eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z podziałem na części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Lublin: Dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 111413 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57281 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z podziałem na części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów biurowych oraz papieru dla Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego z podziałem na części: I część - Departament Organizacyjno - Prawny II część - Departament Polityki Regionalnej Oddział Funduszy Europejskich III część - Departament Europejskiego Funduszu Społecznego IV część - Departament Regionalnego Programu Operacyjnego zaangażowany we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007 - 2013 V część -Departament Koordynacji Projektów Europejskich PO RYBY 2007-2013 VI część -Departament Koordynacji Projektów Europejskich PROW 2007-2013 VII część - Departament Koordynacji Projektów Europejskich KSOW 2007-2013 VIII część - Departament Kultury, Edukacji i Sportu IX część - Departament Gospodarki i Innowacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1a do 1i do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007 2013 Ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 2013 Ze środków Pomocy Technicznej Programu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: I część - Departament Organizacyjno - Prawny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra sp. j., ul. Handlowa 4b, Stalowa Wola, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30816,47

  • Oferta z najniższą ceną: 30816,47 / Oferta z najwyższą ceną: 40586,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: II część - Departament Polityki Regionalnej Oddział Funduszy Europejskich.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra sp. j, ul. Handlowa 4b, Stalowa Wola, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2955,44

  • Oferta z najniższą ceną: 2955,44 / Oferta z najwyższą ceną: 3852,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: III część - Departament Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra sp. j, ul. Handlowa 4b, Stalowa Wola, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19972,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19972,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24712,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: IV część - Departament Regionalnego Programu Operacyjnego zaangażowany we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego (RPO WL) na lata 2007 - 2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra sp. j, ul. Handlowa 4b, Stalowa Wola, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38211,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28993,73

  • Oferta z najniższą ceną: 28993,73 / Oferta z najwyższą ceną: 38940,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: V część -Departament Koordynacji Projektów Europejskich PO RYBY 2007-2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3081,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1315,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1315,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2332,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: VI część -Departament Koordynacji Projektów Europejskich PROW 2007-2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra sp. j, ul. Handlowa 4b, Stalowa Wola, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99518,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64503,54

  • Oferta z najniższą ceną: 64503,54 / Oferta z najwyższą ceną: 82132,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: VII część - Departament Koordynacji Projektów Europejskich KSOW 2007-2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra sp. j, ul. Handlowa 4b, Stalowa Wola, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22678,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11537,73

  • Oferta z najniższą ceną: 11537,73 / Oferta z najwyższą ceną: 14524,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: VIII część - Departament Kultury, Edukacji i Sportu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2653,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2545,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3683,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: IX część - Departament Gospodarki i Innowacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 951,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 849,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.