eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolimów › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowe Kęszyce



Ogłoszenie z dnia 2010-05-06

Bolimów: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowe Kęszyce
Numer ogłoszenia: 110851 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolimów , ul. Łowicka 9, 99-417 Bolimów, woj. łódzkie, tel. 046 8380305, faks 046 8380386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolimow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowe Kęszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie kompletnego dzieła budowlanego Budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowe Kęszyce, na działce nr Ew. 187 położonej w miejscowości Nowe Kęszyce, gm. Bolimów Dane ogólne i funkcjonalno-architektoniczne Projektowany budynek Świetlicy Wiejskiej jest obiektem wolnostojącym, parterowym, nie podpiwniczonym z poddaszem nieużytkowym. Budynek został zlokalizowany na działce oznaczonej nr ewid. 187 położonej w miejscowości Nowe Kaszyce gm. Bolimów. Na istniejącej działce po stronie południowo-zachodniej znajduje się parterowy budynek gospodarczy. W odległości 8,0 m od istniejącego budynku gospodarczego w kierunku północnozachodnim zlokalizowano projektowany budynek świetlicy wiejskiej. W poziomie przyziemia zaprojektowano następujące pomieszczenia: 1. Sala świetlicowa 105,00 m2 2. Zaplecze Sali 14,50 m2 3. Magazyn sprzętu świetlicowego 42,50 m2 4. Holl wejściowy 12,50 m2 5. Szatnia 6,70 m2 6. WC dla kobiet i os. niepełnosprawnych 4,60 m2 7. WC dla mężczyzn 4,50 m2 8. Pomieszczenie administracyjne 20,10 m2 Razem : 210,40 m2 Powierzchnia zabudowy 239,15 m2 Powierzchnia użytkowa 210,40 m2 Kubatura 1 120,54 m2 Projektowane rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne Fundamenty Ławy i stopy fundamentowe zaprojektowano żelbetowe z betonu C15/20 o gr. 30cm i szerokości jak na rysunkach konstrukcyjnych zbrojone stalą żebrowana. Ławy i stopy fundamentowe posadowiono 110 cm poniżej projektowanej rzędnej terenu na gruncie rodzimym na warstwie chudego betonu B-10 gr. 10 cm. Ściany fundamentowe budynku gr. 25 cm zaprojektowano z bloczków betonowych do poziomu izolacji tj. 8 cm poniżej zera posadzki parteru. Powierzchnie betonowa ław i stóp fundamentowych należy pokryć izolacja przeciwwilgociowa poprzez przesmarowanie dwukrotnie masa bitumiczna np. Izolbetem R i G. Ściany i słupy Ściany zewnętrzne zaprojektowano z pustaków keramzytobetonowych gr. 24 i 37 cm na zaprawie cementowo-wapiennej M-7. W ścianach zewnętrznych gr. 37 cm zaprojektowano żelbetowe pionowe rdzenie usztywniające według projektu konstrukcyjnego. Ściany zewnętrzne ocieplone będą warstwa styropianu EPS 70 gr. 12 cm metoda lekka-mokra. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne zaprojektowano również z bloczków keramzytobetonowych gr. 24 cm na zaprawie cementowo-wapiennej M-10. Na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych konstrukcyjnych tuż pod stropem zaprojektowano wieńce żelbetowy według projektu konstrukcyjnego. Od strony frontowej zaprojektowano dwa słupy żelbetowe podtrzymujące podciąg żelbetowy zadaszenia tarasu. Ściany wewnętrzne kominowe gr. 38 cm zaprojektowano z cegły pełnej ceramicznej na zaprawie cem.-wap. kl. M-7. ściany zewnętrzne poddasza nieużytkowego zaprojektowano z pustaków keramzytobetonowych gr. 24 cm na zaprawie cem.-wap. M-10. Ścina poddasza zakończona będzie wieńcem żelbetowym połączonym rdzeniami żelbetowymi z wieńcem stropowym według projektu konstrukcyjnego. Ścianki działowe Ścianki działowe zaprojektowano z pustaków keramzytobetonowych gr. 12 cm na zaprawie cem.wap. M-7. ściankę działową kabiny sanitarnej w WC dla mężczyzn zaprojektowano do wysokości 220 cm z ceramicznych pustaków szczelinowych DZ-220 gr. 8,8 cm na zaprawie cem.