eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i płynów eksploatacyjnych do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu w/g instrukcji napraw autobusów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Kędzierzyn-Koźle: Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i płynów eksploatacyjnych do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu w/g instrukcji napraw autobusów
Numer ogłoszenia: 109574 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Kozielska 2, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4835252, fax 077 4833591.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkk-kozle.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i płynów eksploatacyjnych do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu w/g instrukcji napraw autobusów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i płynów eksploatacyjnych do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu wg instrukcji napraw autobusów, w ilościach: - Olej silnikowy 10W/40 - 1200 litrów rocznie - Olej silnikowy 15W/40 - 6000 litrów rocznie - Olej przekładniowy 80W - 1500 litrów rocznie - Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów - 2000 litrów rocznie - Olej przekładniowy 80W-90 - 200 litrów rocznie - Olej przekładniowy 75W-90 - 200 litrów rocznie - Olej hydrauliczny - 300 litrów rocznie - Smar półpłynny - 300 kg rocznie - Smar podwoziowy - 200 kg rocznie - Płyn do chłodnic samochodowych - 8000 litrów rocznie - Płyn AdBlue - 1000 litrów rocznie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe Oryginalny kod CPV: 23.12.30.00 - Oleje smarowe i środki smarowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe Oryginalny kod CPV: 24.81.00.00 - Płyny chłodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wadium w kwocie 5000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) za całość zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie złożonej oferty oraz załączonych do niej wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu szczegółowo określa rozdział VI SIWZ. 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 3. Zaakceptowany bez uwag i zastrzeżeń załączony do SIWZ wzór umowy - w tym zawarte w niej warunki płatności - załącznik nr 3 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (w tym pełnomocnictwo osób reprezentujących wspólników lub reprezentujących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy - w przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako konsorcjum). 7. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać Zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 12. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały należycie wykonane - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkk-kozle.com.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacyjny w Kędzierzynie - Koźlu, ul. Kozielska 2 - Dział Zaopatrzenia pokój nr 4.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w Kędzierzynie - Koźlu, ul. Kozielska 2 - pokój nr 7 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.