To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Raszyn: Organizacja i koordynacja plenerowych imprez integracyjnych (piknik, festyn) dla mieszkańców sołectw i osiedli na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 115467 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56983 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i koordynacja plenerowych imprez integracyjnych (piknik, festyn) dla mieszkańców sołectw i osiedli na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Organizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Sołectwa Laszczki Zadanie nr 2 - Organizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Sołectwa Janki; Zadanie nr 3 - Organizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Osiedla Nowe Grocholice; Zadanie nr 4 - Organizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Sołectwa Sękocin Stary; Zadanie nr 5 - Organizacja, realizacja, obsługa i promocja festynu integracyjnego dla mieszkańców Osiedla Rybie I, Rybie II i Rybie III; Zadanie nr 6 - Organizacja, realizacja, obsługa i promocja pikniku rodzinnego dla mieszkańców Sołectwa Słomin; Zadanie nr 7 - Organizacja, realizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Osiedla Raszyn I; Zadanie nr 8 - Organizacja, realizacja i obsługa cateringowa imprezy integracyjnej dla mieszkańców Osiedla Falenty; Zadanie nr 9 - Organizacja, realizacja i obsługa imprezy integracyjnej -Choinka dla dzieci- dla mieszkańców Osiedla Falenty. Szczegółowy zakres dla każdego z zadań zawarty został w Opisach przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik A1 - A7). W ramach każdego z zadań Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dołożenia wszelkich starań aby impreza miała atrakcyjną, ciekawą i przyciągającą formę, 2. Zapewnienia zaplecze technicznego, posiadania niezbędnych atestów i pozwoleń dotyczących proponowanych atrakcji w tym: wszystkich urządzeń rekreacyjnych, sceny, oświetlenia, nagłośnienia, transportu i innych urządzeń niezbędnych do obsługi imprezy. 3.Utrzymywania kontaktu ze wskazanym Koordynatorem Zamawiającego, w celu ustalenia wszelkich szczegółów organizacyjnych dla poszczególnych zadań, 4. Przedstawienia szczegółowego planu imprezy w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy odpowiednio dla każdego z zadań koordynatorom poszczególnych sołectw-osiedli, 5. Pozostania w dniu organizacji imprezy w pełnej dyspozycji Koordynatora Zamawiającego i wykonywania wszelkich czynności niezbędne do prawidłowego przebiegu imprezy. 6. Wprowadzania ewentualnych zmiany programu imprezy po uzgodnieniach z Koordynatorem Zamawiającego w terminie umożliwiającym organizację imprezy (wykaz Koordynatorów Zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy). 7. Zapewnienia wszelkich niezbędnych rekwizytów do przeprowadzenia zawodów, konkurencji sportowo-rekreacyjnych i konkursów dla uczestników imprezy. 8. Zapewnienia jednakowego, wyróżniającego się stroju osób wchodzących w skład obsługi ze strony Wykonawcy, a także odpowiedniej ich identyfikacji. 9. Wykonywania w razie potrzeby, napraw bieżących sprzętu podczas trwania imprezy, 10. Uiszczenia niezbędnych opłaty i dokonania wszelkich formalności na rzecz ZAIKS-u. 11. Zapewnienia przy każdym urządzeniu rekreacyjnym/sportowym profesjonalnej obsługi gwarantującej bezpieczeństwo oraz instruktaż użytkowania. 12. Ponoszenia odpowiedzialności za powstałe w czasie realizacji przedmiotu umowy szkody oraz posiadania stosownej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wygaśnięcia ważności polisy Wykonawca zobowiązuj się do jej przedłużenia do czasu zakończenia realizacji niniejszej umowy. UWAGA: Górna granica budżetu, która została określona przez Zamawiającego na realizację poszczególnych zadań jest wartością ostateczną i nie ulega podwyższeniu. W przypadku gdy najkorzystniejszą ofertą okaże się oferta przekraczająca przeznaczoną dla zrealizowania zadania kwotę, postępowanie w zakresie tego zadania zostanie unieważnione (art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Organizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Sołectwa Laszczki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BE ACTIVE GROUP Piotr Jaskółowski, ul. Skarbka z Gór 124 lok. 23, 03-287 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4529,82
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 Organizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Sołectwa Janki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAMRAT KONSULTING s.c. Zbigniew Kamrat, Kamila Wilczyńska-Kamrat, ul.Mechaników 105, 65-119 Zielona Góra, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9250,45
Oferta z najniższą ceną: 9250,45 / Oferta z najwyższą ceną: 9590,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Organizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Osiedla Nowe Grocholice;.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAMRAT KONSULTING s.c. Zbigniew Kamrat, Kamila Wilczyńska-Kamrat, ul.Mechaników 105, 65-119 Zielona Góra, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13950,88
Oferta z najniższą ceną: 13950,88 / Oferta z najwyższą ceną: 14850,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Organizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Sołectwa Sękocin Stary;.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
- INTEGRA Biuro Obsługi Imprez Beata Kaczmarska, ul. Jana Długosza 25A lok. 26, 60-556 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9250,00
Oferta z najniższą ceną: 9250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9750,25
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Organizacja, realizacja, obsługa i promocja festynu integracyjnego dla mieszkańców Osiedla Rybie I, Rybie II i Rybie III;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
- INTEGRA Beata Kaczmarska - Biuro Obsługi Imprez, ul. Jana Długosza 25A lok. 26, 60-556 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18299,00
Oferta z najniższą ceną: 18299,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18850,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - Organizacja, realizacja, obsługa i promocja pikniku rodzinnego dla mieszkańców Sołectwa Słomin;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
- INTEGRA Beata Kaczmarska - Biuro Obsługi Imprez, ul. Jana Długosza 25A lok. 26, 60-556 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9690,00
Oferta z najniższą ceną: 9690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - Organizacja, realizacja i obsługa pikniku rodzinnego dla mieszkańców Osiedla Raszyn I;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
- Integra Beata Kaczmarska- Biuro Obsługi Imprez, ul. Jana Długosza 25A lok. 26, 60-556 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8650,00
Oferta z najniższą ceną: 8650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9750,25
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 - Organizacja, realizacja i obsługa cateringowa imprezy integracyjnej dla mieszkańców Osiedla Falenty;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRA - MICE BEATA KACZMARSKA
- Integra Beata Kaczmarska - Biuro Obsługi Imprez, ul. Jana Długosza 25A lok. 26, 60-556 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3350,00
Oferta z najniższą ceną: 3350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3990,95
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9 - Organizacja, realizacja i obsługa imprezy integracyjnej -Choinka dla dzieci- dla mieszkańców Osiedla Falenty..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BE ACTIVE GROUP Piotr Jaskółowski, ul. Skarbka z Gór 124 lok. 23, 03-287 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3750,00
Oferta z najniższą ceną: 3750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3990,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RASZYN
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Przebudowa drogi gminnej ul. 6 Sierpnia w miejscowości Słomin, gmina Raszyn
- Konserwacja dźwigarów dachowych z drewna klejonego nad niecką basenu w budynku Centrum Sportu Raszyn - Pływalnia w Raszynie
- Modernizacja obiektu rekreacyjnego Gminy Raszyn stanowiącego miejsce spotkań młodzieży i dzieci
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
- Organizacja targów i kiermaszy dla Podmiotów Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na dwie części
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.