eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa przygotowania i opracowania oceny potencjału komercyjnego technologii urządzenia z granulowanymi glonami do intensywnego pochłaniania CO2, objętej projektem pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, opracowanej przez naukowców Wydziału Nauk o Środowisku UWM w Olsztynie (nr umowyUDA-POIG.01.03.02-28-079/12-00)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Olsztyn: Usługa przygotowania i opracowania oceny potencjału komercyjnego technologii urządzenia z granulowanymi glonami do intensywnego pochłaniania CO2, objętej projektem pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, opracowanej przez naukowców Wydziału Nauk o Środowisku UWM w Olsztynie (nr umowy: UDA-POIG.01.03.02-28-079/12-00)
Numer ogłoszenia: 111131 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i opracowania oceny potencjału komercyjnego technologii urządzenia z granulowanymi glonami do intensywnego pochłaniania CO2, objętej projektem pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, opracowanej przez naukowców Wydziału Nauk o Środowisku UWM w Olsztynie (nr umowy: UDA-POIG.01.03.02-28-079/12-00).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot usługi: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przygotowania i opracowania oceny potencjału komercyjnego technologii urządzenia z granulowanymi glonami do intensywnego pochłaniania CO2, objętej projektem pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, opracowanej przez naukowców Wydziału Nauk o Środowisku UWM w Olsztynie. II. Zakres przedmiotowy usługi: 1. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany będzie do przygotowania i opracowania oceny potencjału komercyjnego technologii urządzenia z granulowanymi glonami do intensywnego pochłaniania CO2 w formie raportu. 2. Raport powinien zawierać minimum: 2.1. określenie wartości technologii; 2.2. opis metodologii wykonania wyceny; 2.3. analizę gotowości do wdrożenia wyników badań/technologii; 2.4. analizę potencjału rynkowego; 2.5. opis sposobu ochrony własności intelektualnej; 2.6. analizę kosztów wdrożenia oraz zysków; 2.7. ocenę rentowności wdrożenia; 2.8. opis najbardziej opłacalnych ścieżek komercjalizacji do wyboru. 3. Wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności: koszty opracowań, materiałów, podróży służbowych, itp. ponosi Wykonawca. III. Sposób realizacji: 1. Zamawiający wymaga aby wycena technologii została wykonana w oparciu o metodę dochodową. 2. Zamawiający w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przekaże Wykonawcy wszystkie niezbędne, wskazane przez Wykonawcę dokumenty dla wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. 3. Wyniki oceny muszą mieć formę raportu w wersji papierowej i elektronicznej (1 sztuka wersja papierowa zbindowana oraz 1 sztuka wersja na nośniku CD/DVD) zawierającego dokładny opis użytej metody wraz z opisem przygotowania, dokonanych obliczeń do dnia 14.07.0214 r. IV. Termin realizacji: 1. Przewidywany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 14 lipiec 2014 r. V. Sposób i warunki płatności: 1. Wykonawca musi skalkulować cenę jako cenę ryczałtową za cały zakres przedmiotu zamówienia (bez względu na ilość godzin poświęconych na jego wykonanie). Cena musi zawierać całkowity koszt z tytułu wykonania wszystkich świadczeń wymaganych do wykonania. 2. Zamawiający zapłaci należność wynikającą z danej faktury VAT przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 3. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisanie przez obie strony, protokołu odbioru, przyjętego jako- bez zastrzeżeń. 4. Faktura VAT musi zawierać numer umowy z której wynika płatność..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum 3 USŁUG w zakresie wyceny technologii i oceny potencjału ekonomicznego oraz opracowywania strategii komercjalizacji technologii w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Zamawiający wymaga aby wartości minimum 3 usług zrealizowanych lub realizowanych wynosiła nie mniej niż 10.000,00 brutto zł każda. To oznacza, iż Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w zakresie wykonania lub wykonywania minimum 3 usług polegających na kompleksowym działaniu tj. wycena + ocena potencjału ekonomicznego + strategia komercjalizacji tj. jedna usługa powinna zawierać w sobie wszystkie 3 elementy i mieć wartość minimum 10.000,00 złotych..

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. 1.osoba posiadająca wyższe wykształcenie w dziedzinie inżynierii i ochrony środowiska lub pokrewnej i co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy w obszarze komercjalizacji rezultatów prac badawczo-rozwojowych i transferu technologii lub ; 2.osoba posiadająca ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zarządzania własnością intelektualną, komercjalizacją wiedzy i technologii, oceny potencjału ekonomicznego, wyceny wiedzy i technologii transferu lub zarządzania projektami i co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy w obszarze komercjalizacji rezultatów prac badawczo-rozwojowych i transferu technologii

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 7. Wykaz usług sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 8. Wykaz osób sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa realizowana w ramach projektu pt. Uzyskanie ochrony własności intelektualnej na urządzenie do intensywnego pochłaniania CO2, (nr umowy: UDA-POIG.01.03.02-28-079/12-00)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.