eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont instalacji centralnego ogrzewania , wykonanie robót elektrycznych i malowanie klatki w budynku prawej oficyny nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113 z podziałem na dwa zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Łódź: Remont instalacji centralnego ogrzewania , wykonanie robót elektrycznych i malowanie klatki w budynku prawej oficyny nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113 z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 117842 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66274 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania , wykonanie robót elektrycznych i malowanie klatki w budynku prawej oficyny nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113 z podziałem na dwa zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dla zadania nr I - wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku prawej oficyny przy ul. Piotrkowskiej 113, zgodnie z dokumentacją techniczną remontu instalacji centralnego ogrzewania stanowi załącznik nr 7, Remont instalacji centralnego ogrzewania będzie polegał na: - wymianie istniejących poziomów centralnego ogrzewania od węzła cieplnego poprzez prawą oficynę do pionu końcowego nr 21 - wymianie pionów centralnego ogrzewania nr 1 , 2 , 11 , 17 , 18 , 19 , 20 i 21 - wymianie grzejników i rur przyłącznych - demontażu poziomów centralnego ogrzewania - demontażu grzejników żeliwnych - wykonaniu przebić przez ściany i stropy - zamurowaniu przebić - rozprowadzeniu rur miedzianych - ułożeniu rur stalowych o połączeniach spawanych (poziomy) - montażu grzejników blaszanych - montażu odpowietrzników - montażu zaworów regulacyjnych - wykonaniu izolacji przewodów rozprowadzających w piwnicy - wykonaniu izolacji przewodów rozprowadzających pionu nr 21 - odcięciu rur przyłącznych do grzejników żeliwnych - naprawie tynków w miejscach montowania nowych grzejników płytowych - zamontowaniu tulej ochronnych przez ściany i stropy dla przejścia rur miedzianych - zamontowaniu pionów grzewczych z rur miedzianych - wykonaniu nowych rur przyłącznych do grzejników - wykonaniu płukania instalacji z wykonaniem próby szczelności - zabezpieczeniu antykorozyjnym rur stalowych (poziomów) - zaizolowaniu rur poziomych w piwnicy. Prace remontowe w III etapach . I etap - Demontaż poziomów w piwnicy , pionu nr.21 biegnącego w klatce Schodowej - demontaż grzejników oraz rur przyłącznych do grzejników - naprawa tynków w miejscach pod grzejniki - przebicie otworów w stropach dla pionów grzewczych II etap - montaż poziomów z rur stalowych - montaż rur rozprowadzających od węzła cieplnego do pionu nr 21 - montaż zaworów podpionowych - montaż pionów centralnego ogrzewania z montażem rur przyłącznych do grzejników - zabetonowanie otworów w stropie w miejscach przebiegu pionów co III etap - montaż grzejników płytowych - montaż zaworów termoregulacyjnych grzejnikowych - montaż zaworów grzejnikowych powrotnych - przeprowadzenie prób szczelności i regulacji - malowanie rur stalowych oraz izolacja rur w piwnicy oraz pionu nr 21 Remont instalacji centralnego ogrzewania będzie prowadzony przy czynnych pomieszczeniach biurowych ,pozostałych lokalach, w których prowadzona jest działalność gospodarcza z zachowaniem szczególnej ostrożności podczas prac spawalniczych. Przed przystąpieniem do wymiany elementów instalacji centralnego ogrzewania w lokalach czynnych należy sporządzić harmonogram prac uzgodniony i podpisany przez inwestora oraz użytkowników lokali, w których będą prowadzone prace remontowe. Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 8 do siwz), przedmiarem robót (załącznik nr 11 do siwz) , projektem budowlanym (załącznik nr 7 do siwz) oraz poleceniami inspektora nadzoru lub koordynatora robót. Rozliczenie finansowe kosztorysem powykonawczym po każdym etapie prac , potwierdzone protokołem odbioru. Przyszły Wykonawca robót winien rozliczyć się z Zamawiającym ze sprzedanego złomu przedstawiając kserokopię faktur. 3.2 dla zadania nr II - zakres prac wykonanie robót elektrycznych w budynku prawej oficyny przy ul. Piotrkowskiej 113 obejmuje: 1. remont instalacji elektrycznej polegającej na wymianie WLZ z TG 2. wymiana zasilania do lokali 3. wyniesienie liczników na parter w jednej klatce schodowej 4. wymiana instalacji oświetlenia ADM 23 V na klatce schodowej , strychu i w piwnicach. Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 9 do siwz) przedmiarem robót ( załącznik nr 12 do siwz ) oraz poleceniami inspektora nadzoru lub koordynatora robót. - zakres prac malowania klatki schodowej prawej oficyny przy ul. Piotrkowskiej 113 obejmuje: 1. naprawę tynków ścian i sufitów 2. kasowanie zacieków 3. gruntowanie podłoży preparatami Atlas Uni Grunt 4. malowanie emulsyjne ścian i sufitów 5. malowanie farbami olejnymi ścian ( lamperia) 6. malowanie balustrad schodowych 7. malowanie stolarki drzwiowej i okiennej 8. malowanie elementów metalowych ( rury, drzwiczki itp.) 9. dopasowanie skrzydeł okiennych 10. uzupełnienie okitowania szyb 11. malowanie podestów drewnianych, schodów . Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w przedmiarze robót - załącznik nr 13. Wszelkie nazwy, symbole i znaki firmowe użyte przez Zamawiającego podane zostały w celu doprecyzowania jakościowego materiałów - należy je odczytywać jako: typu lub równoważne, oznacza to, że Wykonawca może użyć do realizacji zamówienia innych wyrobów, pod warunkiem, że nie będą one o gorszych parametrach niż podane przez Zamawiającego. Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 10 do siwz) przedmiarem robót ( załącznik nr 13 do siwz ) oraz poleceniami inspektora nadzoru lub koordynatora robót. 3.3 Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na wykonywane prace : a) dla zadania nr I - minimum na okres 36 miesięcy b) dla zadania nr II - na okres 36 miesięcy. 3.4 Wykonawcy przed przygotowaniem ofert powinni dokonać oględzin nieruchomości objętych zamówieniem. 3.5 Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku prawej oficyny nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113 z

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORBUD Przedsiębiorstwo Budowlane, ul. Torowa 12, 93-327 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218295,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177446,33

  • Oferta z najniższą ceną: 151840,89 / Oferta z najwyższą ceną: 222377,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: wykonanie robót elektrycznych i malowanie klatki w budynku prawej oficyny nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 113

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Elektrycznych Stanisław Cuprjak 92-116 Łódź, ul. Gubałówka 32, 92-116 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79397,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40861,63

  • Oferta z najniższą ceną: 40861,63 / Oferta z najwyższą ceną: 44833,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.