eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Budowa sieci wodociągowej dla wsi Bartel Wielki z podłączeniem sieci przesyłowej Kaliska - Bartel Wielki - Studzienice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Kaliska: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Budowa sieci wodociągowej dla wsi Bartel Wielki z podłączeniem sieci przesyłowej Kaliska - Bartel Wielki - Studzienice.
Numer ogłoszenia: 121209 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114638 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kaliska, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, tel. 058 5889201, faks 058 5889206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Budowa sieci wodociągowej dla wsi Bartel Wielki z podłączeniem sieci przesyłowej Kaliska - Bartel Wielki - Studzienice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.obowiązki pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej dla wsi Bartel Wielki z podłączeniem sieci przesyłowej Kaliska - Bartel Wielki - Studzienice. Wartość zadania 561.389,83 zł brutto; zakres robót: budowa sieci wodociągowej PE i PCV 90-110 długości 9,5 km wraz z uzbrojeniem oraz przyłącza wodociągowe PE 40-50 długości 2,6 km 37 szt 2. Wykonawca wykona powierzone mu zadanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wynikającymi z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DT-Info Dariusz Kaszubowski, Tucholska 4, 89-650 Czersk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65094,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.