eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › B.P. MEDIA SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

B.P. MEDIA SP. Z O.O.
Bolesława Krzywoustego 22/6
70-314 Szczecin
woj. zachodniopomorskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie B.P. MEDIA SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2007 - 2023



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

40

Łączna wartość
wygranych przetargów

1 473 006 zł

Liczba zamawiających

7

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma B.P. MEDIA SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie zachodniopomorskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie B.P. MEDIA SP. Z O.O. zamówień to 1 473 006,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2009 (13 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Gmina Miasto Szczecin.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 200 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego przetargu, którego przedmiotem było Wynajem powierzchni billboardowej na terenie województwa zachodniopomorskiego..

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 1 614,75 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Lokalna kampania outdoorowa nr 2 Przetarg ogłoszony był przez Urząd Miasta Szczecin.


Liczba udzielonych firmie B.P. MEDIA SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy B.P. MEDIA SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2023 1 184 500,00 PLN 1
2015 5 97 692,45 PLN 1
2014 5 60 705,60 PLN 1
2013 3 206 640,00 PLN 2
2011 1 3 050,00 PLN 1
2010 2 221 927,20 PLN 1
2009 13 286 604,00 PLN 2
2008 9 405 462,75 PLN 3
2007 1 6 424,00 PLN 1
RAZEM: 40 1 473 006,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (40 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 473 006,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi reklamowe, Usługi reklamowe i marketingowe



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Szczecin (40 przetargów na łączną kwotę 1 473 006,00 zł).

Lista przetargów, w których firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2023

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2023-08-28 Szczecin

Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Usługi

Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie - część 1
184 500,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2023 to 184 500,00 zł.

Rok 2015

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
  Szczecin

Gmina Miasto Szczecin
Usługi

Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2015 dla Urzędu Miasta Szczecin
97 692,45 PLN
2015-03-11   Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 7 - wielki format - siatki 14 940,00 PLN
2015-03-11   Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 3 - wielki format - siatki 12 595,20 PLN
2015-03-11   Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4 - wielki format - siatki 9 900,00 PLN
2015-03-11   Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5 - wielki format - siatki 13 808,00 PLN
2015-03-11   Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6 - wielki format - siatki 46 449,25 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 97 692,45 zł.

Rok 2014

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2014-03-26 Szczecin

Gmina Miasto Szczecin
Usługi

Regionalna kampania outdoorowa nr 1 - wielki format - siatki.
18 000,00 PLN
  Szczecin

Gmina Miasto Szczecin
Usługi

Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin
42 705,60 PLN
2014-03-03   Lokalna kampania outdoorowa nr 17 - billboardy 18. 8 954,40 PLN
2014-03-03   Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - billboardy 18. 11 709,60 PLN
2014-03-03   Lokalna kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18 10 332,00 PLN
2014-03-03   Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18. 11 709,60 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 60 705,60 zł.

Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
  Szczecin

Opera na Zamku
Usługi

Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2013 oraz usługi reklamowe dla Opery na Zamku w Szczecinie
73 800,00 PLN
2013-03-29   LOKALNA KAMPANIA OUTDOOROWA NR 2 - CITYLIGHTY 31 980,00 PLN
2013-03-29   LOKALNA KAMPANIA OUTDOOROWA NR 4 - NAŚCIENNE NOŚNIKI WIELKOFORMATOWE 41 820,00 PLN
2013-02-27 Szczecin

Gmina Miasto Szczecin
Usługi

Usługa reklamowa polegającą na druku i ekspozycji reklamy wielkoformatowej w miastachWarszawa, Katowice, Wrocław, Kraków, Poznań.
132 840,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 206 640,00 zł.

Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-11-08 Szczecin

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie
Usługi

wykonanie 5 reklama na nośniku wolnostojącym
3 050,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 3 050,00 zł.

Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
  Szczecin

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Usługi

WYNAJEM POWIERZCHNI BILLBOARDOWEJ NA POTRZEBY KAMPANII PROMOCYJNEJ WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
221 927,20 PLN
2010-06-15   Kampania wielkoformatowa w największych miastach regionu 76 927,10 PLN
2010-06-15   Kampania wielkoformatowa w największych miastach Polski. 145 000,10 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 221 927,20 zł.

