eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa szkoleniowa - Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową oraz Brukarz z aktywizacją zawodową w ramach projektu NrPO KL.01.03.04-00-028-08 kod CPV 80500000-9 dla Aresztu Śledczego w Kielcach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Kielce: Usługa szkoleniowa - Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową oraz Brukarz z aktywizacją zawodową w ramach projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-028-08 kod CPV 80500000-9 dla Aresztu Śledczego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 108952 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59576 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa - Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową oraz Brukarz z aktywizacją zawodową w ramach projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-028-08 kod CPV 80500000-9 dla Aresztu Śledczego w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia, Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług szkoleniowych Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową oraz Brukarz z aktywizacją zawodową w ramach Projektu Nr POKL.01.03.04-00-028/08 Aktywizacja społeczno - zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 207§1 lub 209 § 1 Kodeksu karnego - w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest zorganizowanie na terenie Aresztu Śledczego w Kielcach kursu przyuczającego do zawodu Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową, oraz kursu przyuczającego do zawodu Brukarz z aktywizacją zawodową a następnie przeprowadzenie po ich zakończeniu (część teoretyczna i praktyczna) egzaminu oraz wydanie w tym zakresie oddzielnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i zajęć z aktywizacji zawodowej - dla każdego kursu oddzielnie. Opis szczegółowy zamówienia.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I - Kurs Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia: ilość edycji kursu wraz z aktywizacją zawodową: 1ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) ilość godzin teoretycznej nauki zawodu: 32 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) ilość godzin praktycznej nauki zawodu: 80 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) przewidywany termin realizacji kursu: do 30 czerwca 2013 r.ilość uczestników: 8 osób Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP Kurs musi kończyć się egzaminem potwierdzającym zdobyte umiejętności oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., (Dz. U. Nr 0.poz. 186) Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia z aktywizacji zawodowej dla 8 osób skierowanych na ww. kurs. Zajęcia powinny obejmować po 16 godzin dydaktycznych, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy.Zajęcia z aktywizacji zawodowej muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., (Dz. U. Nr. 0 poz. 186) Wykonawca zapewnia: Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności, dopuszczających do ww. edycji kursu wraz z aktywizacją zawodową. Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu . W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i aktywizacji zawodowej: podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały do realizacji praktycznej części szkolenia, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystywanych podczas szkolenia. Wykonawca zapewni taką ilość materiałów szkoleniowych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 80 godzin zajęć praktycznych. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu kursu i aktywizacji zawodowej oddzielnie. Dokumentację stanowią: program szkolenia, dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobny do aktywizacji i do szkolenia), uwzględniający koszt roboczogodziny (osobogodziny), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 0, poz. 186). po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę., na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu przyuczającego do zawodu. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za osoby, które, ukończyły kurs i otrzymały odpowiednie zaświadczenia, uczestniczyły w kursie ale go nie ukończyły w całości - proporcjonalnie do ilości godzin przepracowanych przez beneficjentów na kursie. Zamawiający zapewnia, w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenie dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p.poż, BHP. w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych projektu, udział kursantów (skazanych) w realizacji szkolenia oraz ochronę dla kadry realizującej program szkoleniowy. Część II - Kurs Brukarz z aktywizacją zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia: ilość edycji kursu wraz z aktywizacją zawodową: ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) ,ilość godzin teoretycznej nauki zawodu: 32 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) ilość godzin praktycznej nauki zawodu: 80 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) przewidywany termin realizacji kursu: do 30 czerwca 2013 r. ilość uczestników: 8 osób Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP Kurs musi kończyć się egzaminem potwierdzającym zdobyte umiejętności oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., (Dz. U. Nr 0.poz. 186) Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia z aktywizacji zawodowej dla 8 osób skierowanych na ww. kurs. Zajęcia powinny obejmować po 16 godzin dydaktycznych, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy - dla każdej edycji kursu oddzielnie. Zajęcia z aktywizacji zawodowej muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., (Dz. U. Nr. 0 poz. 186) Wykonawca zapewnia: Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności, dopuszczających do ww. edycji kursu wraz z aktywizacją zawodową. Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu. W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i aktywizacji zawodowej: podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały do realizacji praktycznej części szkolenia, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystywanych podczas szkolenia. Wykonawca zapewni taką ilość materiałów szkoleniowych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 80 godzin zajęć praktycznych. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu kursu i aktywizacji zawodowej oddzielnie. Dokumentację stanowią: program szkolenia, dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobny do aktywizacji i do szkolenia), uwzględniający koszt roboczogodziny (osobogodziny), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 0, poz. 186). po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu przyuczającego do zawodu. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom.Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za osoby, które: ukończyły kurs i otrzymały odpowiednie zaświadczenia, uczestniczyły w kursie ale go nie ukończyły w całości - proporcjonalnie do ilości godzin przepracowanych przez beneficjentów na kursie. Zamawiający zapewnia: w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenie dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p.poż, BHP.- w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych projektu, udział kursantów (skazanych) w realizacji szkolenia oraz ochronę dla kadry realizującej program szkoleniowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: usługi szkoleniowe Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową oraz Brukarz z aktywizacją zawodową są realizowane w ramach Projektu Nr POKL.01.03.04-00-028/08 Aktywizacja społeczno -zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 207§1 lub 209 § 1 Kodeksu karnego -w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową poprzedzajacą kurs

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Paderewskiego 55, 25-950 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23996,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs Brukarz z aktywizacją zawodową poprzedzającą kurs.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Paderewskiego 55, 25-950 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18373,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23996,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.