eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wyposażenia kawiarni zlokalizowanej w Muzeum Miejskim Wrocławia przy ul. Kazimierza Wielkiego 35 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Wrocław: Dostawa wyposażenia kawiarni zlokalizowanej w Muzeum Miejskim Wrocławia przy ul. Kazimierza Wielkiego 35 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 122482 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miejskie Wrocławia, ul. Sukiennice 14/15, 50-107 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3471692, fax 071 3444785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.mmw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kawiarni zlokalizowanej w Muzeum Miejskim Wrocławia przy ul. Kazimierza Wielkiego 35 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie kawiarni zlokalizowanej w muzeum Miejskim Wrocławia przy ul. Kazimierza Wiekliego 35.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 29.84.50.00 - Urządzenia restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.31.50.00 - Urządzenia restauracyjne Oryginalny kod CPV: 29.71.13.61 - Kuchenki mikrofalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe Oryginalny kod CPV: 29.23.13.10 - Urządzenia mrożące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące Oryginalny kod CPV: 29.23.13.20 - Urządzenia chłodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.32.00 - Urządzenia chłodnicze Oryginalny kod CPV: 29.24.60.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 28.51.10.00 - Metalowe wyroby sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne Oryginalny kod CPV: 26.21.41.00 - Zlewozmywaki i umywalki Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.13.00 - Umywalki Oryginalny kod CPV: 20.21.00.00 - Płyty i panele drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.50.00 - Tablice Oryginalny kod CPV: 20.21.50.00 - Panele drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.50.00 - Panele .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 5) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia; 6) zrealizowali należycie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną lub dwie dostawy porównywalne do przedmiotu zamówienia. Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć co najmniej jedną dostawę mebli drewnianych wykonywanych na indywidualne zamówienie (nietypowe kształty, wymiary), w ramach jednej umowy o wartości co najmniej o wartości co najmniej 120.000 zł brutto (sto dwadzieścia tysięcy złotych) lub jedną dostawę, w ramach której dostarczono meble jak i urządzenia - elementy wyposażenia na kwotę ogółem 120.000 zł brutto; 7) osiągnęli średnie roczne obroty za ostatnie trzy lata obrotowe a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - za ten okres w wysokości nie mniejszej niż 800.000 zł; średnie roczne obroty zostaną obliczone jako średnia arytmetyczna obrotów za ostatnie trzy lata; 8) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300.000 (trzysta tysięcy) zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych części VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena będzie przebiegała na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw Zamawiający uznaje referencje (opinie) od Zamawiających. Referencje (opinie) muszą potwierdzać należyte wykonanie dostaw, oraz zawierać informacje takie jak: nazwę odbiorcy (wystawca referencji), termin realizacji dostawy, przedmiot dostawy oraz muszą określać wartość brutto dostawy. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) części sprawozdania finansowego - bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiazanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentów, których mowa w punkcie 1 pkt 1), 2) i 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 1 pkt 3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4 1)a i 1)c oraz punkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6. Dokument, o którym mowa w punkcie 4 1)b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy w punktach 5 i 6 stosuje się odpowiednio. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy). W takim przypadku wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 9. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy z podmiotów osobno zobowiązany jest złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach 1 - 1), 2), 3) i 4) oraz 3 - 1) i 2). Dokument wymieniony w punkcie 2 - 1) może być składany wspólnie. 10. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ocena właściwości dotyczących spełnienia warunków określonych w części V - 2), 3), 6), 7), 8) będzie dokonana wspólnie dla tych podmiotów. Pozostałe warunki 1), 4) i 5) podmioty muszą spełniać każdy oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mmw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Miejskie Wrocławia, 50-107 Wrocław, ul. Sukiennice 14/15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Miejskie Wrocławia, 50-107 Wrocław, ul. Sukiennice 14/15 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne jest elementem projektu pn. Remont i modernizacja Muzeum Miejskiego Wrocławia - II etap, który współfinansowany jest przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (umowa nr Z/2.02/I/1.4/250/4/U/32/07 z dnia 22.08.2007r.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.