Rok 2009

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
  Szczecin

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Usługi

Wykonanie kampanii promocyjnej prezentującej regionalne produkty kulinarne Pomorza Zachodniego ze środków Pomocy Technicznej PROW 2007-2013, schemat III, w ramach realizacji zapisów Planu Działania Sekretariatu Regionalnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejski
111 720,50 PLN
2009-11-13   Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy bilbordowej, 50 nośników w ścisłym centrum lub przy głównych drogach dojazdowych w Szczecinie i Koszalinie 29 200,00 PLN
2009-11-13   Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej w regionie - nie mniej niż 12 nośników, jedna powierzchnia reklamowa w mieście: Choszczno, Goleniów, Myślibórz, Nowogard, Police, Pyrzyce, Stargard Szczeciński, Świnoujście, Szczecinek, Wałcz, Białogard, Kołobrzeg. 36 885,25 PLN
2009-11-13   Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej w Szczecinie i Koszalinie, 3 nośniki - 2 w Szczecinie, 1 w Koszalinie. 36 885,25 PLN
2009-11-13   Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy na nośnikach małego formatu, nie mniej niż 25 nośników w centrum Szczecina. 8 750,00 PLN
  Szczecin

Urząd Miasta Szczecin
Usługi

Przeprowadzenie ogólnopolskich oraz lokalnych kampanii outdoorowych oraz usługi reklamowe dla Urzędu Miasta Szczecin
9 366,00 PLN
2009-06-26   Lokalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy Plebiscyt sportowy 2 230,00 PLN
2009-06-26   Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy Festiwal fajerwerków 08-09 sierpień 2009. 2 676,00 PLN
2009-06-26   Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy Prezentacje morskie 26-27.09.2009 2 230,00 PLN
2009-06-22   Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy Dni Odry 11-12 lipiec 2009 2 230,00 PLN
  Szczecin

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Usługi

Wynajem powierzchni billboardowej na potrzeby kampanii promocyjnej Województwa Zachodniopomorskiego
165 517,50 PLN
2009-06-03   Powierzchnie billboardowe w największych miastach regionu 26 230,00 PLN
2009-06-03   Powierzchnie wielkoformatowe w największych miastach regionu 24 123,00 PLN
2009-06-03   Powierzchnie billboardowe na drogach województwa zachodniopomorskiego 27 869,00 PLN
2009-06-03   Powierzchnie wielkoformatowe w największych miastach Polski 73 770,50 PLN
2009-06-03   Powierzchnie reklamowe powyżej 35m2 na drogach ekspresowych w kierunku woj. Zachodniopomorskiego 13 525,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 286 604,00 zł.

Rok 2008

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
  Szczecin

Urząd Miasta Szczecin
Usługi

Wynajem powierzchni reklamowych dla Urzędu Miasta Szczecin
13 007,75 PLN
2008-08-13   Lokalna kampania outdoorowa nr 2 1 614,75 PLN
2008-08-13   Kampania outdoorowa nr 7 11 393,00 PLN
2008-05-29 Szczecin

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Usługi

Wynajem powierzchni billboardowej na terenie województwa zachodniopomorskiego.
200 000,00 PLN
2008-05-16 Szczecin

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Usługi

Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2008
140 800,00 PLN
  Szczecin

Gmina Miasto Szczecin
Usługi

Przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej oraz usługi reklamowe.
51 655,00 PLN
2008-03-20   Lokalna kampania outdoorowa nr 2. 2 985,00 PLN
2008-03-20   Lokalna kampania outdoorowa nr 3. 2 985,00 PLN
2008-03-20   Lokalna kampania outdoorowa nr 7. 22 800,00 PLN
2008-03-20   Lokalna kampania outdoorowa nr 8. 19 900,00 PLN
2008-03-20   Lokalna kampania outdoorowa nr 13. 2 985,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2008 to 405 462,75 zł.

Rok 2007

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2007-12-06 Szczecin

Gmina Miasto Szczecin - Biuro Promocji i Informacji
Usługi

Reklama wielkoformatowa.
6 424,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma B.P. MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2007 to 6 424,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.