eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Realizacja kompostowni odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Łuków: Realizacja kompostowni odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie
Numer ogłoszenia: 111412 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Partyzantów 6b, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. (025) 7982317, 7982204, faks (025) 7982204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kompostowni odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: A. Roboty budowlane. Ta część zamówienia będzie realizowana na terenie składowiska odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie i obejmuje wykonanie: 1. Placu kompostowego odpadów biodegradowalnych, 2. Wiaty do przygotowania materiału do kompostowania, 3. Wewnętrznej drogi dojazdowej do terenu kompostowni, 4. Sieci kanalizacyjnej wód odciekowych oraz zbiornika wód odciekowych. B. Dostawa przerzucarki pryzmowej. Dostawa na teren składowiska odpadów w Łukowie (na płytę kompostowni) fabrycznie nowej, samojezdnej przerzucarki do kompostu. Przerzucarka musi zapewniać założenie i uformowanie pryzmy oraz jej spulchnianie tak, aby był zapewniony dostęp powietrza niezbędnego do realizacji procesowych w pryzmie. C. Dostawa ładowarki kołowej. Dostawa na teren składowiska odpadów w Łukowie fabrycznie nowej, samojezdnej ładowarki kołowej z wysięgnikiem teleskopowym przystosowanej do załadunku na wysokość min. 7000mm., wyposażonej w dwie łyżki: łyżkę standardową o pojemności min. 3m3 oraz łyżkę z chwytakiem umożliwiającą między innymi ładowanie bel słomy o wymiarach: średnica 1200mm. i długości 1100mm. D. Dostawa rozdrabniarki do odpadów drzewnych oraz gałęzi. Dostawa na teren składowiska odpadów w Łukowie fabrycznie nowej rozdrabniarki jednowalcowej szybkoobrotowej do rozdrabniania odpadów drzewnych, odpadów organicznych oraz gałęzi o średnicy pni do 180 mm., na podwoziu jednoosiowym lub dwuosiowym w systemie tandem, napędzanej własnym silnikiem spalinowym wysokoprężnym. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia (części A, B, C, D) opisuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (czytaj dalej SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.00-0, 45.25.38.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) Dla części A: 20 tysięcy złotych, 2) Dla części B: 10 tysięcy złotych, 3) Dla części C: 8 tysięcy złotych, 4) Dla części D: 4 tysiące złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 ze zmianami) oraz spełniać warunki i wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 ze zmianami) oraz spełniać warunki i wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 ze zmianami) oraz spełniać warunki i wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 ze zmianami) oraz spełniać warunki i wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 ze zmianami) oraz spełniać warunki i wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    - świadectwa, certyfikaty oraz inne dokumenty potwierdzające spełnianie obowiązujących wymagań w zakresie: emisji spalin, hałasu, bezpieczeństwa pracy - dla części B, C, D, - i inne zgodnie z SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- szczegółowe warunki gwarancji i serwisowania, - i inne zgodnie z SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puik.lukow.pl w zakładce Przetargi (SIWZ bez rysunków)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o., 21-400 Łuków, ul. Partyzantów 6b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 14:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o., 21-400 Łuków, ul. Partyzantów 6b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A. Roboty budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ta część zamówienia będzie realizowana na terenie składowiska odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie (szczegóły opisuje SIWZ) i obejmuje wykonanie: 1. Placu kompostowego odpadów biodegradowalnych, 2. Wiaty do przygotowania materiału do kompostowania, 3. Wewnętrznej drogi dojazdowej do terenu kompostowni, 4. Sieci kanalizacyjnej wód odciekowych oraz zbiornika wód odciekowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.00-0, 45.25.38.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B. Dostawa przerzucarki pryzmowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa na teren składowiska odpadów w Łukowie (na płytę kompostowni) fabrycznie nowej, samojezdnej przerzucarki do kompostu. Przerzucarka musi zapewniać założenie i uformowanie pryzmy oraz jej spulchnianie tak, aby był zapewniony dostęp powietrza niezbędnego do realizacji procesowych w pryzmie. Inne zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10-3, 45.25.38.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry oraz wyposażenie eksploatacyjne i techniczne - 20
    • 3. Warunki serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C. Dostawa ładowarki kołowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa na teren składowiska odpadów w Łukowie fabrycznie nowej, samojezdnej ładowarki kołowej z wysięgnikiem teleskopowym przystosowanej do załadunku na wysokość min. 7000mm., wyposażonej w dwie łyżki: łyżkę standardową o pojemności min. 3m3 oraz łyżkę z chwytakiem umożliwiającą między innymi ładowanie bel słomy o wymiarach: średnica 1200mm. i długości 1100mm. Inne zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.00-0, 45.25.38.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry oraz wyposażenie eksploatacyjne i techniczne - 20
    • 3. Warunki serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: D. Dostawa rozdrabniarki do odpadów drzewnych oraz gałęzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa na teren składowiska odpadów w Łukowie fabrycznie nowej rozdrabniarki jednowalcowej szybkoobrotowej do rozdrabniania odpadów drzewnych, odpadów organicznych oraz gałęzi o średnicy pni do 180 mm., na podwoziu jednoosiowym lub dwuosiowym w systemie tandem, napędzanej własnym silnikiem spalinowym wysokoprężnym. Inne zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.00-0, 45.25.38.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry oraz wyposażenie eksploatacyjne i techniczne - 20
    • 3. Warunki serwisu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.