eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa artyku³ów papierniczych, biurowych i materia³ów eksploatacyjnych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-07-17

Og³oszenie nr 108882 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Bia³ystok: Dostawa artyku³ów papierniczych, biurowych i materia³ów eksploatacyjnych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 73509-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 233317700000, ul. ul. Malmeda 8, 15440 Bia³ystok, pañstwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00, e-mail moprbia@atlasnet.pl
Adres strony internetowej (URL): http:// www.mopr.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa artyku³ów papierniczych, biurowych i materia³ów eksploatacyjnych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

ZP.26.1.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych, biurowych i materia³ów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów, bêbnów) do drukarek, kserokopiarek, faksów i urz±dzeñ wielofunkcyjnych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, zgodnie z opisem, asortymentem i ilo¶ci± okre¶lon± w za³±czniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podzielony na dwie czê¶ci (pakiety): - Pakiet Nr 1: Dostawa materia³ów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów, bêbnów) do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, - Pakiet Nr 2: Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku. 2. Szczegó³owy opis potrzeb Zamawiaj±cego zawieraj±cy typ sprzêtu, jakim dysponuje Zamawiaj±cy i rodzaj materia³u eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzêtu oraz orientacyjne ilo¶ci dostaw w okresie objêtym zamówieniem, zosta³ zawarty w za³±czniku nr 2A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy- dotyczy Pakietu Nr 1. 3. Szczegó³owy opis potrzeb Zamawiaj±cego zawieraj±cy wykaz poszczególnych artyku³ów papierniczych i biurowych, oraz orientacyjne ilo¶ci dostaw w okresie objêtym zamówieniem, zosta³ zawarty w za³±czniku nr 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy - dotyczy Pakietu Nr 2. 4. Zasady ogólne dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, powinien byæ fabrycznie nowy, tzn. do wytworzenia którego zastosowano wcze¶niej nieu¿ywane czê¶ci i materia³y, wolny od wad technicznych i prawnych, nie mo¿e nosiæ znamion u¿ytkowania oraz powinien byæ pe³nowarto¶ciowy w pierwszym gatunku, tzn. bez odkszta³ceñ, nie uszkodzony mechanicznie, kompletny, dopuszczony do obrotu, oraz ogólnodostêpny na rynku i identyfikowalny (np. karty katalogowe, opisy, dane techniczne w jêzyku polskim) na ogólnie dostêpnych stronach internetowych, a tak¿e zapakowany w oryginalne opakowania posiadaj±ce zabezpieczenia pozwalaj±ce na prawid³owe przechowywanie i bezpieczny transport, z podan± nazw± producenta i wskazaniem terminu up³ywu gwarancji producenta. 2) Wielko¶æ zakupu artyku³ów papierniczych, biurowych i materia³ów eksploatacyjnych jest wielko¶ci± szacunkow± i Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku wykorzystania ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2A i/lub 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy, s± ilo¶ciami orientacyjnymi, przyjêtymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiaj±cy podpisze umowê nie przys³uguje roszczenie o realizacjê dostawy w wielko¶ciach podanych w za³±czniku nr 2A i/lub 2B do SIWZ. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy gwarantuje, i¿ minimalna kwota która zostanie zap³acona z tytu³u realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. 3) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilo¶ciowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych artyku³ów i materia³ów, z zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ zawartej umowy, nie zostanie przekroczona. 4) Rozliczenie z Wykonawc± dokonywane bêdzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilo¶ci faktycznie dostarczonych i odebranych artyku³ów papierniczych, biurowych i materia³ów eksploatacyjnych. 5) Wymaga siê, aby oferowane artyku³y i materia³y posiada³y gwarancjê na minimum 12 miesiêcy od daty dostawy/odbioru przez Zamawiaj±cego, nie krótsz± jednak ni¿ wynosi gwarancja udzielana przez producenta artyku³u b±d¼ materia³u. 6) Dodatkowe warunki dotycz±ce przedmiotu zamówienia: a) termin p³atno¶ci: 14 dni od daty otrzymania prze Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury, b) nie przewiduje siê wyp³acania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zap³aty - jak we wzorze umowy - za³±cznik nr 8A (Pakiet Nr 1) i/lub nr 8B (Pakiet Nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) warunki realizacji dostawy: a) dostawa bêdzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez dostarczanie artyku³ów i materia³ów partiami, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Wielko¶æ dostarczenia ka¿dej partii materia³ów bêdzie wynikaæ z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiaj±cego za realizacjê przedmiotu umowy, b) Wykonawca dostarczy zamówione materia³y papiernicze, biurowe i materia³y eksploatacyjne do siedziby Zamawiaj±cego oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego na terenie miasta Bia³egostoku, w godzinach od 800 do 1400, w³asnym transportem i z roz³adunkiem na w³asny koszt i ryzyko, w terminie okre¶lonym w z³o¿onej ofercie, nie d³u¿szym jednak ni¿ 5 dni roboczych od daty zg³oszenia zamówienia czê¶ciowego, c) Zamawiaj±cy przekazywaæ bêdzie faksem lub e-mailem zamówienie czê¶ciowe, z podaniem ilo¶ci, asortymentu, terminu i miejsca dostarczenia Zamawiaj±cemu ka¿dej kolejnej partii zamówienia, d) Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci na dostarczone artyku³y papiernicze, biurowe i materia³y eksploatacyjne na okres minimum 12 miesiêcy, liczony od dnia ich dostarczenia do Zamawiaj±cego. Wykonawca przeniesie na Zamawiaj±cego wszelkie uprawnienia gwarancyjne okre¶lone przez producentów d³u¿sze ni¿ okres, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak


II.5) G³ówny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192000-1, 30197600-2, 30192113-6, 30125110-5, 30125120-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1: Dostawa materia³ów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów, bêbnów) do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT340007.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe BAWI Spó³ka Akcyjna , zampubliczne@bawi.com.pl, ul. Sk³adowa 10, 15-399 , Bia³ystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 344156.62
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 103819.38
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 344156.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.