eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnymBudowa targowiska stałego w mieście Siechnice wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Siechnice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: Budowa targowiska stałego w mieście Siechnice wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
Numer ogłoszenia: 119796 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55262 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: Budowa targowiska stałego w mieście Siechnice wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego pełnobranżowego w zakresie robót budowlanych, instalacji i sieci elektrycznych i sanitarnych oraz robót drogowych na zadaniu inwestycyjnym Budowa targowiska stałego w mieście Siechnice wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w podziale na dwa etapy:Etap A - obejmujący fragment obszar placu miejskiego z niezbędną infrastrukturą techniczną z wyłączeniem zagospodarowania obszaru wyodrębnionego targowiska miejskiego Mój Rynek- Etap B - obejmujący realizację zagospodarowania terenu stałego targowiska miejskiego Mój Rynek - zakres robót objęty dofinansowaniem z instytucji zewnętrznych - koszty kwalifikowane robót i nadzoru inwestorskiego. ETAP B obejmuje cały zakres robot budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej w tym: Dostawa i montaż kiosków (22 szt) i toalet automatycznych (2 szt). Działka nr 548/6, 549/130 obręb Siechnice, ul. Sportowa. Udział merytoryczny w postępowaniu przetargowym dla wyłonienia dostawcy kiosków i toalet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 A. Stan zaawansowania inwestycji. Zadanie podzielone zostało na 2 główne zadania:1) cały zakres robót wg dokumentacji projektowej za wyjątkiem dostawy i montażu kiosków i toalet automatycznych - na ta część wyłoniony został wykonawca - przebieg postępowania dostępny na bip urzędu Roboty rozpoczęte 31.11.2013 r. Wykonawca zamierza wykonać do końca roku 2013 część infrastruktury technicznej (kanalizacja deszczowa) oraz częściowo: korytowanie i podbudowy pod nawierzchnie utwardzone. 2) dostawa i montaż kiosków i toalet będzie wykonywana przez odrębnego wykonawcę . Zamawiający zamierza ogłosić postępowanie przetargowe dla tej części zadania z początkiem roku 2015. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Szczegóły zamówienia w oparciu o które Wykonawca realizuje przedmiotowe zadanie znajduje się pod adresem internetowym: http://bip.siechnice.dolnyslask.pl/dokument.php?iddok=2640&idmp=35&r=r Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WECTOR Sp. z o, o., ul. Radzymińska 183, 03-576 Warszawa, ul. Radzymińska 183, 03-576 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26371,20

  • Oferta z najniższą ceną: 26371,20 / Oferta z najwyższą ceną: 131610,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.