eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Wrocław: Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 118127 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie : 1) wykonywania czynności pogwarancyjnych przeglądów technicznych okresowych /OT-1 i OT-2/, 2) wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy. Wykaz samochodów, szacowana ilość przeglądów technicznych i zakres przeglądów OT-1 i OT-2 oraz wykaz przykładowych materiałów (części) - został szczegółowo określony w załącznikach do niniejszej SIWZ w poniższych zadaniach: ZADANIE I: zał. A1 - wykaz samochodów dla marki: VW Passat, VW Caddy, Skoda Octavia. zał. B1 - zakres przeglądu technicznego OT-1 i OT-2 dla marki: VW Passat, VW Caddy, Skoda Octavia. zał. C1 - wykaz przykładowych materiałów (części) użytych podczas napraw samochodów dla marki: VW Passat, VW Caddy, Skoda Octavia. ZADANIE II: zał. A2 - wykaz samochodów dla marki: Ford Mondeo, Ford S-Max, Ford Transit. zał. B2 - zakres przeglądu technicznego OT-1 i OT-2 dla marki: Ford Mondeo, Ford S-Max, Ford Transit. zał. C2 - wykaz przykładowych materiałów (części) użytych podczas napraw samochodów dla marki: Ford Mondeo, Ford S-Max, Ford Transit. ZADANIE III: zał. A3 - wykaz samochodów dla marki: Mercedes Viano. zał. B3 - zakres przeglądu technicznego OT-1 i OT-2 dla marki: Mercedes Viano. zał. C3 - wykaz przykładowych materiałów (części) użytych podczas napraw samochodów dla marki: Mercedes Viano. ZADANIE IV: zał. A4 - wykaz samochodów dla marki: Nissan Pathfinder. zał. B4 - zakres przeglądu technicznego OT-1 dla marki: Nissan Pathfinder. zał. C4 - wykaz przykładowych materiałów (części) użytych podczas napraw samochodów dla marki: Nissan Pathfinder. . Usługa przeglądu technicznego okresowego i naprawa wykonywana będzie na podstawie zamówienia składanego przez pracownika Zespołu Transportu w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem, e-mailem lub osobiście). . Wykonawca ma obowiązek dokonywania napraw i konserwacji przy użyciu części oryginalnych. Parametry materiałów eksploatacyjnych i części stosowanych w czasie przeglądów oraz napraw muszą odpowiadać parametrom materiałów eksploatacyjnych i części zalecanych przez producenta samochodów. . Wykonawca musi udzielić gwarancji na części (z wyłączeniem przynależnych do grupy jednorazowego użytku) oraz na jakość dokonywanych czynności wchodzących w zakres przeglądów technicznych i napraw, której bieg rozpoczyna się od dnia odbioru samochodu z naprawy lub przeglądu. Czynność ta będzie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez obie strony. . Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki przeglądów technicznych okresowych dla każdego pojazdu oddzielnie. . Wykonawca zapewnia holowanie z miejsca awarii na terenie miasta Wrocławia do warsztatu na własny koszt i własne ryzyko..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla ZADANIA I - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych), - dla ZADANIA II - 1.300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta złotych), - dla ZADANIA III - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych), - dla ZADANIA IV - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: . Zamawiający przewiduje zmiany organizacyjne Stron np. zmiana działalności, reprezentacji lub siedziby firmy. . Zamawiający przewiduje zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy. . Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. (zapis § 10 ust. 2 projektu umowy). . w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 140.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 140.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych marki: VW Passat, VW Caddy, Skoda Octavia Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie : 1) wykonywania czynności pogwarancyjnych przeglądów technicznych okresowych /OT-1 i OT-2/, 2) wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych marki: Ford Mondeo, Ford S-Max, Ford Transit Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie : 1) wykonywania czynności pogwarancyjnych przeglądów technicznych okresowych /OT-1 i OT-2/, 2) wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych marki: Mercedes Viano Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie : 1) wykonywania czynności pogwarancyjnych przeglądów technicznych okresowych /OT-1 i OT-2/, 2) wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych marki: Nissan Pathfinder Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie : 1) wykonywania czynności pogwarancyjnych przeglądów technicznych okresowych /OT-1/, 2) wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.