eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup zestawu mebli laboratoryjnych do wyposażenia Pracowni Biofizycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Warszawa: Zakup zestawu mebli laboratoryjnych do wyposażenia Pracowni Biofizycznej
Numer ogłoszenia: 116377 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Wysokich Ciśnień PAN , ul. Sokołowska 29/37, 01-142 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6325010, faks 022 6324218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.unipress.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawu mebli laboratoryjnych do wyposażenia Pracowni Biofizycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup zestawu mebli laboratoryjnych do wyposażenia Pracowni Biofizycznej wraz dostawą i ich montażem. Wymagania techniczne 1. Wymaga się żeby oferowane meble były fabrycznie nowe i nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż 1. stycznia 2015 r. 2. W skład zamawianego zestawu mebli mają wchodzić następujące elementy: 2.1 Płyta do stołu roboczego o gabarytach 1500x750 mm, z laminatu, z obrzeżem prostym - 2 sztuki 2.2 Stół pod aparaturę na stelażu A - kształtnym o gabarytach 1500x750x730 mm, z półka laminowana w dolnej części - 2 sztuki 2.3 Płyta do stołu roboczego o gabarytach 1500x750 mm, z konglomeratu granitowo-kwarcowego z żywicami poliestrowymi, z obrzeżem prostym - 2 sztuki 2.4 Stół roboczy na stelażu C - kształtnym o gabarytach 1500x750x860 mm - 2 sztuki 2.5 Szafka o szer. 400mm bez blatu, z 1 szufladą, podwieszana, metalowa - lewa - 2 sztuki 2.6 Szafka o szer. 400 mm bez blatu, z 1 szufladą, podwieszana, metalowa - prawa - 2 sztuki 2.7 Płyta do stołu roboczego o gabarytach 1200x750 mm, z konglomeratu granitowo-kwarcowego z żywicami poliestrowymi, z obrzeżem prostym - 2 sztuki 2.8 Stół roboczy na stelażu C - kształtnym o gabarytach 1200x750x860 mm - 2 sztuki 2.9 Szafka o szer. 400 mm bez blatu, bez szuflad , podwieszana, metalowa - lewa - 1 sztuka 2.10 Szafka o szer. 400 mm bez blatu, bez szuflad , podwieszana, metalowa - prawa - 1 sztuka 2.11 Płyta do stołu roboczego o gabarytach 1250x750 mm, z konglomeratu granitowo-kwarcowego z żywicami poliestrowymi, z obrzeżem prostym - 2 sztuki 2.12 Stół roboczy - stelaż C - kształtny o gabarytach 1200x750x860 mm - 2 sztuki 2.13 Szafka o szer. 600 mm bez blatu, bez szuflad, podwieszana, metalowa - lewa - 1 sztuka 2.14 Szafka o szer. 600 mm bez blatu, bez szuflad, podwieszana, metalowa - prawa - 1 sztuka 2.15 Szafka 600 bez blatu, z 3 szufladami, podwieszana, metalowa - 2 sztuki 2.16 Krzesło wysokie z podnóżkiem PU zakres siedziska 675-815 - 2 sztuki 2.17 Czterodrzwiowa metalowa szafa ubraniowa na nóżkach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Wszystkie elementy wchodzące w skład układu muszą być kompatybilne i kompletne ze względu na przeznaczenie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że posiada(-ją) doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw mebli laboratoryjnych, każda o wartości minimum 20.000,00 złotych brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik). 3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, (informacja zawiera się w treści Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.unipress.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Wysokich Ciśnień Polskiej Akademii Nauk ul. Sokołowska 29/37; 01-142 Warszawa, Sekretariat 22 632 50 10; fax 22 632 42 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Instytut Wysokich Ciśnień Polskiej Akademii Nauk ul. Sokołowska 29/37; 01-142 Warszawa, Sekretariat 22 632 50 10; fax 22 632 42 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Źródło finansowania zamówienia: UMOWA NR RPMA.01.01.00-14-004/11-00 O DOFINANSOWANIE PROJEKTU ROZBUDOWA LABORATORIÓW I STWORZENIE PROTOTYPÓW LINII DOŚWIADCZALNYCH DLA INNOWACYJNYCH TECHNOLOGII PRZYGOTOWANYCH DO WDROŻENIA PRZEZ GRUPY BADAWCZE INSTYTUTU WYSOKICH CIŚNIEŃ POLSKIEJ AKADEMII NAUK.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.