-wap. M-7. Stropy, wieńce i nadproża Nad pomieszczeniami zaplecza socjalnego po stronie południowo-zachodniej oraz nad pomieszczeniami magazynu sprzętu świetlicowego i zaplecza sali po stronie północno-wschodniej zaprojektowano strop żelbetowy monolityczny gr. 20 cm według projektu konstrukcyjnego. W poziomie obu stropów na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych zaprojektowano wieńce żelbetowe ozn. symbolem Wn-1 według projektu konstrukcyjnego. W sali świetlicowej zaprojektowano lekki strop podwieszony z płyt GKF na ruszcie metalowym mocowanym do drewnianych belek opartych na pasie dolnym dźwigarów dachowych. Nad otworami okiennymi i drzwiowymi w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych konstrukcyjnych zaprojektowano nadproża z żelbetowych belek prefabrykowanych typu L-19 odmiany N. Nad wrotami do pomieszczenia magazynu sprzętu zaprojektowano nadproże żelbetowe wylewane wg projektu konstrukcyjnego. Dach Zaprojektowano dach dwuspadowy w konstrukcji stalowej i drewnianej. Nad sala świetlicowa konstrukcje dachu stanowią dźwigary stalowe kratowe o rozpiętości konstrukcyjnej 9,0 m wg projektu konstrukcyjnego. Oparte one będą na wieńcu żelbetowym ściany zewnętrznej. Nad pozostałą częścią budynku zaprojektowano dach w konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej. Przekroje poprzeczne oraz układ poszczególnych drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej pokazano na przekrojach poprzecznych budynku i na rzucie poziomym więźby dachowej. Pokrycie dachu zaprojektowano z dachówki bitumicznej na warstwie papy podkładowej i płytach OSB gr. 25 mm mocowanych do łat drewnianych. Wszystkie drewniane elementy konstrukcyjne więźby dachowej należy zabezpieczyć środkiem ogniochronnym oraz grzybo- i owadobójczym, na co inwestor winien otrzymać od wykonawcy obiektu stosowny dokument potwierdzający ten fakt. Układ poszczególnych warstw dachowych pokazano na rysunkach przekroju pionowego. Przestrzeń stropodachu należy wentylować poprzez pozostawienie po dwa otwory 14x14 cm w szczytowych ścianach zewnętrznych poddasza i po jednej kratce wentylacyjnej w kominach na poddaszu. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym. Rynny i rury spustowe z PCW. Posadzki W sanitariatach, na korytarzach i w pozostałych pomieszczeniach zaprojektowano posadzkę z płytek gres antypoślizgowych 30x30 gat. I, układanych na zaprawie klejowej wraz z cokolikiem na ścianach wys. 10 cm .Układ warstw podłogowych w poszczególnych pomieszczeniach pokazano na rysunkach przekrojów pionowych w części architektonicznej. Tynki i wykładziny wewnętrzne Ściany wewnętrzne budynku oraz sufity pokryte będą tynkiem gipsowym gr. 1,5 cm kat. IV. We wszystkich pomieszczeniach sanitarnych na ścianach do wysokości 220 cm przewidziano płytki glazurowane gat. I w kolorze białym układana na zaprawie klejowej. Malowanie Tynki wewnętrzne malowane farbami akrylowymi w kolorach jasnych z zagruntowaniem. W hollu, na korytarzach i pomieszczeniach gospodarczym przewidziano dodatkowo lamperie olejna do wys. 160 cm. Stolarka Stolarka okienna z profili PCW w kolorze białym szklona szkłem podwójnym zespolonym niskoemisyjnym o wsp. przenikania 1,1 wg załączonego wykazu Stolarka drzwiowa wewnętrzną typowa płycinowa w kolorze białym według załączonego wykazu. Ościeżnice stalowe drzwi wewnętrznych otwierających się na korytarz należy osadzić w narożniku ściany po stronie korytarz tak aby umożliwić ich całkowite wykładanie się na ścianę by nie blokowały przejścia w korytarzu. Drzwi wewnętrzne półtora skrzydłowe wejściowe do sali świetlicowej z profili aluminiowych szklone szyba bezpieczna i pełnym panelem dolnym w kolorze brązowym. Drzwi zewnętrzne wejściowe z profili aluminiowych ciepłych szklone szyba podwójna zespolona niskoemisyjna i ocieplonym panelem dolnym wyposażone w samozamykacz i zamek rolkowy. Wrota do magazynu sprzętu aluminiowe dwuskrzydłowe ocieplone szklone szyba pojedyncza. Elewacja i elementy zewnętrzne Tynki zewnętrzne mineralne cienkowarstwowe wykonane na warstwie zaprawy klejowej zbrojonej siatka z włókna szklanego okrywającej warstwę styropianu malowane farbami silikonowymi w kolorach jasnych. Cokół budynku do wysokości 30 cm od terenu pokryty tynkiem mozaikowym w kolorze brązowym. Wokół budynku projektowana jest opaska szerokości 50 cm z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z obrzeżem trawnikowym na podsypce cementowopiaskowej. Schody zewnętrzne betonowe obłożone gresem. Przy schodach zewnętrznych zaprojektowano pochylnie dla osób niepełnosprawnych pokryta płytkami gresowymi. Wzdłuż pochylni zamontowana będzie balustrad stalowa o