eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Modernizacja drogi powiatowej S5901 ul. Pancerniaków w Bojszowach z zastosowaniem cichych asfaltów



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Bieruń: Modernizacja drogi powiatowej S5901 ul. Pancerniaków w Bojszowach z zastosowaniem cichych asfaltów
Numer ogłoszenia: 122050 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, fax 032 3269287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi powiatowej S5901 ul. Pancerniaków w Bojszowach z zastosowaniem cichych asfaltów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 ust. 8 ustawy p.z.p. oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - zwanej dalej Prawo Budowlane, polegających na: modernizacji drogi powiatowej S5901ul. Pancerniaków w Bojszowach z zastosowaniem cichych asfaltów - o dł. od km 0+000,00 do km 0+834,25. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, w szczególności: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty nawierzchniowe, - wykonanie odwodnienia drogi, - roboty brukarskie, w tym: budowa chodnika, zjazdów do posesji, - budowa zatok autobusowych, - elementy bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), - inne roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, - wykonanie stosownych badań laboratoryjnych. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji a po wykonanych robotach objętych niniejszym zamówieniem wykonawca wykona pomiary geodezyjne powykonawcze (inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo - rzeczowy) zawierają następujące dokumenty: 1) Kosztorys cen jednostkowych zawierający m.in. rodzaj robót przewidzianych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz ich dokładną ilość (kosztorys ten zawiera przedmiar robót) - załącznik nr 7 do SIWZ; 2) dokumentacja projektowa - projekt budowlany - załącznik nr 8 do SIWZ. Na dokumentacje projektową składają się następujące opracowania: 1. Opis Techniczny - Droga 2. Opis Techniczny - Kanalizacja 3. Opis Techniczny - Organizacja Ruchu 4. Plan Sytuacyjny odcinek 1 5. Plan Sytuacyjny odcinek 2 6. Profil podłużny osi drogi odcinek 1 7. Profil podłużny osi drogi odcinek 2 8. Przekrój konstrukcyjny zatoki autobusowej 9. Przekrój konstrukcyjny chodnika 10. Przekrój konstrukcyjny 11. Projekt kanalizacji deszczowej odcinek 1 12. Projekt kanalizacji deszczowej odcinek 2 13. Profil kanalizacji deszczowej odcinek 1 14. Profil kanalizacji deszczowej odcinek 2 15. Profil kanalizacji deszczowej odcinek 3 16. Studnia rewizyjna Ø 1000 17. Studnia rewizyjna Ø 1200 18. Taśma ostrzegawcza 19. Organizacja ruchu-docelowa odcinek 1 20. Organizacja ruchu-docelowa odcinek 2 21. Organizacja ruchu na czas budowy- etap I 22. Organizacja ruchu - objazd wewnętrzny etap II 23. Organizacja ruchu - objazd zewnętrzny etap II 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) - załącznik nr 9 do SIWZ. Na specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych składają się następujące opracowania: 1. Specyfikacja Techniczna - Droga 2. Specyfikacja Techniczna - Kanalizacja Ponadto przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie jak i w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym: przepisy prawa budowlanego, normy, instrukcje, wymogi jakościowe. Miejsce wykonania robót budowlanych - lokalizacja: droga powiatowa S5901 ul. Pancerniaków w Bojszowach na odcinku w km od 0+000,00 km do 0+834,25 km, powiat bieruńsko-lędziński, województwo śląskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. IV i V niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, uznaje się roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie drogi. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). b) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym, odpowiednio: - samochód samowyładowczy 5-10 t - min. 3 szt., - frezarka do nawierzchni drogowych z podajnikiem 2,0 m - min. 1 szt., - spycharka gąsienicowa 74kW (100 KM) - min. 1 szt., - koparka gąsienicowa 0,25 m3 - min. 1 szt., - żuraw samochodowy do 4t - min. 1 szt., - szczotka mechaniczna - min. 1 szt., - rozkładarka mas bitumicznych szer. min. 6m - min. 1 szt., - skrapiarka do bitumu mech. 1500 dm3 - min. 1 szt., - walec statyczny samojezdny 10 t - min. 1 szt., - walec statyczny samojezdny 15 t - min. 1 szt., - walec statyczny samojezdny 7,5 t - min. 1 szt., - zagęszczarka spalinowa - min. 1 szt., - malowarka do znakowania dróg - min. 1 szt. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VII niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). c) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowej. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych. - kierownikiem robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - kierownikiem robót wodno-kanalizacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby wyznaczone na stanowisko kierownika budowy i robót muszą posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego (tj. być wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VIII niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Uwaga do lit. a), b) i c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2 lit. a), b) i c) spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń - wymienione w pkt III niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się wówczas, aby każdy z wykonawców złożył odrębne oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.; 5) udzielą 48 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty (Formularz ofertowy wykonawcy) - dokument wymieniony w pkt. I niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 6 SIWZ - doprecyzowujące powyższe warunki ogólne do specyfiki niniejszego zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie powyższych warunków przez wykonawcę będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa: I) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, (wraz z Kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie Kosztorysu cen jednostkowych - załącznik nr 7 do SIWZ) do którego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy: II) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy p.z.p. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); III) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ); IV) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; V) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; VI) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane wykonane zostały należycie. Formularz przedmiotowego wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH); VII) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Formularz przedmiotowego wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (WYKAZ SPRZĘTU); VIII) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane przez Prawo budowlane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane dla kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia - o specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub drogowej, dla kierownika robót drogowych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, dla kierownika robót wodno-kanalizacyjnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnymi dla wskazanych osób zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (tj. zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Formularz przedmiotowego wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW); IX) stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, ul. Warszawska 168, 43-155 Bieruń..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Warszawska 168, sekretariat - pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.