To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-20
Nowy Sącz: Dostawa mebli do 7 pracowni kształcenia na odległość w ramach projektu pn.: Rozbudowa i wyposażenie CKUiP w Marcinkowicach i Grybowie jako wzmocnienie oferty Południowomałopolskiej Sieci Edukacji Zawodowej.
Numer ogłoszenia: 122204 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81852 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 67 36, faks 18 547 67 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do 7 pracowni kształcenia na odległość w ramach projektu pn.: Rozbudowa i wyposażenie CKUiP w Marcinkowicach i Grybowie jako wzmocnienie oferty Południowomałopolskiej Sieci Edukacji Zawodowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do 7 pracowni kształcenia na odległość w ramach projektu pn.: Rozbudowa i wyposażenie CKUiP w Marcinkowicach i Grybowie jako wzmocnienie oferty Południowomałopolskiej Sieci Edukacji Zawodowej, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013 Działanie 1.1. Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat B: Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) stoły do pracowni komputerowej - 1-osobowe, stelaż na bazie rury prostokątnej 40 x 20 mm oraz kwadratowej 20 x 20 mm, blat wykonany ze sklejki liściastej z laminowaną powierzchnią roboczą, grubość blatu wszystkich stołów ma być jednakowa, mieszcząca się w przedziale od 18 mm do 28 mm, kolor stelaża: czarny, kolor płyty: jasny orzech, wymiary: dł. 70 cm x szer. 67 cm x wys. 76 cm, łączna ilość: 70 szt. b) krzesła obrotowe - z profilowanym oparciem i podłokietnikami, tapicerowane, kolor czarny, łączna ilość: 70 szt. 3. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Miejsca realizacji dostawy: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt i ryzyko meble wchodzące w skład przedmiotu zamówienia do siedzib wskazanych szkół w podanych poniżej ilościach: a) Zespół Szkół im. Św. Kingi w Łącku ul. Ks. J. Piaskowskiego 47, 33-390 Łącko (stoły do pracowni komputerowej: 10 szt., krzesła obrotowe: 10 szt.) b) Zespół Szkół Zawodowych nr 2 w Starym Sączu ul. Mickiewicza 33, 33-340 Stary Sącz (stoły do pracowni komputerowej: 10 szt., krzesła obrotowe: 10 szt.) c) Zespół Szkół Drzewno - Mechanicznych w Starym Sączu ul. Batorego 27, 33-340 Stary Sącz (stoły do pracowni komputerowej: 10 szt., krzesła obrotowe: 10 szt.) d) Zespół Szkół Zawodowych im. Św. Kingi w Podegrodziu Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie (stoły do pracowni komputerowej: 10 szt., krzesła obrotowe: 10 szt.) e) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. St. Reymonta w Tęgoborzy Tęgoborze 193, 33-312 Tęgoborze (stoły do pracowni komputerowej: 10 szt., krzesła obrotowe: 10 szt.) f) Zespół Szkół im. St. Staszica w Grybowie ul. A. Krajowej 19, 33-330 Grybów (stoły do pracowni komputerowej: 10 szt., krzesła obrotowe: 10 szt.) g) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Krynicy Zdroju ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica Zdrój (stoły do pracowni komputerowej: 10 szt., krzesła obrotowe: 10 szt.) 2) Dostarczane meble muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3) Wszystkie zamawiane meble powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie pary wodnej, wysokiej temperatury, alkoholu, promieni UV, substancji chemicznych oraz ścieranie. 4) Meble winny spełniać wymagania wszystkich, aktualnie obowiązujących norm. 5) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, ubezpieczenie, rozładunek do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego, ewentualny montaż) pokrywa Wykonawca. 6) Za dostarczone meble (w tym ubezpieczenie, koszty dojazdu, dostawy, transport i stan techniczny) odpowiada Wykonawca do czasu protokolarnego odbioru zrealizowanego zamówienia. Dla potrzeb dokonania odbioru przez przedstawicieli Zamawiającego w każdej ze szkół zostanie sporządzony odrębny częściowy protokół odbioru. Na podstawie częściowych protokołów odbioru zostanie sporządzony jeden zbiorczy protokół obejmujący cały przedmiot zamówienia. 7) O dostawie mebli będących przedmiotem zamówienia Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opakowania przedmiotu zamówienia jakie jest wymagane by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w czasie transportu do miejsca dostawy. Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku tych norm, wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu mebli do miejsca dostawy oraz warunków jakich można się spodziewać w miejscu dostawy. 9) Zamawiający wymaga udzielenia 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone meble..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Rozbudowa i wyposażenie CKUiP w Marcinkowicach i Grybowie jako wzmocnienie oferty Południowomałopolskiej Sieci Edukacji Zawodowej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013 Działanie 1.1. Poprawa jakości usług edukacyjnych Schemat B: Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA Podstawski Zbigniew, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26518,80
Oferta z najniższą ceną: 26518,80 / Oferta z najwyższą ceną: 39519,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków podczas Dnia Rodzicielstwa Zastępczego w dniu 25 maja 2024 roku"
- BZP.271.42.2024 Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - (...)".
- "Modernizacja instalacji ciepła technologicznego i instalacji wody zimnej na terenie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu".
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 2 krzeseł biurowych z zagłówkiem niezbędnych dla potrzeb Komisji Bioetycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.