eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Legnica: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 111440 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa , ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8506020, faks 076 8506468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 77112000-8 Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem Przedmiot 1-5 77111000-1 Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem - Przedmiot 6 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych pozostających w administrowaniu przez Administrację Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy. Prace powinny zostać wykonane w sposób zapewniający użytkowanie gruntów w sposób zgodny z zasadami dobrej kultury rolnej. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się wykonać własnymi siłami cały zakres rzeczowy. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 odrębnych części. Dla części od 1 do 5 należy przeprowadzić zabieg agrotechniczny polegający na koszeniu nieruchomości. Dla przedmiotu 6 należy przeprowadzić zabieg agrotechniczny polegający na talerzowaniu nieruchomości. Część 1 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Legnickim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 163,00 Część 2 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Lubińskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 100,00 ha. Część 3 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiece Polkowickim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 397,60 ha. Część 4 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiatach złotoryjskim i jaworskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 147,20 ha. Część 5 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie głogowskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 140,10 ha. Część 6 - wykonanie prac agrotechnicznych w powiatach Jawor i Złotoryja. Powierzchnia ogółem do talerzowania 105,50 ha. Dla każdej części zamówienia sporządzono wykaz nieruchomości na których będą wykonywane usługi przedstawione w załącznikach do SIWZ (załącznik nr 1 do 6) wskazujące o położeniu nieruchomości, oznaczenie geodezyjne numerem działki, powierzchnię całkowitą nieruchomości, powierzchnię na której należy wykonać zabieg oraz rodzaj prac do wykonania. Wykaz zawiera wyszczególnienie poszczególnych nieruchomości do których przypisane jest wykonanie zabiegu agrotechnicznego, tj. wykonanie koszenia lub wykonanie talerzowania. Zamawiający nie przewiduje możliwości zamiany zabiegu agrotechnicznego ściśle przypisanego do poszczególnej nieruchomości. Przez koszenie należy rozumieć koszenie wraz z rozdrobnieniem. 2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.3. Zaleca się Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej gruntów, na których Zamawiający przewidział wykonanie prac agrotechnicznych. 2.4. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawców podczas wizji lokalnej konieczności wykonania dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się Wykonawcę przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy PZP. Dla usprawnienia procedury zaleca się skierowanie zapytania w formie elektronicznej - e mail na adres wowolak@anr.gov.pl lub fax-em na numer 76-850-64-68. Zapytanie przesłane elektronicznie lub fax-em należy potwierdzić pisemnie doręczając osobiście lub za pośrednictwem poczty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną usługę tożsamej z przedmiotem zamówienia na kwotę przynajmniej 10 tys. złotych - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz wykonanych usług, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację umowy. 1.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, - wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.4 Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2. Zmiany Osobowe: a) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, b) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 3. Pozostałe Zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.), 4. Uzasadnione zmniejszenie przedmiotu umowy polegające na wyłączeniu z przedmiotu umowy poszczególnych nieruchomości lub zmniejszenie odpowiedniej powierzchni z poszczególnej nieruchomości z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 5.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 4. W przypadku opisanym w pkt. 4 Wykonawcy nie przysługuje roszczenia odszkodowawcze. 5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze w przypadku uszkodzenia sprzętu wykonującego prace agrotechniczne na poszczególnej nieruchomości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Legnickim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 163,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Lubińskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 100,00 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiece Polkowickim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 397,60 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiatach złotoryjskim i jaworskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 147,20 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie głogowskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 140,10 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie prac agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - wykonanie prac agrotechnicznych w powiatach Jawor i Złotoryja. Powierzchnia ogółem do talerzowania 105,50 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 77.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.