscem na catering i oddzielnymi stałymi dwoma bufetami na wydawanie napojów. Sala wyposażona jest w rzutnik multimedialny zamocowany na stałe pod sufitem, ekrany które umożliwiają oglądanie prowadzonej na scenie imprezy oraz ekran wielkoformatowy, b)sali VIP wyposażonej w stały bufet, z miejscem dla minimum 20 osób, c)dwóch pomieszczeń technicznych dla: -jedno pomieszczenie dla pracowników Zamawiającego - (garderoba) (ok. 16 osób), -drugie pomieszczenie dla gości Zamawiającego (ok. 30 osób) d)miejsc parkingowych dla 200 samochodów, e)miejsca dla co najmniej dwóch posterunków reprezentacyjnych - 5 m2 każdy (dopuszcza się miejsce przed obiektem), f)miejsca o powierzchni maks. 80 m2 w bezpośrednim sąsiedztwie sali do części oficjalnej (bankietowej) dla 10 stoisk, g)wystroju sali (przystrojenia w kwiaty) o wartości minimum 300 zł, h)nagłośnienia konferencyjnego, i)zainstalowania ekranów, j)mikrofonów, k)klimatyzacji, l)zaciemnienia sal, m)obsługi cateringowej, n)dwóch hostess do zbierania datków i sprzedawania losów, 3.W dniu imprezy o godzinie 15.00 Wykonawca przekaże przygotowaną do gali salę główną, salę VIP, pomieszczenia techniczne oraz wszystkie miejsca wymienione w ust. 1 pkt d) - f) do dyspozycji Zamawiającego. 4.Zamawiający dokona odbioru obiektu. Wszelkie uzasadnione uwagi zostaną niezwłocznie uwzględnione. Wykonawca spełnia wszelkie warunki przewidziane w obowiązujących przepisach prawa dla prowadzących tego typu działalność, jest odpowiednio profesjonalnie przygotowany oraz posiada stosowne doświadczenie oraz kwalifikacje w dziedzinie objętej przedmiotem niniejszego postępowania. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać obowiązki wynikające z umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania według najwyższej staranności, zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz według swojej najlepszej wiedzy. Zorganizowanie imprezy będzie objęte ubezpieczeniem OC Wykonawcy w ramach prowadzonej przez niego działalności. Wykonawca zapewnia podczas imprezy menu składające się z: -8 dań gorących (zupa, cztery dania z drobiu, wieprzowiny oraz ryb, trzy dania wegetariańskie) oraz stacja z kucharzem (owoce morza plus szynka staropolska), -16 przekąsek (dania mięsne, jarskie, sałaty, ryby), -7 deserów (owoce, musy czekoladowe, tiramisu), -napojów alkoholowych i bezalkoholowych, Szczegółowe menu zostanie ostatecznie przedstawione po uzgodnieniach z Zamawiającym w terminie nie późniejszym niż do 17 lutego 2012 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegającą obsłudze imprezy, w której uczestniczyło co najmniej 300 osób o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN. Do potwierdzenia oświadczeniem w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują: a)obiektem na terenie miasta stołecznego Warszawy, b)salą do części oficjalnej (bankietową) z miejscem na catering i oddzielnymi stałymi dwoma bufetami na wydawanie napojów. Sala wyposażona jest w rzutnik multimedialny zamocowany na stałe pod sufitem, ekrany które umożliwiają oglądanie prowadzonej na scenie imprezy oraz ekran wielkoformatowy, c)salą VIP wyposażoną w stały bufet, z miejscem dla minimum 20 osób, d)dwoma pomieszczeniami technicznymi dla: -jedno pomieszczenie dla pracowników Zamawiającego - (garderoba) (ok. 16 osób), -drugie pomieszczenie dla gości Zamawiającego (ok. 30 osób) e)miejscami parkingowymi dla 200 samochodów na terenie obiektu, f)miejscem na terenie obiektu dla co najmniej dwóch posterunków reprezentacyjnych- 5 m2 każdy (dopuszcza się miejsce przed obiektem), g)miejscem o powierzchni maks. 80 m2 w bezpośrednim sąsiedztwie sali do części oficjalnej (bankietowej) dla 10 stoisk. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zdolność kredytową lub środki pieniężne na rachunku w wysokości co najmniej 50.000,00 PLN. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polska-zbrojna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego tj. Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, III piętro, pokój numer 318.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, II piętro, pokój numer 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.