eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasne › "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I- część I Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Krasnem- branża budowlana"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-20

Ogłoszenie nr 110409 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.

Krasne: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I- część I Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Krasnem- branża budowlana"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523399-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 92361 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasne, krajowy numer identyfikacyjny 54643700000, ul. Krasne 121, 36-007 Krasne, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 8555223, faks 17 8555267, e-mail sekretariat@gminakrasne.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakrasne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krasne- etap I- część I Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Krasnem- branża budowlana"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.1.5.2017.ML

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej w Gminie Krasne - etap I. Celem ogólnym jest poprawa warunków technicznych budynków użyteczności publicznej Gminy Krasne oraz zmniejszenie strat energii i redukcja wielkości emisji zanieczyszczeń. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków. 2. Przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt. 1 , dotyczy budynku Urzędu Gminy w Krasnem znajdującym się na działce o nr 1353/2. 3. Zakres robót dla budynku Urzędu Gminy w Krasnem będzie realizowany na podstawie zgłoszenia o przystąpieniu do wykonania robót budowlanych pod numerem AB.6743.12.71.2016 z dnia 18.05.2016 r. i obejmuje: - wykonanie docieplenia ścian fundamentowych, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem metodą lekką-mokrą, - docieplenie stropu zewnętrznego szklaną wełną mineralną docieplenie kominów, - docieplenie kominów, - wymiana stolarki i ślusarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej w istniejących otworach wraz z utylizacją, zgodnie z zestawieniem zawartym w dokumentacji projektowej oraz z załącznikiem graficznym nr 8 do SIWZ, - otynkowanie elewacji tynkiem mineralnym, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem do urzędu wraz z lekkimi ściankami osłonowymi, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Uwaga: Zamówienie obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku z wyłączeniem części w której funkcjonuje bank. Stolarka która nie dotyczy postępowania, została wykreślona w załączniku graficznym nr 8 do SIWZ. Okna o podwyższonej odporności na włamanie należy przewidzieć wyłącznie dla kondygnacji pierwszej, z uwzględnieniem okien w klasie odporności RC2 z pakietem szybowym klasy P4 oraz okuciami klasy WK2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w załączniku graficznym nr 8 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45421000-4, 45443000-4, 45261320-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT403103.85
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Komfort Klima JK Elwira Kamińska, mel@2com.pl, ul. Reymonta 9A, paw.6, 05-120, Legionowo, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 698300.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 698300.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 823233.43
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 500000.00
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.