wys. 70 i 90 cm. Instalacje Budynek wyposażony będzie w wewnętrzną instalację: -elektryczna oświetleniowa, - elektryczna, grzewcza, - kanalizacyjna, wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki - wodociągowa, - zewnętrzna odgromowa. Warunki do korzystania przez osoby niepełnosprawne Budynek został w projekcie przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Przy wejściu głównym do budynku od strony południowej przewidziano pochylnie dla osób na wózkach inwalidzkich. Wzdłuż tej pochylni zaprojektowano stosowne balustrady. Dla potrzeb tych osób dostosowano również szerokości drzwi wejściowych i drzwi do sanitariatów. Sanitariat dla kobiet przystosowany będzie dla osób niepełnosprawnych. Ochrona przeciwpożarowa Obiekt zakwalifikowano do kategorii zagrożenia pożarowego ZL III. Klasa odporności pożarowej D. -główna konstrukcja nośna budynku R 30 -stropy REI 30 -ściany zewnętrzne EI30 Wszystkie zastosowane elementy są z materiałów nie rozprzestrzeniających ognia. Warunki ewakuacyjne są zgodne z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej tzn. spełniają wymagania w zakresie długości dojść i przejść ewakuacyjnych, szerokości dróg ewakuacyjnych oraz liczby i szerokości wyjść z budynku. Przy wejściu głównym do budynku zaprojektowano hydrant p-poż. usytuowany w sąsiedztwie drzwi wejściowych. Na sieci wodociągu wiejskiego biegnącego w ulicy tuż przy przedmiotowej działce usytuowane są zewnętrzne hydranty p-poż. Dojazd pożarowy do budynku zapewniony jest bezpośrednio z drogi powiatowej o nawierzchni asfaltowe biegnącej przez wieś Nowe Kęszyce. Utwardzony teren wokół budynków szkolnych pozwala na swobodny ruch wozów pożarniczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w następujących załącznikach: dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji dotyczącej BIOZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1) Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 2-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium w wysokości 10.000 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275] 3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy. 6) Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto depozytowe Zamawiającego: Nr 50 9297 0005 0600 0215 2012 0006 w banku Bank Spółdzielczy Skierniewice o/Bolimów. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na wykonanie Budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowe Kęszyce 7) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresach odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia. Weryfikacja tego warunku odbędzie się w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia. Wykonawca musi wykazać że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 zadania, (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem była budowa przebudowa lub remont budynku. Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzającymi, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (zał nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - min 1 osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności konstrukcyjno -budowlanej - min 1 osobą uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności wodno - kanalizacyjnej Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin wykonania - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania robót objętych niniejszą umową może ulec zmianie w przypadku: 1) późniejszego przekazania placu budowy Wykonawcy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, 2) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. warunki atmosferyczne, przerwy spowodowane działaniami organów administracyjnych), Zmiana osób reprezentujących którąkolwiek ze stron oraz zmiana nazwy i siedziby którejkolwiek ze stron będąca wynikiem reorganizacji lub przekształcenia nie stanowi zmiany umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bolimow.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bolimowie ul. Łowicka 9 99 - 417 Bolimów pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bolimowie ul. Łowicka 9 99 - 417 Bolimów pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest objęty wnioskiem o dofinansowanie złożonym w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.