eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przeprowadzenie ogólnopolskich oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Szczecin: Przeprowadzenie ogólnopolskich oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 111347 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71703 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin, ul. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245102, faks 091 4245104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ogólnopolskich oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ogólnopolskich oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin w podziale na osiem części.Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:Część 1. Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1 - billboardy(Dni Morza 2009 - 11-14 czerwiec 2009 r.); Część 2 Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - citylighty, wiaty przystankowe (Dni Morza 2009 - 11-14 czerwiec 2009 r.); Część 3 Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy (Dni Morza 2009 - 11-14 czerwiec 2009 r.); Część 4 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - billboardy (Festiwal fajerwerków 08-09 sierpień 2009); Część 5 Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy ( Festiwal fajerwerków 08-09 sierpień 2009); Część 6 Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy ( Dni Odry 11-12 lipiec 2009); Część 7.Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy (Prezentacje morskie 26-27.09.2009); Część 8 Lokalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy ( Plebiscyt sportowy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 102491.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1 - billboardy Dni Morza 2009 - 11-14 czerwiec 2009 r

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ströer Media Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 46015.00
  • Oferta z najniższą ceną: 45778.00 oferta z najwyższą ceną: 46015.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 2 - citylighty, wiaty przystankowe Dni Morza 2009 - 11-14 czerwiec 2009 r

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa DSK Sp. z o.o., ul. Czardasza 16, 02-169 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3410.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3410.00 oferta z najwyższą ceną: 3410.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy Dni Morza 2009 - 11-14 czerwiec 2009 r

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ströer Media Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 6180.00 oferta z najwyższą ceną: 7200.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - billboardy Festiwal fajerwerków 08-09 sierpień 2009.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ströer Media Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 36500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 36000.00 oferta z najwyższą ceną: 36500.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy Festiwal fajerwerków 08-09 sierpień 2009.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. Media Sp. z o.o., ul. Bol. Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2676.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2676.00 oferta z najwyższą ceną: 4500.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy Dni Odry 11-12 lipiec 2009

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. Media Sp. z o.o., ul. Bol. Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2230.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2230.00 oferta z najwyższą ceną: 3600.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy Prezentacje morskie 26-27.09.2009

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. Media Sp. z o.o., ul. Bol. Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2230.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2230.00 oferta z najwyższą ceną: 3600.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy Plebiscyt sportowy

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. Media Sp. z o.o., ul. Bol. Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2230.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2230.00 oferta z najwyższą ceną: 3600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.