eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-07-27

Og³oszenie nr 112568 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

¦widnica: ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 529943-N-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 31167400000, ul. ul. Le¶na , 58100 ¦widnica, pañstwo Polska, woj. dolno¶l±skie, tel. 748 517 400, faks 748 517 437, e-mail zamowienia@szpital.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

¦wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

EA/15/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie prania, reperacji oraz prasowania odzie¿y i bielizny szpitalnej. 1. Miesiêczna ilo¶æ prania ok. 12 000 kg. 2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru i dostawy prania z punktów wyznaczonych przez Zamawiaj±cego i usytuowanych w: - Regionalny Szpital Specjalistyczny "Latawiec" w ¦widnicy ul. Le¶na 27-29 - Szpital w ¯arowie ul. Wojska Polskiego 7. 3. Odbiór i dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia transport, czynno¶ci za³adunkowe i wy³adunkowe brudnej i czystej bielizny. 4. Odbiór i dostawa 6 dni w tygodniu w godzinach od 10:00 do 13:00 . W przypadku kumulacji dni wolnych lub ¶wi±tecznych np. 2 kolejne dni, odbiór i dostawa w drugim dniu wolnym od pracy. 5. Bielizna brudna musi byæ zapakowana w worki z list± zawieraj±c± wyszczególnienie asortymentowe i ilo¶ciowe jego zawarto¶ci. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia czystej bielizny w podwójnych opakowaniach - dwa worki foliowe prze¼roczyste lub bia³e, odzie¿ ochronna na wieszakach opakowana w 2 prze¼roczyste lub bia³e worki foliowe, z list± w formie papierowej oraz elektronicznej zawieraj±c± wagê, wyszczególnieniem asortymentowym i ilo¶ciowym oraz informacj± dotycz±c± ewentualnych braków. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do segregacji i dostarczenia czystej bielizny wed³ug oznakowania na poszczególne oddzia³y. 8. Wykonawca zobowi±zany jest do sk³adania czystej bielizny wed³ug zaleceñ Zamawiaj±cego dotyczy to szczególnie bielizny operacyjnej. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do osobnego prania i dezynfekcji bielizny Zamawiaj±cego - noworodkowej i operacyjnej w warunkach zgodnych z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, obowi±zuj±cymi w pralniach wykonuj±cych us³ugi na rzecz jednostek s³u¿by zdrowia. 10. Us³uga prania musi byæ wykonana z u¿yciem ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych, wpisanych do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub dopuszczonych do obrotu na terenie naszego kraju lub UE. 11. Dla ¶rodków do prania bielizny noworodkowej i niemowlêcej wymagana jest pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innej równowa¿nej instytucji. 12. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wykonywane us³ugi pralnicze w zakresie, jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych - Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Pañstwowa Inspekcja Pracy, BHP i inne. 13. Zamawiaj±cy ma prawo przeprowadzenia kontroli i audytów przez pracowników i audytorów wewnêtrznych Zamawiaj±cego pojazdu przeznaczonego do transportu oraz bezpo¶rednio u Wykonawcy w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, stanu sanitarno-epidemiologicznego pomieszczeñ, dobrej praktyki produkcyjnej, dobrej praktyki higienicznej. Zamawiaj±cy ma prawo do wgl±du w dokumentacjê: 14. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji niniejszego zamówienia zastrzega sobie mo¿liwo¶æ instalacji na w³asny koszt systemu RFID, w zwi±zku z czym Wykonawca bêdzie zobowi±zany do jego instalacji i eksploatacji w terminie do 30 dni od daty powiadomienia przez Zamawiaj±cego.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT770000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
HTS MEDIJ sp. z o.o., , ul. Kobyliñska 12, 63-830, Pêpowo, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 774720
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 774720
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 774720
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.