To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-13
Wrocław: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Numer ogłoszenia: 112002 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87328 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowe usługi p.n. Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna we Wrocławiu. 2.Usługi telekomunikacyjne świadczone będą zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 roku, Nr 171, poz. 1800 ze zm.). 3.Świadczenie usług telekomunikacyjnych będzie polegało na zapewnieniu łączności telefonicznej drogą kablową w postaci 196 linii analogowych poprzez świadczenie usługi Centrex od operatora lub zamontowanie centrali abonenckiej PABX w siedzibie Zamawiającego. 4.Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. 5.Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnych połączeń wewnętrznych pomiędzy wszystkimi numerami Urzędu oraz możliwość wybierania skróconych numerów wewnętrznych. 6.Zachowanie dotychczasowej numeracji na liniach istniejących u Zamawiającego. 7.Możliwość ręcznej obsługi połączeń (stanowisko telefonistki) do sieci Centrex 8.Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci 196 dotychczasowych numerów telefonów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez powodowania przerw w pracy), zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 roku, Nr 171, poz. 1800 ze zm.) oraz § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 roku w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych. 9.Szczegółowy wykaz numerów urządzeń końcowych znajdujących się aktualnie w dyspozycji Zamawiającego w poszczególnych lokalizacjach Zamawiający udostępni Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych. 10.Usługi oferowane przez Wykonawcę będą obejmowały przede wszystkim: a)połączenia telefoniczne lokalne, strefowe, międzystrefowe, do sieci komórkowych i międzynarodowe, b)usługi faksowe, 11.średni miesięczny czas trwania połączeń wychodzących Zamawiającego generowanych ze wszystkich jego numerów urządzeń końcowych w okresie ostatniego 1 miesiąca wynosi: a.- połączenia lokalne - 15 420 minut b.- połączenia międzystrefowe w 1 strefie stacjonarnej - 3 420 minut c.- połączenia do sieci komórkowych Plus, Era, Orange - 4 800 minut d.- połączenia do sieci komórkowych Play i pozostałych - 1 200 minut e.- połączenia międzynarodowe Strefa I-Unia Europejska - 60 minut f. -połączenia międzynarodowe - USA - 5 minut g.- usługa sieci wewnętrznej - 16 980 minut (bezpłatnych). Jest to usługa, w której wszystkie połączenia realizowane między numerami muszą mieć możliwość wykorzystania numeracji skróconej, trzycyfrowej przy połączeniach między sobą i te połączenia maja być bezpłatne. 12.Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług a w szczególności: a)połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających numery skrócone, tj.: 112,999,998,997,994,992,993,991, b)pozostałe połączenia, tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91XX, itp. oraz do sieci Internet. 13.Wykonawca zapewni bezpłatny system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie oraz bezpłatne wszystkie połączenia i usługi dodatkowe pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego z wykorzystaniem numeracji skróconej. 14.Wykonawca zapewni bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności typu 0-70, 0-30, 0-40 automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia. 15.Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1:60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. 16.Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń. 17.Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego lub jego interesu. 18.Wykonawca zapewni automatyczny wybór numeru prefiksu operatora. 19.Wykonawca zapewni bezpłatne świadczenie usługi identyfikacja abonenta wywołującego - CLIP - na wszystkich numerach urządzeń końcowych Zamawiającego. 20.Wykonawca zapewni bezpłatne świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego 21.Wykonawca zapewni bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT pełnego zestawienia bilingowego wykonywanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego - realizowanego w postaci pliku elektronicznego w ogólnie przyjętym formacie na komputerowym nośniku danych (płyta CD). 22.Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z rozbudową swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego. 23.Abonent nie ponosi kosztów utrzymania i konserwacji centralki. 24.W przypadku przerwy w świadczeniu usług spowodowanej awarią Wykonawca jest zobowiązany do jej usunięcia w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia do Wykonawcy, przy czym wyłącza się dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Telefonioa Dialog S.A., pl. Jana Pawła II nr 1, 50-136 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 326049,14
Oferta z najniższą ceną: 326049,14 / Oferta z najwyższą ceną: 326049,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.