eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Promocja miasta Kielce w związku z udziałem drużyny piłki ręcznej mężczyzn VIVE Tauron Kielce w rozgrywkach w roku 20151) Play off PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych, 2) Final Four EHF Ligi Mistrzów,



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Kielce: Promocja miasta Kielce w związku z udziałem drużyny piłki ręcznej mężczyzn VIVE Tauron Kielce w rozgrywkach w roku 2015: 1) Play off PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych, 2) Final Four EHF Ligi Mistrzów,
Numer ogłoszenia: 118156 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja miasta Kielce w związku z udziałem drużyny piłki ręcznej mężczyzn VIVE Tauron Kielce w rozgrywkach w roku 2015: 1) Play off PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych, 2) Final Four EHF Ligi Mistrzów,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) uczestnictwa zawodników Klubu Sportowego VIVE Kielce w play off PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych oraz Final Four EHF Ligi Mistrzów, 2) używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny podczas finałów play off PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych, 3) używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny podczas Final Four EHF Ligi Mistrzów, 4) zapewnienia przeprowadzenia co najmniej trzech transmisji telewizyjnej z finałów play off PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych z udziałem zawodników Klubu Sportowego VIVE Kielce w stacji telewizyjnej o zasięgu krajowym, 5) zapewnienia przeprowadzenia dwóch transmisji telewizyjnych z Final Four EHF Ligi Mistrzów z udziałem zawodników Klubu Sportowego VIVE Kielce w stacji telewizyjnej o zasięgu ogólnoświatowym, 6) umieszczenia na strojach sportowych zawodników uczestniczących w rozgrywkach sportowych w widocznym miejscu z przodu koszulki herbu Zamawiającego oraz używania tych koszulek podczas rozgrywek sportowych w czasie trwania umowy, 7) umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 8) prezentacja spotów reklamowych na bandach elektronicznych (LED) reklamujących Zamawiającego w czasie spotkań finałów play off PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych, rozgrywanych w Hali Legionów, transmitowanych w telewizji, na obiekcie sportowym będącym w dyspozycji Wykonawcy, 9) informowania podczas rozgrywek sportowych o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę, 10) kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp. w tym również poprzez udział zawodników Wykonawcy w spotkaniach po zawodach sportowych z dziennikarzami mediów lokalnych, krajowych i zagranicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klub Sportowy VIVE Kielce, ul. Robotnicza 5, 25-701 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813008,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1000000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Udział drużyny piłki ręcznej mężczyzn KS VIVE Kielce w rozgrywkach krajowych i europejskich powoduje, że rywalizacją sportową są bezpośrednio zainteresowane stacje TV oraz prasowe redakcje sportowe przez co docierają do coraz większej grupy odbiorców, także zagranicznych. Duże zainteresowanie rozgrywkami wykazują również inne media (radio, portale internetowe, operatorzy sieci komórkowych itd.). Wartość produktu marketingowego, jakim jest widowisko sportowe doceniana jest za jego uniwersalność oraz prostotę przekazu, który dzięki obecności emocji jest łatwo zapamiętywany. Klub Sportowy VIVE Kielce jest bardzo pozytywnie postrzegany przez media, często przedstawiany jako wzór do naśladowania dla innych klubów w zakresie współpracy z lokalnym Samorządem. Ponadto pozytywny obraz klubu w mediach utrwalany jest również dzięki dobrym wynikom sportowym, uzyskiwanym przez drużynę piłki ręcznej (wielokrotny Mistrz Polski). W związku z powyższym miasto Kielce, widząc jak potężną siłą oddziaływania jest reklama oraz przekazy werbalno - wizualne emitowane przez telewizję postanowiło, że w okresie trwania Play off PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych i Final Four EHF Ligi Mistrzów wszystkie działania związane z promowaniem miasta Kielce będzie realizował Klub Sportowy VIVE Kielce. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy wyrób, ponieważ przypominają one duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a u Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.