eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie projektów planów ochrony obszaru Natura 2000 Ostoi Magurskiej i Magurskiego Parku Narodowego oraz projektu planu zadań ochronnych obszaru Natura 2000 Beskid Niski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Krempna: Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie projektów planów ochrony obszaru Natura 2000 Ostoi Magurskiej i Magurskiego Parku Narodowego oraz projektu planu zadań ochronnych obszaru Natura 2000 Beskid Niski.
Numer ogłoszenia: 115789 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Magurski Park Narodowy , Krempna 59, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, tel. 013 4414099, faks 013 4414440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie projektów planów ochrony obszaru Natura 2000 Ostoi Magurskiej i Magurskiego Parku Narodowego oraz projektu planu zadań ochronnych obszaru Natura 2000 Beskid Niski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie projektów planów ochrony obszaru Natura 2000 Ostoi Magurskiej i Magurskiego Parku Narodowego oraz projektu planu zadań ochronnych obszaru Natura 2000 Beskid Niski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia stanowi również wsparcie Zamawiającego polegające na udzielaniu wyjaśnień merytorycznych dotyczących SIWZ, wspólnie z Zamawiającym na etapie postępowania przetargowego mającego na celu wybór Wykonawców projektów planów ochrony obszaru Natura 2000 Ostoi Magurskiej i Magurskiego Parku Narodowego oraz projektu planu zadań ochronnych obszaru Natura 2000 Beskid Niski..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00 - Ochrona środowiska 90.71.20.00 - Planowanie środowiska naturalnego 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która posiada doświadczenie w planowaniu ochrony obszarów Natura 2000 lub Parków Narodowych lub Rezerwatów Przyrody lub Parków Krajobrazowych lub obszarów chronionych w innych krajach członkowskich UE. b) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która posiada doświadczenie w opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia o wartości pow. kwot określonych w art.11 ust. 8 Ustawy. Zamawiający uzna że osoba/osoby posiada wymagane doświadczenie jeżeli oświadczy że brała udział w planowaniu ochrony dla min. 2 obszarów Natura 2000 lub Parków Narodowych lub Rezerwatów Przyrody lub Parków Krajobrazowych lub obszarów chronionych w innych krajach członkowskich UE, wykonała/wykonywały min. jedną specyfikację istotnych warunków zamówienia dla postępowania o wartości pow. kwot określonych w art.11 ust. 8 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą oraz formularza oferty będącej deklaracją Wykonawcy o gotowości realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w niniejszej Specyfikacji. 2. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i przedstawią dokument potwierdzający ten fakt, zaś każdy z podmiotów załączy do oferty stosowne dokumenty wymienione w punktach III.6 ust.1, III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1. Konieczności zmiany terminu realizacji umowy spowodowane: a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; c) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, 2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów. 3. Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy. 4. Z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożnością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 5. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 6. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 Ustawy oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 Ustawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.magurskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Magurski Park Narodowy Krempna 59, 38-232 Krempna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krempnej 59, 38-232 Krempna w Sekretariacie Dyrekcji, pok. Nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 5.1 priorytetu V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 w oparciu o dotację projektu POIS.05.03.00-00-276/10 Opracowanie planu ochrony Ostoi Magurskiej PLH 180001 i planu ochrony Magurskiego Parku Narodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.