eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2015r.



Ogłoszenie z dnia 2015-01-07

Ostrowiec Świętokrzyski: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2015r.
Numer ogłoszenia: 1157 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna-Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2015r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pranie wodne z dezynfekcją , prasowaniem , maglowaniem bielizny pościelowej , pranie odzieży i bielizny mieszkańców , kocy , narzut, podkładów podgumowanych , kołder, poduszek, odzieży ochronnej pracowników DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ , segregacja wypranej bielizny Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz dostarczanie upranego , czystego towaru w terminie i ilościach otrzymanych do wykonania usługi do siedziby Zamawiającego . Ilość to około 250 kg dziennie i około 5200 kg na miesiąc.Deklarowane ilości mogą ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu w zakresie ilościowego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącej działalności ,czego nie można przewidzieć w chwili prowadzenia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z art. 34.1 ust. 5 ustawy Pzp do zwiększenia lub zmniejszenia ilości prania do +/- 10 % zamówienia podstawowego . Pranie wodne winno odbywać się przy zastosowaniu środków umożliwiających dezynfekcję chemiczno-termiczną na bazie aktywnego tlenu w temperaturze zgodnej z technologiami . Wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny w zależności od temperatury prania oznaczonej na bieliźnie i rodzaju pranej bielizny . Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z Domu Pomocy Społecznej do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego . Odbiór i dowóz prania musi odbywać się transportem Zleceniobiorcy , zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w folie jednorazowego użytku a odzież ochronna personelu Domu Pomocy Społecznej na wieszakach także w workach foliowych. Odbierana odzież będzie zważona w workach wraz z wykazem ilości sztuk towaru zleconych do prania i opisana oddziałami. Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, w/w kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik Domu Pomocy Społecznej oraz pracownik Wykonawcy. Oddawana odzież musi być posegregowana na poszczególne oddziały. Odbiór i dowóz prania musi odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 9.00. Termin zleconej usługi prania bielizny pościelowej i osobistej nie może przekroczyć 24 godzin. W przypadku odzieży fasonowej, kocy poduszek , materaców czas wykonania usługi wynosi 72 godziny od chwili odbioru prania. Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi , która winna być rozpatrzona w terminie 24 godzin od jej zgłoszenia. W przypadku powtarzających się reklamacji ilościowych przedmiotu zamówienia częściej niż 2 razy w miesiącu Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy . Umowa zawarta na czas określony od 01.01.2015r do 31.12.2015r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOM -MARG ZPCH. Sp. z o.o., ul. Płk. St. Dąbka 16, 30-732 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 176592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191880,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Udzielono zamówienia w trybie zapytania o cenę biorąc pod uwagę zasadę efektywnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych a także ze względu na to, iż usługa prania jest usługą powszechnie dostępną na rynku dla wszystkich ludzi, ma ustalone standardy jakościowe a jedyną rzeczą jaka ich różni jest cena usługi . Na rynku istnieje wiele podmiotów świadczących usługę prania (zaproszono do przetargu potencjalnych usługodawców z 4 województw tj. świętokrzyskiego, podkarpackiego, lubelskiego i małopolskiego) a koszty usługi wyliczono na podstawie realizacji usług na rzecz Domu Pomocy za poprzedni okres rozliczeniowy tj. 12 miesięcy. Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę , jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 , dlatego też udzielono zamówienia zgodnie z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.