eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na geodezyjnym podziale nieruchomości położonej w Ełku przy ul. Dolnej, województwo warmińsko-mazurskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Olsztyn: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na geodezyjnym podziale nieruchomości położonej w Ełku przy ul. Dolnej, województwo warmińsko-mazurskie
Numer ogłoszenia: 110664 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73539 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A Oddział Terenowy Biura AMW w Olsztynie, ul. Artyleryjska 3B, 10-127 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5353848, faks 089 5353847.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja Mienia Wojskowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na geodezyjnym podziale nieruchomości położonej w Ełku przy ul. Dolnej, województwo warmińsko-mazurskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na geodezyjnym podziale nieruchomości położonej w Ełku przy ul. Dolnej, województwo warmińsko-mazurskie, oznaczonej w ewidencji gruntów obrębu 2 m. Ełk numerem działki 1205/2 o powierzchni 15,1480 ha - na 2 działki oraz sporządzeniu niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych. Nieruchomość posiada założoną księgę wieczystą KW Nr OL1E/00008484/5 prowadzoną przez V Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Ełku. Podział nieruchomości będzie dokonany na podstawie art. 95 pkt. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1996 r. o gospodarce nieruchomościami, niezależnie od ustaleń planu miejscowego, w celu realizacji roszczeń do części nieruchomości, wynikających z przepisów cyt. ustawy. Zasięg terytorialny i rzeczowy ww. podziału określony jest na załączonym wyrysie z mapy ewidencyjnej w skali 1:2000. Z oryginałami materiałów dotyczących zamówienia Wykonawca może zapoznać się w Sekcji Przejmowania i Zagospodarowania Nieruchomości - pok. 106, 108. 2) Zakres pracy geodezyjnej obejmuje: I Etap (wykonanie prac w terenie, obliczeniowych i kameralnych): a) opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym i dostarczenie mapy z projektem podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych w ilości 5 egzemplarzy, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; równocześnie dostarczenie Zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i kopi mapy ewidencyjnej dla działki nr 1205/2; b) wyniesienie projektu podziału nieruchomości, wznowienie znaków granicznych niezbędnych do wykonania podziału działki nr 1205/2; c) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu protokółu z przyjęcia granic nieruchomości, przyjętego do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; - w terminie 50 dni od dnia zawarcia umowy. Wznowienie punktów granicznych niezbędnych do wykonania podziału nieruchomości stanowi koszt podziału. II etap: Wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, okazanie ich położenia przedstawicielowi Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie i osobom zainteresowanym, sporządzenie z tych czynności protokółu podlegającemu włączeniu do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Ełku, którego kopię należy dostarczyć Zamawiającemu oraz sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu ostatecznej dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych (wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz mapy podziału nieruchomości/opisu i mapy w ilości 5 egzemplarzy) - w terminie 21 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o uprawomocnieniu się decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Przyjęcie przez Zamawiającego realizacji przez Wykonawcę przedmiotu umowy lub jego części zostanie potwierdzone przez strony protokołem odbioru poprzedzonym przyjęciem operatu podziału nieruchomości lub dokumentacji geodezyjnej do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Ełku. Zamawiający przewiduje częściowy odbiór prac, w związku z tym możliwa jest zapłata wynagrodzenia w II ratach wynikających z etapów realizacji zamówienia, w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru : I rata po zakończeniu realizacji I etapu podziału nieruchomości w wysokości 70 % należności za wykonanie podziału , II rata po zakończeniu realizacji II etapu podziału nieruchomości w wysokości 30 % należności za wykonanie podziału. Wykonawca poniesie w szczególności koszty związane z: - udostępnieniem materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Ełku, - uwierzytelnieniem dokumentacji geodezyjnej do celów formalno-prawnych, - uzyskaniem innych materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia UWAGA: Wymogi wykonania. Zamówiona do wykonania praca geodezyjna powinna odpowiadać standardom technicznym, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297) oraz być zgodna z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.60.00 - Usługi techniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HANDEL DETALICZNY I HURTOWY Regina Usidus ul. Warszawska 36/7 12-200 Pisz, ul. Warszawska 36/7, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.