eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nausługi ochrony osób, obiektów i mienia wraz z monitoringiem w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Kartuzy: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: usługi ochrony osób, obiektów i mienia wraz z monitoringiem w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13
Numer ogłoszenia: 112870 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106635 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kartuzach, ul. Kościerska 13, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 685 28 00, faks 058 685 28 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: usługi ochrony osób, obiektów i mienia wraz z monitoringiem w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia, obiektów wraz z monitoringiem - dwa budynki biurowe Urzędu przy ulicy Kościerskiej 13 oraz do 31-12-2011r. pomieszczenia biurowe najmowane na potrzeby w/w urzędu (znajdujące się obok budynku głównego Urzędu). Kod CPV: 79710000 - Usługi ochroniarskie. Usługi ochrony mają spełniać następujące warunki: 1.całodobowa ochrona fizyczna budynków w systemie zmianowym po 12 godzin - jeden pracownik, 2.monitoring terenu zewnętrznego oraz budynków Urzędu wraz z pomieszczeniami wynajmowanymi. 3.Zamawiający informuje, że pracownicy świadczący usługi ochrony na obiektach muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usługi ochrony przez pracowników nielicencjonowanych. 4.Wykonawca którego ofertę Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu kserokopię zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego pracowników realizujących przedmiot zamówienia oraz licencje (legitymację ze zdjęciem) Pracownika Ochrony Fizycznej minimum I Stopnia, wydanej na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej wydanej przez organy Policji (Dz. U. z 1998 r. Nr 78, poz. 511). 5.Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia. 6.Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektów i mienia Urzędu Skarbowego w Kartuzach należy w szczególności: 1)strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu, 2) ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości - w zależności od potrzeb, 3) wydawanie jednorazowych przepustek - w zależności od potrzeb, 4) wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, 5) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 6) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, 7) kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionych budynkach po godzinach pracy, 8) wydawanie kluczy pracownikom Urzędu, 9) niezwłoczne powiadamianie Policji w przypadku ujawnienia jakichkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie chronionych obiektów, 10) wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń Urzędu), 11) zapewnienie bezpieczeństwa pracowników Urzędu i klientów, 12) koordynowanie działań ochrony pracowników w czasie zagrożenia, 13) wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, 14) obserwacja osób wchodzących do Urzędu i ustalenie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach na podstawie wezwań, 15) obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji ppoż., obsługa systemu telewizji przemysłowej 16) podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym, 17) sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych, 18) współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), 19) informowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Kierownikowi Działu Organizacji i Logistyki, 20) okresowe patrolowanie wnętrza obiektu oraz terenu zewnętrznego Urzędu. 21) sprawdzenie zamknięcia drzwi głównych, 22) sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych: a) czy nie pozostają w obiekcie osoby nieuprawnione, b) czy nie pozostawiono przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp., c) czy nie występują objawy awarii wodociągowej, kanalizacyjnej lub grzewczej, 23) prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej, a)książki pełnienia służby, b)instrukcji pełnienia służby - wyciąg z planu ochrony, c)instrukcji ruch osobowo - materiałowego, d)instrukcji przechowywania kluczy do pomieszczeń, e)instrukcji współpracy z Policją, jednostkami Państwowej Straży Pożarnej, Strażą Miejską, f)instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, g)instrukcji postępowania służby ochrony i pracowników Urzędu Skarbowego w sytuacjach kryzysowych (pożar, klęska żywiołowa, napad lub zamach terrorystyczny), h)książki stanu uzbrojenia, i)książka ewidencji przyjmowania i wydawania środków przymusu bezpośredniego, j)książka wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń w budynku, k)książka wydawania i zdawania woreczków z kluczami do pomieszczeń specjalnych, l)instrukcje punktu ostrzegania i alarmowania, m)rejestru kluczy do pomieszczeń biurowych i pomieszczeń specjalnych budynku, n)rejestru wejść do budynku. Kody CPV: 74611000-5 - Usługi monitorowania alarmu Monitoring elektroniczny z grupami natychmiastowego reagowania polega na: 1.podłączeniu zdublowanym (na koszt Wykonawcy) centralek SSW Zamawiającego w budynków Urzędu Skarbowego w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13 do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego, 2.automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSW Zamawiającego: 1) alarmów włamaniowych i napadowych, 2) prób sabotażu systemu alarmowego, 3) transmisji testowych (co 24 godziny). 4) analizie otrzymanych sygnałów, 3. w przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu wzmocnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Urzędu Skarbowego w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13 nie może przekraczać 10 minut. Ochrona fizyczna powinna być przeprowadzana przez jednakowo umundurowanych pracowników ochrony. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości i korzystania z dokumentacji ochronnej obowiązującej w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach. Wykonawca weźmie udział w Analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia w obiektach Urzędu Skarbowego w Kartuzach jeden raz na kwartał, w terminie podanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-0, 74.61.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Jantar 2 Spółka z o.o. oraz Jantar Spólka z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11,03

  • Oferta z najniższą ceną: 11,03 / Oferta z najwyższą ceną: 11,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.