eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › na prowadzenie zajęć zawodowych w sporządzaniu potraw kuchni śródziemnomorskiej, parzeniu kawy, obsłudze pilarki i kasy fiskalnej oraz ze sztuki barmańskiej w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Janów Lubelski: na prowadzenie zajęć zawodowych w sporządzaniu potraw kuchni śródziemnomorskiej, parzeniu kawy, obsłudze pilarki i kasy fiskalnej oraz ze sztuki barmańskiej w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy
Numer ogłoszenia: 1217 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. J. Zamoyskiego 68, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 15 87-20-843, faks 15 87-20-843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.zsjanow.fc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na prowadzenie zajęć zawodowych w sporządzaniu potraw kuchni śródziemnomorskiej, parzeniu kawy, obsłudze pilarki i kasy fiskalnej oraz ze sztuki barmańskiej w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do oceny postępów w nauce uczestników zajęć. Opracowanie szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy zawodowej oraz poziomu uczestników zajęć. Realizacja zajęć zgodnie z opracowanym programem nauczania oraz harmonogramem. Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu). Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji zajęć, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne. Zachowanie należytej staranności i rzetelności w prowadzeniu zajęć. Przestrzeganie zasad BHP i ppoż. podczas prowadzonych zajęć. Część I - zajęcia zawodowe z zakresu profesjonalnego parzenia i zdobienia kawy dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych 4 grupy x 20 godz. = 80 godz. realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10 osobowych. Część II - zajęcia zawodowe w sporządzaniu potraw w kuchni śródziemnomorskiej dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych 2 grupy x 20 godz. = 40 godz. realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10 osobowych. Część III - zajęcia zawodowe ze sztuki barmańskiej dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych 4 x 40 godz. = 160 godz. realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10 osobowych. Część IV - zajęcia zawodowe w obsłudze pilarki dla uczniów technikum leśnego 1grupa x 140 godz. = 140 godz. w tym 70 godz. zajęć praktycznych w terenie realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10 osobowej. Część V - zajęcia zawodowe w obsłudze kasy fiskalnej 4 grupy x 30 godz. = 120 godz. realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10 osobowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować osobami, które (odpowiednio do każdego zadania, na które składają ofertę): posiadają wykształcenie wyższe drugiego stopnia, kierunkowej specjalizacji pedagogicznej lub zawodowej oraz w okresie 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert były przez co najmniej 1 rok zatrudnieni jako nauczyciel danego przedmiotu w szkole.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3.Zmiany terminów zajęć składających się na przedmiot umowy, jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa, choroba uczestników). 4.Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzz.zsjanow.fc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 68 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2013 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 68 23-300 Janów Lubelski Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia zawodowe z zakresu profesjonalnego parzenia i zdobienia kawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia zawodowe z zakresu profesjonalnego parzenia i zdobienia kawy dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych 4 grupy x 20 godz. = 80 godz. realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10 osobowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia zawodowe w sporządzaniu potraw w kuchni śródziemnomorskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia zawodowe w sporządzaniu potraw w kuchni śródziemnomorskiej dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych 2 grupy x 20 godz. = 40 godz. realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10 osobowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia zawodowe ze sztuki barmańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia zawodowe ze sztuki barmańskiej dla uczniów technikum organizacji usług gastronomicznych 4 x 40 godz. = 160 godz. realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10 osobowych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia zawodowe w obsłudze pilarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia zawodowe w obsłudze pilarki dla uczniów technikum leśnego 1grupa x 140 godz. = 140 godz. w tym 70 godz. zajęć praktycznych w terenie realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupie 10 osobowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia zawodowe w obsłudze kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia zawodowe w obsłudze kasy fiskalnej 4 grupy x 30 godz. = 120 godz. realizowanych wg harmonogramu w formie kilkugodzinnych spotkań w okresie od 01.02.2013 do 31.12.2013 r. Zajęcia odbywać się będą w grupach 10 osobowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.